D is for DDDDangerous.

septembra 20, 2013

Ani neviem čo by som vám dnes napísala, keď ste minule videli celé moje leto. Snáď len, že sa pomaly dostávam z mojej finančnej krízy, teším sa na ďalšie zmeny, ranné kávy, trenčkoty a dlhé večery či ako sa tomu. O tri dni mám aj jubileum, starec som, už len to more mi chýba..
No a okrem toho tu pre vás mám aj vizuálnu vložku,alebo aj to čo sa nezmestilo do leta prípadne to čo sa nestihlo odfotiť. Stále totiž hľadám alternatívne zdroje.
Tipy a trik: ak máte radi hudbu, pozrite si záznam z iTunes festivalu, celé dobre, moja favoritka je ale Agnes (Obel). No radosť žiť.



sukňa/skirt.chicnova - čelenka/headband.citronsorbet

You Might Also Like

39 comentários

  1. hezké outfity.
    kéž bych už i já byla z finanční krize venku ... ještě 20 dní! uff ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. druhy outfit je neskutočný :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta čelenka je bomba! a nejvíc ti sluší culík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujimavy celkom pekny štýl, ale na take chude ako si ty na sebe si to neviem predstaviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalá♥♥!!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. i love this outfit ♥
    http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten druhý outfit se mi líbí víc, ale hlavně ty punčochy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten druhý najsuperský! <3

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Absolútne perfektné outfity ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten druhý je boží :3

    U nás na blogu giveaway!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mojim favoritom z itunes je pripitý alex a pokazená 505 :D strašne som sa smiala, už keď som to počúvala online cez rádio :D
    a na prvej fotke si mňam! (maximálne nevhodný komentár :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som si to pozrela konečne :D fucking lyrics :D
      ej ale toto tu! neprístojnosti! :D ďaku!

      Odstrániť
  12. Oba jsou parádní :-) ale za sukni v 2. outfitu bych vraždila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta druhá sukně je neskutečně krásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vaau krasny outfit ♥

    pozývam ťa na moju giveaway, pridaj sa ak chceš: http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/2013/08/tak-dnes-ziaden-prispevok-o-dnes-som.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. hello:)
    its amazing blog:)
    i follow your blog and plz follow me too!:)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ooo bože tá tvoja postavička! super kombo na prvej fotke

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ¡Holaaaaa! Verás, me encanta tu blog, te sigo desde hace mucho y me gustaría que te pasaras por el mío.
    Es http://www.besuntanned.blogspot.com
    Hago followback :)
    Un besazo!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja by som napriklad kavu rano nestihla. som rada, ze dojdem na prednasky o osmej :) teda, jedine, ze by som tam nesla. ale to nemam v povahe. takze mas moj obdiv :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja musím aby som prežila a dokonca mám prednášky o 7,30 :D tak dík! :D

      Odstrániť
  19. ten druhý outfitje úžasný:3 odkial čelenka?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Domi, poslala by si mi link na tu sukňu z druhého obrázka? Lebo ja som hľadala márne tu sukňu na tej stránke ale nenašla som ju :/ A inak nádherné outfity :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.chicnova.com/white-lace-mini-skirt-with-the-belt.html ale sold out :/

      Odstrániť

Instagram