VIDEO - 120 DAYS OF SUMMER!

septembra 18, 2013

Ja som to normálne nevydržala. Včera som strihala donemoty do dva a pol sekundy som sa nastrihala a dokonca od začiatku, že aj tých 40 sekúnd čo som vám spomínala na fb som zahodila a začala nanovo s ekvalizérom nastaveným na pomaly mimozemské hĺbky aby mi to pasovalo do rytmu! No a ako som to tak strihala, tak trošku mi došiel materiál, lebo sú tam strašne rýchle strihy a teda od zúfalstva z chýbajúcich 15tich sekúnd som išla načerpať inšpiráciu do nemenovaných košických podnikov a dnes je to vonku!
Nechcem o tom veľa rozprávať, však si pozrite (na 720p kvalite!):


Keby niekto nevidel minuloročné, tak tu.
A keby to niekoho zaujímalo, točilo sa na Nikon D3100+50mm f/1.8G a iphone 5. :)

You Might Also Like

44 comentários

  1. wow!to muselo dát práce, ale je to úžasné video, vážně se ti moc povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. superultramegaskvelé!!!! chcem ťa za kamošku! akože fakt. bodka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aaaaaaaaa :) och, tiez som mala v plane cosi take, ale nakoniec bolo leto len primerne depresivne (ako vzdy). v kazdom pripade, si v tomto pre mna velkou inspiraciou! :) a skvela hudba tiez. nadherne video :) koniec adoracie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nesklamala si, skvelé, najskvelejšie video! :) A už dlhšie sledujem, že máš výborný hudobný vkus. A vlastne celkovo máš skvelý vkus vo všetkom. Podľa mňa. Ale fakt je to pravda.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej fakt krásne video! :) posledné sekundy sú zaujímavé ako si to vymyslela aj s tým názvom blogu :)
    pekné leto si mala, musí sa uznať! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné!!! :) 2:09 legendárny aupark či sa mi to len zdá? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďalšie skvelé video ako to minuloročné :) fakt úžasná práca :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasne video posielaš to aj do nejakej súťaže alebo tak??

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čo iné by sa dalo čakať, čominika urobila zas niečo úplne dokonalé!! :) palec hore

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wau, to je úžasné... aj pesnička je super! S tým strihaním ti verím, ale stojí to za to! Tak aj na Grejpe bolo isto super :3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to video nemá chybu, leto muselo byť supeeeeeeer!!!
    dokonaleeee super super

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Juu, super! Pre niekoho to možno vyzerá jednoducho, ale ja som nikdy nemala nervy na videá, takže si viem predstaviť, koľko s tým bolo práce :D A hudba to tak príjemne rozihrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak toto je nepopsatelně úžasné!♥
    atmosféra a všechno.. chtěla bych jet taky na nějaký festival!!
    a chce se mi skoro brečet, že tohle všechno bude až zase za rok, a teď nás čeká jen zima :(

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné video :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ježiš to je tak hrozně super, že jsme si to musela pustit už 2x :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. O můj bože! Na to nestačí slova! DOKONALÉ!!! ♥ :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  18. perfektoooo poď sa so mnou kamošiť prosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dakujeeeem všetkým! strašne ma tešíte! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  20. pamätám si už minuloročné video ma úplne dostalo, toľko krásnych spomienok vo videu s príjemnou hudbou, vážne si talent ako to tu už bolo písané, krásne sa obliekaš, úžasne píšeš, tieto videá sú úplne krásne a dúfam, že budeš v točení týchto summer videí pokračovať a ja sa môžem tešiť na ďalšie a ten koniec s tým kolotočom perfektný!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Aj ja ťa chcem za kamarátku :D Každý jeden záber bol nádherný, krajšie spracované video som asi ani nevidela. A pozrela som si všetkých päť, ktoré máš ( dúfam že ich bude ešte minimálne o sto viac) a proste nenachádzam slová, lebo ani zďaleka nemám toľko nápadov v hlave koľko ty. Si proste umelkyňa a to v mnohých smeroch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. To je paradne, mala by si robit klipy!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Úplne skveléééé!!! :) máš talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Absolutely amazing! I love this kind of videos and I watched this video with my schoolmate at our radio studios and she REALLY loved it!! She was like " woooow! this is so amazing!". So, yeah...Cheers from London :)) x

    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram