Alkoholy.

mája 27, 2013

Viete ako som vám spomínala, že budem nosiť už len sukne? Tak toto nebude ten prípad teraz. Nazvime to výnimkou,ktorá potvrdzuje pravidlo i keď doteraz nerozumiem čo tým chcel autor povedať.
Musím vám povedať,že kým mi tie moje kvetnaté gate došli, v našej škole sa to hmýrilo flórou na nohaviciach kde sa človek pozrel. Kedže tam však už nechodím, beztrestne si ich nosím po svete a utržujem priam kuriózne pohľady okoloidúcich dôchodkýň.

Ďalší problém s ktorým sa potýkam (okrem srdcervúce príbehu kvetinových gatí) je fakt, že si neuvedomujem, že mám prázdniny a mám vážnu obavu,že ich premárnim. A ja ich teda rozhodne nechcem premárniť! Ani prespať, ani preinternetovať, ani prerozprávať sa s porcelánom rozumej jediné povolené Alkoholy sú tie od uja Apollineira.

 Budem teda:
- vstávať o 9.06 - je to taký optimálny čas, ani skoro že osem, ani neskoro že desať
- higlight prázdninových predsavzatí - budem si chodiť ráno na trh. Po jahody! Aby som tomuto predsavzatiu ubrala na patetickosti, tak nie akože  každý deň tam budem cupitať v mene jahodovej únie,ale podľa potreby. Tento skvostný bod mi skrsol v hlave už ako sme išli tak maturantsky žobrať peniaze do mesta a prechádzali sme aj cez trh na Dominikánskom námestí. No a kedy inokedy má človek čas ísť doobedu na trh ktorý je len doobedu? Cez prázdniny a na dôchodku.
- budem počúvať a objavovať veľa novej hudby
- budem sa bicyklovať na mojom starouškovi, ale len po rovine asi, teda nie asi,ale určite. Lebo však má už svoje roky. On i ja.
- budem zas chodiť do knižnice a pokračovať v zaplňovaní knižničných preukazov na maximum
- kedže mám novú lásku s clonkou 1,8 a 50timi milimetrami, budem robiť videjká do môjho nového projektu - 120 DAYS of SUMMER, nieže ma niekto predbehnete! Alebo aj predbehnite, ja sa rada pozerám aj na cudzie zdokumentované životy. Antropologička od kosti, čo vám poviem.

Šesť bodov nie je veľa,ale myslím, že pre prvý oficiálny prázdninový deň stačí. Netreba si nakladať zo začiatku veľa a ešte k tomu predsavzatí. Zoznam však určite budem rozširovať. Čo by ste mi poradili vy alebo čo zaradíte teraz či potom do svojho pomyseľného zoznamu? Alebo čo čítať a počúvať? Teším sa na tipy a triky, lebo už len čítať čo ste mali na raňajky bolo viac ako osviežujúce!


Tričko-Hennesko&Mauritzko,Sačko-TallyWejl,remeň.na.ruke+náhrdelník-RingsAndTings,Nohavice-Choies,Boty-Gate,Okuliare-ebay

Pôvodne som váhala, či publikovať už dnes, aby som vás príliš nevyšokovala toľkou aktualizáciou. Snáď ste to prežili. :}

Chcela by som vám ešte povedať, že je tu stále DAVAJHETka a keď sa nezapojí ešte 9 ľudí tak nebude platná čo by bola celkom škoda, tak sa prípadne zapojte ak máte chuť na dva kliky alebo ak ste zapojení, povedzte o nej napríklad kamoške, aj ja poviem! :D 

You Might Also Like

47 comentários

  1. po jahody na trh, to aj ja chcem. a skveeeelé okuliare máš.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow! jsi úžasná! kalhoty a sáčko jsou skvělé)
    ani nevíš jak ti těch 120 dní závidím, hodně štěstí s tvými předsevzetími

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny blog! vždy sa teším na nový príspevok! a krásne oblečenie samozrejme! :) thumbs up!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chichi, ak urobím skúšky, tak sa budeme môcť chodiť bicyklovať spolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a mňa táto výnimka z pravidla strašne baví! celé je to také veselé a jarné a páči sa mi to ešte viac než posty so sukňou :D
    a tvoje predsavzatia sú na leto a zabíjanie času ako stvorené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na jednej strane som rada že sa páči a na druhej strane keď si predstavím,že od 12.marca tu boli len posty su sukňami tak.. :D kontrakompliment :D
      ale ďakujem :}

      Odstrániť
  6. strašne sa teším na to video :) to čo si natočila naposledy si pozerám každý deň a niečo podobné by som chcela spraviť aj ja, bohužial s úpravou a spracovaním videa nemám žiadne skúsenosti :/ .. ale snáď budem aspoň veľa fotiť:) inak tiež rozmýšľam čo také zábavné by sme mohli robiť s partiou vonku ale nenapadá ma veľa vecí ... tak ti prajem krásne prázdniny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee tak sa teším že sa tešíš a že sa ti páči :)
      uvidíme ako to dopadne nakoniec! :)

      Odstrániť
  7. Ty prázdniny ti závidím. :)Já jedu za dva týdny do Anglie a až se vrátím, tak už jen týden do uzavření známek. Už aby to bylo. :D Plánuju celé prázdniny strávit čtením knížek, na procházkách, jízdou na bruslích a stanováním s kamarády. :)Pak samozřejmě pikniky v parku, tuna zmrzliny a litry mojita k tomu. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ti Anglicko závidím! hneď by som išla :)
      noo a presne toto pikniky som zabudla, so zmrlinou a mojitom a tak!

      Odstrániť
  8. Uuuplne super gate! a všetko vlastne :) eeeej tak sa teším na tých 120 dní leta a tvoje videá.. ty si už odteraz uživaj jahody na trhu a maximalny veget a ja tu zomieram od vyčerpania, waaaa zavidim ti najviac!!!
    Ja osobne už sa leta neviem dočkať, aj keď ho strávim v robote, ale aspoň budem v KE a nie tu v tej diere ďaleko od mesta :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Awesome outfit!:)) Love your pants!:))

    Check out my New Post

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skvelý outfit, hlavne nohavice a sako :)
    držím palce, aby si to leto teda nepremárnila!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak ať se daří! ;)..já nenávidím když prázdniny naprosto promrhám a potom si uvědomím, že začíná škola a nejradši bych si dala pár facek! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne toto! dúfam že sa mi to tentokrát nestane! :D

      Odstrániť
  12. Už teraz sa teším na to videjko :) Keby som nemala trh tak ďaleko, tiež by som si rada zašla po čerstvé ovocie, mňam. Ja plánujem tiež veľa čítať (hoci ešte neviem čo), hendmejdovať, učiť sa hrať na píšťalke, výletovať a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som začala Ančou Kareninovou včera,ale tiež som mala dilemmy že čo čítať :D
      držím palce s píšťalkou, mi to pripomenulo že by som mohla aj ja cvičiť už na tie husle

      Odstrániť
  13. v těch kytičkách úplně vidím léto! to sluníčko vypadá na fotkách taky krásně, škoda, že není, když kouknu z okna, ale tobě to moc sluší!! líbí se mi to:) nikdy mě nenapadlo, že by proužky s kytičkama dohromady mohly vypadat tak hezky, přišlo mi to vždycky moc. no pěkný outfit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfala som že si niekto všimne tento prudko kombinačný prvok :D
      a ďakujem :}

      Odstrániť
  14. aj ja mám podobné plány...ale na jahody pôjdem do záhrady...a chcem sa naučiť šiť a mám v pláne prečítať asi tak x kníh :) a čo sa týka hudby a kníh-neudala si štýl -_- ale čo mi teraz tak napadne v spojení s letom je samozrejme Ursíny :D http://www.youtube.com/watch?v=8Q2cKQx2RdY
    potom títo týpci http://www.youtube.com/watch?v=msnLo4Qv2EY
    totok (chalani majú vonku dva songy v podľa nich biednej kvalite,pracuje sa na ďalších) https://www.facebook.com/twosidesband?fref=ts
    a pokiaľ som sa netrafila do štýlu, ešte tu mám v rukáve niečo odveci :D http://www.youtube.com/watch?v=qypT3JbUIL4

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj tak niekomu sa žije že mu stačí do záhrady výjsť! :D a ja mestické decko musím na trh :D
      a to šitie tiež mám v pláne lebo stroj mi tu stojí od vianoc :/

      no neudala som štýl lebo príjmem čokoľvek vrámci rozširovanie obzorov! idem pokukať teda popočúvať!
      a som zvedavá na niečo odveci hlavne :D :D

      Odstrániť
    2. ber to tak, že to máš aspoň bez zohýbania a trhania a neojedajú ťa mravce :D och!zabudla som na toto http://www.youtube.com/watch?v=hOZgb0T7AM4 strašne sa mi páči klip :D inak náhodou, to posledné odveci je také croissantovské :D

      Odstrániť
  15. ja v lete vstávam 8:30, pozerám si internety, dám si brunch a potom razím do mesta a som tam až do večeraaaa :3 len tak sa flákam. lebo veď to môžem len cez prázdniny alebo na dôchodku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tvoj čas vstávania sa mi páči viac ako môj, asi to ešte prehodnotím :D
      a flákanie som si pomyseľne zahrnula tiež do zoznamu :D

      Odstrániť
  16. strasne se mi libi, jak jsi zkombinovala pruhy a kytky!krasny outfit
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty si tak hubenáá! Sluší ti to :)
    Prázdniny a plán na prázdniny je můj největší problém a myslím, že letos z toho asi chytnu deprese.. Já mám prostě ráda chození do školy a konec střední je pro mě "katasrofa" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže tu sa mi ani nezdá žeby som bola,ale ďakujem :D :)
      a to ako sa pestuje taký vzťah k chodeniu do školy? potrebujem na október :D

      Odstrániť
  18. oh, tie gate a pásiky sú parádička! ani by mi nenapadlo že to bude spolu také mňam. gratulujem k prázdninám ! mne sa páči trhový nápad. aj celý program. aj tvoje voľno. aj videá. (a to som ich ešte ani nevidela!)
    Ja som najposlednejšie čítala Miláčika, to bolo dobroš :) a teraz mám načaté Krásni a prekliati. Alebo moje najobľúbenejšie knihy sú 10 malých černoškov (lebo milujem Agathu) a Nebo nepozná obľúbencov. Tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee vďaka! prvý krát som k tomu mala iba dáke čierne tielko a prišlo mi to nejako málo ta reku..
      tiež som včera minula Miláčka v knižnici,ale som si povedala že nabudúce :D
      a dík za tipy, veľmi ich potrebujem lebo neviem kde začať a v knižnici je asi tisíc kníh :(

      Odstrániť
  19. To tričko je z H&M? :) Mám tuším to isté. Je to skvelá kombinácia, nikdy by mi niečo také nenapadlo. Dala by som k tomu iba obyčajné tričko ale takto to vyzerá fakt skvelo! :) Moc vydarené :)
    Veľmi sa mi páči tvoj blog :) Pripájam sak odberu :)
    Andy :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jop z H&M :) ja som prv mala tiež obyčajné a potom už ani neviem ako sa toto stalo!:D
      ale ďakujem a vitaj!

      Odstrániť
  20. Sluší ti to ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. super plan! ked si predstavim, kolko prazdnin som premarnila...ako pracujucemu cloveku mi je to teraz o to viac luto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahojky, kolik měříš? Máš parametry na modeling, měla bys zájem? Pokud ano, dej vědět. Info mám na blogu :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ty kalhoty jsou naprosto dokonalé :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram