Akademický týždeň bol týždeň kedy:

mája 26, 2013

- som zjedla asi tak dve tony Ginkga
- vypila 6479 decimetrov kubických kávy
- som počula každé ráno ústrednú melódiu z filmu Slnce,seno... (viva la mliekarenský voz)
- som vypukala tisíc a jednu bublinku z bublinkovej fólie
- som prepočítala 237 príkladov
- som si nalakovala nehty po roku (v mene prokrastinácie)
- som zistila,že naše šteniatko nemá rado Émilie Simon a celkovo francúzsku hudbu,lebo sa až pod gauč skrylo z nej..
- najviac dialógov som viedla za ten týždeň s našimi psami
- počúvala som dookola Parov Stelarovský playlist
- som zažila krušné chvíle na Swing Time, červenám sa ešte teraz z toho sledu polichocujúcich udalostí a čakám na deň, kedy ma niekto označí v náručí cudzieho mládenca, ktorý sa somnou v mene swingu chcel odfotiť
- dozvedela som sa,že nemeckí chlapi neprdia (podradné programy do pozadia k učeniu na nezaplatenie)
Ale inak som fakticky makala, ako jedna fredka. A ešte stále si neuvedomujem poriadne,že v pondelok nemusím ísť do školy alebo riešiť nejakú matiku teraz. Čo viac? Nič, snáď už len: "Let the carpe diem begin!"



tričko-bonprix.suknička-AxParis.hodinôčky-Mexy.prsteň-RingsAndTings.losbalerínos-NY

A veľa šťastia želám tým,čo maturujú od pondelka! Nechcela by som. :D

You Might Also Like

57 comentários

  1. Strašně ti to sluší! Ten gif je výbornej, outfit se ti moc povedl a ta sukně je prostě skvělá!

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow! jsi úžasná, a ty fotky perfektní, skvělý článek, dost jsem se pobavila)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi úžasná!!

    Držím palce v pondělí :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ja už nemám Nič v pondelok,ale tak dík :D
      A vďaka :3

      Odstrániť
  4. gifko je skvelé :)
    a tie mesiace voľna si poriadne uži, lebo ptm príde výška a...ešte väčšie užívanie ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa snažiť lebo moje užívanie si výšky bude závisieť od toho čo si vyberiem alebo kde ma zoberú :D

      Odstrániť
    2. Chcela by som inde,ale prihlášky mám len na TUKE FEI.. hospodárska informatika alebo kybernetika.. tak uvidím ešte že čo so životom..

      Odstrániť
  5. krásne sukňa s pančuškami :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. němečtí chlapi neprdí a čůrají v sedě (trust me, jsem germanista :D)
    bacha na ně!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé krásné, mám hrozně ráda tvoje outfity. :D už se těším na další

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great look :*
    I love your blog :D
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som tiež rada, že už to mám za sebou! Môj akademický bol veľmi podobný :)
    A super hodinky! :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný outfit! <3 Miluju tvojí sukni, je dokonalá, takovou už dlouho sháním! :( Moc ti to sluší a abych nezapomněla, gratuluji ;))

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee ďakujem :)
      No ja som rada že som takú našla :}

      Odstrániť
  11. takú sukňu si plánujem kúpiť aj ja, ale čiernu :) a inak krásne fotky :) fascinuje ma tvoj štýl oblečenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zamilovala jsem se do těch hodinek ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To je super mať to už za sebou ja mám síce ešte štyri roky ale aj tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dominika, prezraď, kam sa chystáš na VŠ? (ak si to tu už niekedy písala, prepáč moju neinformovanosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prezradím kľudne, na TUKE FEI tu u nás v KE.. uvidíme ako to pôjde tu a ak nepôjde tak niekde mimo potom alebo neviem :D

      Odstrániť
  15. hodinôčky su božskéééééééé!
    fotky su nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Cha, řekla bych, že jsem na tom byla dost podobně. Dokonce i s počtem příkladů. Akorát to kafe nepiju a mým společníkem pro dialogy byl spíš kocour :D.
    Hodně štěstí! Mě to čeká v úterý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som tiež pila iba pseudokávu (3v1)
      A ja tebe držím palce!

      Odstrániť
  17. strašně moc krásné a povedené fotky! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  18. hmmm .... proste dokonalé

    gratulujem a nech sa ti dalej darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nádherné fotky! normálne teraz začínam byť rada, že mám 15 a som zatiaľ len 4 na 8 ročnom gymnáziu. Uplne milujem tvoje vlasy! :-)))

    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty silonky a hodinky :O a máš úžasný vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tie hodinky sufak krásne:))
    užisi to

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásne fotky, no teraz už len užívať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. gratulejšn k maturite, mne dnes končí akademický a tiež som počúvala len Parov Stelar, mixy od Malalaty(odporúčam! :) https://soundcloud.com/malalata ) a smooth jazzovú verziu Enter Sandman :D a hodinky sú poprdeli, teraz konsiderujem kúpu takých podobných a ešte iných :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee diki za tipy! Kuknem,teda vypočujem:)
      A držím palce k mature a výberu hodiniek!

      Odstrániť
  24. Super si! :D Tie tvoje odrážky tak rád čítam... :D
    inak, kto ťa fotí? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dík! Teším sa :)
      No momentálne ma fotí kamarát :)

      Odstrániť
  25. Cože jsi to snědla??? :D btw, dokonalá postava! Co pro to děláš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ginkgo biloba,také na sústredenie,prekrvenie mozgu a tak.. :D
      Inak sklamem ťa asi,ale totálne nič a moja najväčšia cielená telesná aktivita bola squad challenge (niečo ako drepy, začínaš na 50tich a každý deň sa zvyšuje počet a takto to IDE mesiac) no a došla som po 10 deň a fakt sa mi nepáčili svaly čo sa mi urobili na stehnách takže už zas robím nič.. ani si nič neodopieram z jedál.. takže asi gény :D

      Odstrániť
  26. Cože jsi to snědla??? :D btw, dokonalá postava! Co pro to děláš?

    OdpovedaťOdstrániť
  27. oooch. krásna si. ako obvykle. nech žije prokrastinácia a bublinkové fólie !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo ďakujem :}
      Ale som rada,že som ju porazila.. občas :D

      Odstrániť
  28. Awesome GIF! Love your jewelry! I've got a giveaway on now!

    : signe
    : the daily savant :

    OdpovedaťOdstrániť
  29. nádherné fotky! doteraz sa neviem vynadívať:)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Velke gratulace! Uzivej volna, jak jen to jde ;) Jestli jdes na vysku, tak takovych blaznivych tydnu jeste zazijes :) Moc vtipne napsane a slusi ti to jako vzdy vilo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Beautiful Blog! can you visit my? http://thedangerousworldoffashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram