Pride and Promiscuity.

septembra 08, 2013

Hľadám iné formy vyžitia a zachovania blogu ako samospúšť alebo obťažovanie kamarátov, takže dnes tak trochu inak. Pustite si piesenku k tomu.

rúž - oriflame, srdiečkové cukre - jakub, nemecká Pýcha a Predsudok - ukradnutá sesternici, ponožky - chicnova




taška - diy (kto by to čakal), náhrdelník - ebay, ponožky - C&A, okuliare - giantvintage, obal na mobil - ebay, silonky - lindex, rúž - Kate od Rimmelu 01, mašľa - ebay


knižka - ukradnutá od babky, čelenka - Vulpecula, pohľadnica - od neznámeho známeho, ružový lak - dermacol (inak super výdrž), fialový lak - nejaký bulšit, obal na mobil - ebay, ružové pilulky - jahodový tiktak


obal na iphone - ebay, lak na nehty - avon, knižka - ukradnutá od Paintera, puzdro na čočky - ebay (ak také chcete, čeknite si môj blogový fb mám ich dosť), čelenka - citronsorbet

čelenky - citronsorbet, fejkpolaroidky - zľavomat a celé som si to zaplatila sama! :D
mušle - z Gdyne, lak - minicolorama (výdrž jak sviŇa, fakt), obal na mobil - ebay, okuliare - giantvintage, origami labuť - jakub, rúž - s-he, náušnice - vintage, knižka - ukradnutá od babky, čelenka - citronsorbet
romantika na stene, až mi je ľúto na ňu niečo lepiť keď mám toto každý deň
okuliare - giantvintage, knižka - ukradnutá od babky, hodinky - mexyshop, mustáš - Ringsandtings, náušnice - ebay, lak na nehty - randomšhit, kapsička - vintage, rúž - Kate od Rimmelu 01
Som zlodej knižiek inač. (Čo ste si asi všimli) Dávajte si pozor či ma vpustíte do vašej knižnice!
A nechcela som si dávať nejaké kopyrajty na fotky, jednak by to pokazilo dojem a fotku, druhak ajtak je to fotené všetko iphonom čiže keď sa tým budem chcieť niekde prezentovať čo asi ani nie, nakoľko to nepovažujem za vrchol umeleckej tvorby, no ale kebyže hej, tak si to asi prefotím na nikona a tak. Len toľko som k tomu chcela. 


You Might Also Like

49 comentários

  1. tvoja iná forma vyžitia sa mi páči :) môžeš dávať častejšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len musím nejaké nápady pozbierať zas :} ale ďaku!

      Odstrániť
  2. toto mať na stene každý deň, ach :))
    nelep na ňu nič, možno taký obraz maximálne čo dáš každé ráno dole :D
    na poslednej ma najviac zaujala čokoláda, lepšie povedané tie percentá, 90-ku som ešte nemala je dobrá či už moc horká?
    ale inak krásne fotky, aj nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kvôli tomu som si aj tak dala posteľ, že to mám za hlavou ako keby :)
      no 90tka to je už taká, že si dáš kocku a máš dosť na pol dňa :D ale dá sa to
      a ďaku! :)

      Odstrániť
  3. Strašněstrašně geniální fotky.
    Mimochodem, německá Pýcha a předsudek zní... docela zajímavě. :D Připomnělo mi to tohle: http://www.youtube.com/watch?v=-_xUIDRxdmc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aa takový nádherný vychytávky, boží!!! :) A ty polaroidky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. strašne ma bavia tie koláže :) a už som ti chcela písať, že si knižná kleptomanka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný post! Ja to veľmi dobre poznám. Občas ma to stoji straaaašne veľa námahy, kým priateľa presvedčím na fotenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja mam od memories foto (zlavomat) len obycajné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné fotky :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Knižky ukradnuté od babky sa mi strašne páčia. Ja som u svojej minule našla detskú encyklopédiu z roku 1961 vydanú "k 40. výročiu Komunistickej strany Československa - budovateľky šťastného života našich detí" Inak skvelé fotky, článok, všetko. Ohromne ma bavíš a blog mám zo dva-tri razy prelezený odpredu aj odzadu :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mě se hrozně moc líbí nápad toho článku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. na tie fotky nemam slov! v dobrom,ako stihnute z nejakej stránky! :)
    jankablog4.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bože, toľko krásnych vecičiek a tak krásne zladených... Toľko krytov na mobil, tie najzlatšie ponožky na svete... Čo ti poviem, ja by som bola najradšej zlodej tvojich doplnkov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. proč je tvůj blog tak roztomilý? tohle je nádhera ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. najviac najkrajší post,čo som za poslednú dobu videla! <3

    idem sa schovať do kúta a hlavu zahrabať do zeme,že som Tvoj blog objavila až teraz! :-O Už sa ma nestrasieš,honey! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. wow your blog is fantastic......nice post and beautiful pictures :)
    I'm your new follower from Italia, if you want visit my blog and follow me http://valentinaclothedanew.blogspot.it/ thank you :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. very cute post :)

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Takových krásných věcí! Ty palaroidy jsou nej <3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pekná forma vyžitia! Páči sa mi to a fakt, že veľmi! A nikdy ma neomrzí čítať tvoje články, aj keby tam boli len tri slová (obyčajné slová...) bolo by to perfektné. A teraz to neber ako nejaké zlátaniny, myslím to vážne (neviem čo som zjedla, dnes mám takú náladu). Tvoje články sa mi dobre, jednoducho a píšeš tak nejako úplne inak, neviem to špecifikovať, ako ostatní. A to je perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. postovať bez fotografa je strašne ťažké !!
    ale pri tvojich goodies mi fotograf vôbec nechýba (pardon, ale proste ti to ide aj bez neho, čo, zabiješ sa keď si dobrá?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooooooooj, ta diki, vždy tak povzbudíš človeka! :D

      Odstrániť
  21. Jůů to jsou krásný roztomilý věcičky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. skvely post!!!!
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. So cute!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Roztomilý věcičky :-))
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. To je krásné. Nikdy bych neřekla, že může mít člověk doma tolik věcí v jedné barvě /i když bych se možná dividila, když bych zkusila pohledat u sebe/ :-)

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ahoj,

    veľmi pekné fotky a čelenky...najviac ma ale zaujala "škraboška na spanie"...odkiaľ si ju zohnala?

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z nejakého obchodu miestneho v Nemecku,ale určite sa dá zohnať aj u nás :)

      Odstrániť
  27. oh my gosh, i LOVE ur socks, they are amazing!

    check me out
    xxx Nadina

    http://thegirlbehindthepurpledoor.blogspot.ch

    OdpovedaťOdstrániť
  28. All these (beautiful!!) photos are taken with iPhone? U kiddin'me? WOW!
    I just love this type of photos! ok..kiddin'..I ADORE them! Bless ya :))

    Michelle
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  29. No ty koláže jsou prostě úplně boží! :) Úžasný.

    www.polar-nights.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. úžasný článek :) skvělé fotky .. moc se mi líbí ten obal na iphone v modré barvě <3


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  31. super inspirace, máš moc hezký blog! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Nádherný článok vydaril sa! Mám jednu otázočku... Za koľko dni ti asi tá čelenka prišla? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram