Rimmel - GET THE KAPS LOOK.

mája 05, 2013

Niektorí ľudia by si zaslúžili high five...
...stoličkou...
... do tváre.

A takto dramaticky by som sa pri tom tvárila a potom víťazoslávne odišla:

Dnes vám nič viac nepoviem k tomu, lebo ostávam bez slov. Aj blogerovi sa stane. 










Tričko,sukeň:nowistyle.jp;los.balerinos:NY,čočky:Barevnecocky.eu;Hodinky:DanielWellington;
Prstene:RingsAndTings;Rúž:Rimmel-GetTheKAPSLOOK :D
Foto: Jakub Horbaj Photography; ale nemusíte otvárať stránku,ajtak tam nič nepridáva
Snáď niekto pochopil ten prudko informatický vtip v nadpise.
BONUSOVKA

You Might Also Like

76 comentários

  1. krásne :) ta peplum sukně se mi moc líbí a tobě strašně moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky..máš super vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalé fotky :) Páči sa mi tento postík

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi tvá barva vlásků! :) Pěkné fotky :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzeráš super keď sa tváriš dramaticky. get the kaps look, pobavilo.:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší, krásná jsi.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zase ti to moc sluší, a strašně se mi na tobě líbí ta rtěnka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee ďakujem, teší ma to, lebo som sa dosť bála,že aké budú reakcie na ňu i v realite, kedže nie je práve najnenápadnejšia :D

      Odstrániť
  8. hahaa...nadpis aj podnadpis ma dostal...krásne fotky :D A tá neskrývaná irónia o tej FB stránke...šupa ako vždy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty máš tak
    neskutočne
    prekrásne
    závideniahodné
    vlasy!!!!
    moja dream colour:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty maaaaš! :D
      no ale s tou farbou je to diskutabilné,lebo sa stále mení ako sa vymýva alebo čo :D
      no každopádne ďakujem :3

      Odstrániť
  10. no veru že by si zaslúžili:) a ešte k tomu nejakú dramatickú hudbu a výsledné video dať na youtube:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím.
      a dramatičný zostrih, špeciálne efekty, svetelný meč.. :D

      Odstrániť
  11. tohle je uzasny outfit!!milju prouzky a s tou sukni to vypada uzasne!!:)
    zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou crossbody kabelku:)
    hezky vecer
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty čočky jsou super! Na všech to vypadá moc hezky a já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli jsem pro, nebo proti tomu.. mám ráda přirozenou krásu, ne nějak zásadně, taky se normálně líčím, ale ty čočky.. pořád nevím, co s něma.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  13. waaaau, ak tento post je naúžasnejší pre mňa v poslednej dobe, čo sa týka fotiek.. si skvelá a krásna, super outfit, krásne oči a pery a vlasy! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja hovorím že opätkom do čela, ale niektorí by si veru aj stoličku zaslúžili..
    kočka si najviac veľa, červená pusa ti ide (a pobavila ma reklama na FB page s podtitulom "ale nemusíte otvárať stránku,ajtak tam nič nepridáva" :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj to s tým opätkom by sa mi tu do blogu hodilo asi viac :D
      a dikičko, ale sa s ňou aj natrápujem pri rúžovaní a ceruzkovaní,lebo tie moje asymetrické ústa či čo, strach :D
      a tá FB page, to je holá realita! :D

      Odstrániť
  15. sukňa je skvelá, musím to okuknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len zdá sa mi,že ešte stále neshippingujú do Európy a ani nemajú anglickú stránku čo je celkom škoda, lebo veci sa mi zdajú vcelku kvalitné, nie handroidné :)

      Odstrániť
  16. Ani k tomu nemusíš nic dalšího psát, smála jsem se už titulku :D
    A fotky jako vždy krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jsi strašně nádherná a ta sukně je úžasná! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jůůů, nejparádnější jsou hodinky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. parada! zasmiala som sa
    a outfit ako vzdy okuzlujuci :) kiez by sa mi hodil tak ruz ako tebe

    OdpovedaťOdstrániť
  20. naozaj veľmi veľmi pekné fotky...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ja vravím buď knižkou, alebo ako Bashka opätkom. Veru stolička je ozaj dobrý spôsob. Ten červený rúž je perfektný. Krásne fotky, krásny rúž a krásna Dominika. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. najdokonalejšie prstene :) chcela som aj ja osmičku ležatú zlatú, no vypredaná je :( nevieš, kde by sa ešte dala zohnať za rozumnú cenu? Celá si nádherka, obdivujem ťa už dávno :) a za tie prstene ešte viac :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo považuješ za rozumnú cenu? :)
      A ďakujem! :3

      Odstrániť
    2. Už majú aj zlatý a je na ceste za mnou :) si poklad!!! ♥

      Odstrániť
    3. Oh tak gratulujem, ja som ti chcela navrhnúť ten môj,lebo mne je trochu veľký na tie moje konáriky :D

      Odstrániť
    4. škoda, zbavila by som ťa ho hneď, keby viem skôr, dúfam, že nebude aj mne veľký :D ale strašne sa naň tešíím :)

      Odstrániť
    5. už je doma :) a ak hľadáš topánky podobné ako tie na FB s mašličkou, tak tieto sú síce s mašličkou, ale sú dokonalé :) http://www.instyle.co.uk/sites/default/files/styles/article_landscape_600_wide/public/galleries/13/05/Sandals-HM-070513.jpg?itok=v7781mxh

      Odstrániť
  23. Nádherné fotky, máš moc krásné vlasy! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Já myslím, že úvod k fotkám byl originální a dokonalý, stejně jako fotky :) Moc ti to sluší a miluji tvůj výraz na fotkách.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Hola! Llego hasta tu sitio por intermedio del blog Fashion, precioso lugar, si me permites me quedo para seguirte.
    Te dejo un fuerte abrazo desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Když ty fotky jsou tak skvělý, že nepotřebuješ nic psát a mluví za sebe!

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Fakt podarené fotky, krásny outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj :)
    Chcela som ti len povedať, že tvoj blog úúúplne zbožňujem :) Objavila som ho len pred asi tromi dňami, ale už som ho stihla prelúskať až úplne na začiatok, k prvému príspevku. ( a teraz neviem, čo so životom :D)Si veľmi sympatická, krásna, krásne fotíš a ešte lepšie píšeš! Myslím, že to tu nikto dosť nezdôrazňuje, ale máš veľmi príjemný "čítavý" štýl. Keďže som si povedala, že budem ľudom dávať viac komplimentov, ( tích predsa nikdy nie je dosť)začala som práve tu:)
    P.s.: Fínsko je naj :D

    http://thoughts-of-escapist.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee to už aký kompliment som dostala :3 sa teším veľmi! A poznám taký pocit ako keď dopozeráš seriál a nevieš čo so životom :D každopádne vďaka že si napísala :)))

      Odstrániť
  29. Wau! Nemám slov. Si neskutočne krásna :) Tie vlasy... Krásny blog :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  30. you look like flower))
    very nice


    join me http://pascaljane.blogspot.ru ;)

    with love from Russia)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. tohle ti asi říká více lidí, ale máš tak nádherné vlasy! ..jinak skvělé fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Super rtěnka! Neprozradila bys, jaký je to odstín? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, Kate od Rimmelu 01 Rosette či čo,ale to 01 stačí asi :)

      Odstrániť
  33. ja skoro nikdy nekomentujem, lebo som buď a.) lenivá, b.) zaneprázdnená, c.)lenivá, d.) lenivá.
    ale vždy keď tu prídem, tak mi srdce podskočí. ty si úplne najsuper! aj čo sa textov, aj fotiek týka. milujem ten príval inšpirácie, ktorý vždy dostanem, keď tu prídem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooooj až sa červenať budem :}}}
      Strašne si to cením, snáď ani nie je lepšie zadosťučinenie pre blogera ako taký koment, fakt vďaka! :)

      Odstrániť
  34. nádherný outfit aj blog! :)

    http://sajmafashionsecret.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Nádherný rúž! Presne taký odtieň hľadám! Ale ja som blond, tak neviem, či bude hentak vyzerať aj na mne...ale je načase, aby som začala nosiť rúže a čím iným začať, než červeným :-)
    Ja najviac oceňujem na tvojom blogu, že tu sú aj články a nielen fotky, lebo dobre píšeš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som začala červeným :D
      A ďakujem, cením si, len mi ten koment nejako ušiel :/

      Odstrániť
  36. krásny rúž :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Beautiful pictures ! :) What camera do you use ?

    Thanks !

    xo

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram