Davaj Het II. / Giveaway!

mája 22, 2013

Giveaway is international and if you wanna join, scroll down for instructions!
Som sa ale riadne dlho neozvala. Normálne by ste mi ani neuverili,že prečo! Že som ťažko študovala, ale o akademickom týždni vám poviem ešte potom. Kedže som asi po prvý krát fakticky neprokrastinovala tak sa tu toho veľa neudialo. To ste si ani nevšimli,že? Zato plody mojej niekoľkodňovej práce sa prejavili inde a ja mám za sebou viac ako úspešne zvládnutú polku maturity. Nechcem si to zakríknuť teraz, no najhoršie je zamnou (matika,informa) a kedže výsledky sú viac ako prekvapujúce a rodičov uspokojujúce, rozhodla som sa obdariť aj niekoho z vás. A síce nie ja,ale oasap. Ťažko som uvažovala či spraviť túto giveawaju, no potom som si povedala, keď dávajú tak daj a ešte som si aj spomenula na to, ako sa minule podarilo obdarovať slečnu,ktorá zvládla svoje skúšky a bola takto odmenená nečakane a aj mne dnes prišli rádoby odmeny za maturitku,ktoré ste mohli vidieť na fb a... blablabla.. To vás vôbec asi nezaujíma teraz, okej, poďme k veci:


V prípade výhry si vyberáte. Z čoho ale? Nejaký ten základ je na obrázku, no väčšinou sú rôzne farebné varianty od všetkého tak si to poriadne čeknite!
Na výber sú:
farebné sukničky, minisukne ktoré to hrajú na maxi, intergalaktické legíny, klobúčnik v rôznych farbách, tričko s ajfelovkou, tričko s rádoby ružovým panterom, čipkované tričko a majú aj biele a to už stojí za to! 
+ V obrázku nie sú, nejako som na nich zabudla ale ešte aj takéto ASYMETRICKÉ šifónové ŠATY!
Mňa najviac berú tie šifónové sukničky, či už krátke alebo dlhé, sama mám tú zelenú doma i keď z Chicnovy (ešte ste ju tu nemali možnosť vidieť, no uvidíte) a je to to isté v podstate a brala by som aj iné varianty!

Čo pre to urobiť?


1. Lajknite mi toto tuto:


2. Zaregistrujte sa na oasape a do komentu hoďte mail ktorý ste použili pri registrácii pochopiteľne
3. Follownite oasap buď na Pintereste, Facebooku,Twitteri alebo Instagrame
4. Napíšte mi, čo ste mali dneska na raňajky, kto mi nenapíše a vyhrá tak ho diskvalifikujem a pošlem mu poštou chleba s paštekou.
.. Robím si srandu. Možno.
5. Čakajte 10 dní a ja potom na tom fejzbuku vyhlásim víťaza. To dá logiku snáď.
---
GIVEAWAY IS INTERNATIONAL SO WHAT ARE YOU SUPPOSED TO DO?
Choose one piece (you can see some examples on picture but every of them is aviable in various colours soo check links) from:
colorful chiffon miniskirts, mini skirts with looong overlay, galaxy leggins, hat with flower embelishment (various colours), T-shirt with eiffel tower, T-shirt with Pink Panther, Crocheted lace vest, beige one is amazing! 
+ They are not in the picture but you could also choose This assymetric chiffon dress, check them out!
And if you have chosen then:
1. Like my facebook page

2. Sign up on oasap and write your email in comment
3. Follow oasap on at least one of these platforms: Pinterest, Facebook,Twitter, Instagram
4. wait... 10 DAYS and then check my facebook page!

--- 
Toľko vám toho chcem už povedať a ukázať, tak mi držte palce zajtra na druhej polke matury a potom to zo seba všetko dostanem! Veď mám na to štyri mesiace :3
Naschledanou!

You Might Also Like

58 comentários

  1. inpeaceugo@gmail.com
    a na ranajky som mala ovsenu kasu s kakaom,kokosom,bananom a lesnym ovocim mnam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. ✓
    2. ✓ bashkka@gmail.com
    3. ✓pinterest + instagram
    4. kakaovú ovsenú kašu s kokosom podľa Veroniky (http://zghettablog.blogspot.sk/2013/05/snidanove-hody.html?m=1 ) ale ja som žrút, chleba s paštékou rada privítam (len ho poráádne zabaľ!)
    5. tak čakám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To som ja slečna so skuškami :) skusim štastie znovu ked tu mame dalsie skuskove :D
    Tielko a sukna stoja za to....a na ranajky, biskupský chlebík a kafe.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lucy.sivcak@gmail.com
    Veci pravdepodobne všetky urobené. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sima.slosarova@gmail.com
    followla som na twitteri :)
    a vybrala by som si asi suknu kratku tu skater :)
    a na raňajky? Konkrétne dnes? Také veľké nič. Dnes som vstala o štvrť na 12 pretože som do 3 rána buntošila s papiermi do školy na štátnice a usporiadavala, pretože dnes zahajujem deň učenia. Teda aspon trochu. Časť dňa :D. Snáď. Dúfam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kolcunovap@gmail.com ... mne sa najviac páči čipkované tričko a sukničky :) a na raňajka som mala TORTU keďže mamka mala včera narodky :D ale akú tortu ! s eiffelovkou a kvetinkami...no mňam :) už len dúfať, že ja budem tá šťastá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mery.mikesova@gmail.com
    tie sukničky a krajkové triko sú super!
    na raňajky som mala ovsenú kašu, kávu a jablkový džús :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. angelina003@azet.sk
    na raňajky som schňapla v zhone pána Perníčka a polozhnité jablko a aj tak som mala pocit,že to od stresu vygrciam,keď som prišla na to, koľko toho ešte neviem na maturitu!:/ a followla som FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yipeee! :D
    michelle.sibert@gmail.com

    ranajky klasika - chocapic a jogurt :D :D

    follownute, lajknute uz done :) co sa tyka tvojej FB stranky, to uz davno lajk tam mas ;)) aj zo 100 by som ti dala, keby ze mozem :))

    tie sukienky woohoo :3

    have a lovely day

    xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jooo
    http://www.oasap.com/skirts/27767-candy-color-skater-skirt.html
    erka.zahorska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super vecičky na výber..štedrá giveaway =) tie sukničky a ten čipkovaný top <3
    xeniastruharova@gmail.com
    dnešné raňajky už takmer okolo obeda tvoril jablkový džús sa honey loops =)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vikahancova@gmail.com
    celozrnnú žemľu so šunkou, uhorkou a paradajkou :)
    splnila som všetko :)
    a tú krátku sukňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. foxilady38@centrum.sk
    dnes som dala chlebík vo vajíčku xD
    Sledujem na TT aj FB....
    Mne sa strašne páčia tie sukne! Och joj!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. lajknuté už dávno ;D
    chachi.dream@gmail.com
    mala som bábovku :D
    sledujem :)
    - ony majú skoro všetko dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. shosha.chovan@gmail.com
    na raňajku som mala čaj na ukľudnenie. nepomohol.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já bych brala tu sukni, ale měla bych teda velkej problém vybrat si barvu :) A k snídani jsem měla musli s jogurtem a banánem.

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gotolegend@seznam.cz

    Jsem nemocná a můj drahej přítel mě má rád slabou a nemohoucí :D takže jsem musela zůstat v posteli, kam mi byl přinesen sendvič se smaženkou a chilli... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FB:Yoko Nguyen
    Líbí se mi tyto šaty :http://www.oasap.com/dresses/28066-fashion-sleeveless-chiffon-dress-with-asymmetric-hem.html

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. vše splněno :) a brala bych royal blue sukni!
    e.kuhnerova@seznam.cz
    cornflakes s mlíkem a tvarohový koláč :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. čáuky, Domčo :). tak to také zkusím :)
    všechno splňuji a moje raňajky byl jogurt s rohlíkem :D :*
    tatomymo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1) "Like" jsem dala ;-)
    2)recmanikova@gmail.com
    3)Followla jsem na FB
    4)Já měla dneska BeBečka s jogurtem :D
    5) Čekám ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Like som dala..
    domca1212@azet.sk
    Na raňajky som mala čaj s ginkom a žemľu so syrom a šunkou.
    Držím ti strašne moc palce na maturitu, aj ja teraz maturujem, tak hádam to nejako dáme! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. fb: Vera Rolle

    Favorite item: http://www.oasap.com/skirts/27767-candy-color-skater-skirt.html

    vera-rolle@yandex.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Neraňajkujem-nestíham a ani mi nechutí. Ale potom hneď ako dopálim do školy, tak prvú prestávku všetko zbaštím. :D Tak dneská to bol rožok s už spomínanou paštikou. :D
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. och, já bych chtěla sukýnku!!
    a na snídani jsem měla musli, taková nudná snídaně. Ale chleba s paštikou mi jistojistě pošli nom nom:D:D
    majuees@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. katerina-maskova@seznam.cz
    kuskus s jogurtem :D nejlepší :3
    barevný sukničky to vyhrály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. táákže email: didus.xd@gmail.com
    follownuté.lajknuté
    zapečená žemľa so šenkou a syrom :D
    http://www.oasap.com/skirts/28739-elegant-mini-skirt-with-chiffon-overlay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  28. andrea.maliarova@yahoo.com mama sa snazila robit chilli con carne , lebo brat si zaspominal znenazdajky na kysak..tak som dojedala...ale bola to v skutocnosti len ryza s fazulou

    OdpovedaťOdstrániť
  29. fb:Diana Černáková
    e-mail: finde555@seznam.cz
    asi 6 bebeček :D
    nejvíce se mi asi líbí http://www.oasap.com/trousers-leggings/27416-shining-galaxy-print-leggings.html
    a držím ti palce při zkouškách ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. majilkma@gmail.com :) ty sukýnky jsou úžasný! Nejhezčí je asi ta královská modrá... ale všechny jsou super :) jinak já dnes nesnídala, protože jsem maturovala... nicméně už to mám za sebou a je to neuvěřitelná úleva! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. CEZ GFC sledujem ako Dominica, FB obe stránky: Dominica Jaquelin, registrovaná na oasape som, vybrala by som si tú sukničku určite :)
    Na raňajky som mala... aha už viem :D rožok s masielkom, syrčekom a sójovou salámou :D
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. klarkalachnitova@seznam.cz
    Klára Lachnitová (FB)
    Na snídani jsem měla bílý jogurt a musli. :)

    Přijďte na tu mojí oasap giveaway. :)
    http://pieceofclaire.blogspot.cz/2013/05/oasap-may-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Terr.ebertova@gmail.com
    Panteer .)

    K snídani jsem měla povidlový koláč a čaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Natália Čamajová
    oasap: natalia.camajova@gmail.com
    raňajky: čerešňovú activiu :D
    FB: Natália Čamajová - lajkla som aj tvoju aj oasap stránku
    A ak by som nááhodou vyhrala, chcela by som určite jednu z tých farebných sukničiek :) už len dúfať.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. majtanova.bea@gmail.com
    noo a k snídani jsem si dala tiramisu, které mi mamka udělala za odměnu, jelikož jsem úspěšně odmaturovala.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  36. flosii.mccartney@seznam.cz

    cereálie, jogurt, banán a mléko, které ještě teď dopíjim... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. kejmy.do.it@gmail.com

    hm, dneska na raňajky? vyjedala som čisté Fitness cereálie a zapíjala ich Actimelom :D. bola to naozaj zaujímavá kombinácia :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sukne su super :) zelena najviac!! lenullienqa@azet.sk
    tuto sice nemam account, ale na fb ta sledujem uz dlhsie (tracy trillian)
    a na ranajky palacinky so zmrzlinou, co ostali zo vcerajsieho obeda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  39. vybrala by som si jednu z tých krátkych sukničiek :)
    no a čo som dnes mala na raňajky? ovocný šalát :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. jentuska@azet.sk :)

    a na raňajkysom mala čokoladové cereálie s mliekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. ema.bohm@gmail.com
    a raňajky? jablko s arašidovým maslom a bielym jogurtom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  42. 1. lajkla som
    2. lenvach@gmail.com
    3. pinterest... hotovóooooooooooooo
    4. mala som jogurt s otrubami...

    OdpovedaťOdstrániť
  43. tkoudelkova@seznam.cz
    vše olíbeno na fb
    a dnes jsem posnídala chleba s veselou krávou a průduškový čaj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  44. markypopelka@seznam.cz
    budu doufat, že "raňajky" znamená snídaně, abych tady nenapsala nějakou blbost, budu si asi muset doplnit pár slovenských slovíček :)..ráno jsem měla skořicové pečivo z místní pekárny, které jsem si poslední dobou opravdu oblíbila :)
    jen tak dál s blogem, moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. durackova.dominika@gmail.com
    na raňajky som mala jahody :D

    OdpovedaťOdstrániť
  46. jana.baricicova@gmail.com
    tie sukničky sú krásne!
    a na raňajky som dnes mala tekvicový chlieb so slaninkou :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Miluju slovo raňajky. Dneska jsem měla chleba s cottage a rajče.
    ihatepeople(zavinac)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Proč se u nás taky neříká raňajky? Je to úplně kouzelný slovo :D A u nás snídaně, takový strašně tvrdý :D Nicméně, ráda bych tu napsala, jak si ráno dávám jogurt, lupínky, džus, bohužel ale nesnídám :/ :D Tak snad mi nepošleš chleba s paštikou :D
    Mimochodem, máš strašně úžasný blog! Nechápu, že jsem tě nesledovala už dřív♥
    zarovka20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Vybrala by som si tú minisukničku,krásne farby majú :)
    Raňajky? Skoro si sa trafila s tým čo pošleš výhercovi ak nenapíše čo dobré mal.Až na to že to nebol chlieb ale rožok s paštekou :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. K dnešní snídani (raňajky jsou krásnější) jsem měla puding od maminky, ke kterému jsem si uvařila ovesnou kaši s banánem a jahodama! :) A taky kávu! Protože mám taky prázdniny a tím začíná i období kávování!
    katko1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. 1. dala som like :)
    2. larys.pengu@gmail.com
    3. na FB like a na twitteri follow
    4. dnes som mala rožok s karičkou a k tomu pažítku, čaj s medom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Práve papám najlepší tekvicový chlebík s nivovou pomazánkou a redkvičkou :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. petalka@pobox.sk

    Ranajocky...zrovna dnes som aj ranajkovala, co nebyva kazdodennym pravidlom :D Fajnovu celozrnnu bagetku so salatikom, sunkou a rajcinkami... a k tomu veeeeeelke capuccino...mmmh

    Ja by som scela od nich to cipkovane tricecko, kludne aj ruzove- na leto ako stvoreneeeeee! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Lajkla som :) .. :D :D Dnes som mala na raňajky grís s grankom a čajík :)
    Mne sa zapáčili tie asymetrické šaty :) Škoda, že majú iba čierne, ale aj také sa zídu :))
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. like na tvojej stránke je už dávno :D
    všetko ostatné spravené, registrácia s mailom smidova1583@gmail.com :D
    raňajkovala som cnackbrotiky s mäkkým syrom :D a jogurt :D
    farebné sukničky su super, ale aj to čipkovane tričko :P no neviem, neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  56. hana@zlamals.eu
    Dneska nesnídám, došly zásoby :D Tvůj chleba s paštikou by se hodil :) ale včera jsem měla parádní čokorolku z Kauflandu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. fortovat@seznam.cz
    FB: Tamara Fortova
    snídala jsem tři polomáčené sušenky, které jsem nenápadně ukradla mamince z talíře :D
    nejvíc se mi líbí ta skater skirt v royal blue :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram