Sonnentanz.

septembra 06, 2013

Poznatky uplnynulej dvojdennice:
- kávou sa treba oliať práve vtedy, keď máte na sebe biele tričko a svetlé nohavice a najlepšie práve keď odchádzate z bytu
- z rozvrhu sa mi chce grcať
- až na pár nedostatkov je život radosť
- keď vám je smutno, predstavte si ako jednorožce jedia pizzu (diky Miro!)
- maté+mätovojablková šiša+dávka absurdity o tretej poobede+dvaja blázni=radosť deň
- všetko sa nejako vstrebe, iba fľaky od kávy nie
- ono tie parky v Košiciach vôbec nie sú také špatné, dokonca celkom pekné
- v Beerhouse vám dajú Bakalára bez toho aby ste museli čakať tri roky, no nekúp to
- je fajn nemať ešte školu
- nie je fajn začať školu na narodeniny
- je divné ísť domov o ôsmej ráno v polčase rozpadu telesnej schránky vedľa tých všetkých uhladených ľudí, ale prázdniny si nevyberajú
- káva rieši moje zdravotné problémy
- celkom že šíkovnosť máme v Košiciach, konkrétne študenti z košickej odevnej priemyslovky sa včera na fashionweeku vyfarbili, tlieskam!
- je mi jeseň pomaly, ale teším sa. Na svetre, nových ľudí, zmeny a teplo pod perinou!



Kuk:


Aby ste si nemysleli, že som asociálka čo žije na pustom ostrove tak som vyfotila i náhodných okoloidúcich:


Snáď ma za to nezjedia. Nechcete niekto fotky?

Okuláre: Giantvintage, Náušnice: vintage, šaty: Choies, Hodinky: Danielwellington, Ošúpané boty: H&M
Fotografko dňa: Maliarka

edit: toto ešte, pokazil sa mi grafický tablet a verejnú zbierku alebo aj rozpredaj môjho šatsva prebieha TU.

You Might Also Like

36 comentários

  1. Modré šaty jsou super! http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi zaujmavé šaty a hodinky! :)
    budem rada ked si pozrieš moj blog: http://jankablog4.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šatky jsou dokonalé a fotky nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jazierko je krásne <3 a presne viem o com hovoris s tou cestou domov rano :D
    a káva rieši aj moje problémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tá slama na hlave tu fakt nepatrí! šatičky podľa mna dost obstali domčuš a zelena v pozadi vyhrala s tymto filtrom! congrats

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šadap, si moja najobľubenejšia slama!
      A jakabov palác, ty fotografqwo! :3

      Odstrániť
  6. Pockat pockat, toho chlapca fakt nepoznas a odfotila si ho len tak?:D lebo ja ho poznam... haha,hned mu dam vediet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie tvoje zoznamy mam najradsej :) aspon mam pocit, ze ich tu mavas casto, ale mozno to tak nie je... v kazdom pripade, je to take gilmorkoidne a to ja veru mozem :) lajk :) (aj fotky su pekne, nielen slova, ale slova vedu! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ďakujem! :)
      ale nikdy by ma nenapadlo to prirovnať ku gilmorkám, asi si ich musím znova pozrieť :D

      Odstrániť
  8. Máš super vlasy a náušnice.. taktéž tleskám :) rozvrh z vejšky se mi naštěstí docela povedl, mám pátek volný, ale hned v pondělí začnu tělocvik a vůbec netuším, kde tu halu v Praze najdu :) Ale takx se těším bude to podzim plný změn a nových lidí

    Cherry and Luck
    PS: návštěva nám udělá radost

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no aj ja som si myslela,že budem mať voľný piatok a nič pravdy :D
      držím palce!

      Odstrániť
  9. fotila si sa na mojom najobľúbenejšom mieste v KE :)) MILUJEME JAZIERKO CREW haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. náááádherné fotky, farba šiat a doplnkov ti veľmi pristanú ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to už fakt je jeseň na slovensku? to bude riadny šok, ja tu mám tridsaťšestky teploty, chodím v šortkách a kúpem sa v bazéne. ale teším sa už na svetríky tiež :)
    si krásna zase. alebo vlastne ešte stále, ale vždy inak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nie až taká,ale 36tky tu teda už nie sú a dosť zima je večer, ale tak mohlo byť aj horšie :D
      jooj ďakujem :}}}

      Odstrániť
  12. Super poznatky. Věřím že ta káva musela pořádně... no naštvala Tě :D Na svetry a teplo pod peřinou se teda těším taky a na fotkách to tobě i náhodným kolemjdoucím moc sluší ;-)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som si len dala facepalm sama zo seba, lebo to nemá obdoby čo robím :D
      no ale nie sú až tak náhodní, ale ďakujeme! :D

      Odstrániť
  13. very gud. aj ty, aj pizzožravé jednorožce, budem sa na ne sústrediť keď ma zastihnú dánske chmúry :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tenk ju very mač!
      vyskúšaj a potom povedz ako bolo! :D

      Odstrániť
  14. ta prvni fotka je krasna! slusi ti to
    pusu z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super outfit. A ty naušnice jsou nádherný! .)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. love love love your blog!

    followed! please check mine! ty

    http://teekaylookbook.blogspot.com/
    http://teekaylookbook.blogspot.com/

    xoxo,
    Thida K.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Z rozvrhu sa mi chce grcať :DD krásny outfit, tie doplnky pekne vynikli :)

    things we love

    OdpovedaťOdstrániť
  18. chce sa mi grcať v prvom rade z požiadavok na študentov v informačných listoch predmetov a v druhom rade z rozvrhu.káva mi rieši nízky tlak :/ a to inak máme zrejme v podobný dátum narodeniny, ja mám 20 v piatok dvadsiateho pred začiatkom školy :) fashionweek závidím :/ páriková parková fotka je super,tie žlté stromy v pozadí :) a fakt tam máte už akosi jesenne,ja osobne mám jeseň najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som nejaké požiadavky u nás ani neregistrovala,ale tak predsa... Košice, neprekvapuje ma to :D
      no ja mám 23 presne v deň začiatku zimného semestra :D
      vlastne ani neviem či to sú žlté stromy tam, to skôr že slnko svieti :)

      Odstrániť
  19. Love your dress and the way u styled it! If u wanna visit mine and if u like it we can follow each other!

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/09/celebrating-what.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. we love the royal blue dress, and the lace detailing is gorgeous!!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram