Red Riding Headband.

novembra 01, 2015

Z jednej strany stola na mňa číhajú skriptá z Nelineárnych systémov, z druhej Backpropagation, moje lakte momentálne trónia na karisbloku počmáranom kikilión vzorcami (ktorým ešte ani poriadne nerozumiem) a tak som sa rozhodla nachvíľu utiecť sem. Do môjho blogového pelieška, kde ak ponožky, tak osrdiečkované a myšlienky jedine pozitívne. Síce som si tieto nástrahy života schválne priam strategicky takto rozložila na stôl, aby nebolo úniku, no moje prsty behajú po klávesnici opačným smerom ako treba a môj zrak spočína na kalendáriku prišpendlenom na nástenke, kde je medzi termínmi zápočtov a zadaní veľkým a červeným zaznačená Budapešť. Lebo človek by si vždy mal nájsť niečo, na čo sa bude tešiť. Nomádsky život ma predsalen neopúšťa ani v pokročilom polčase rozpadu semestra, a tak po týždni jednotiek a núl trávim nejeden štvrtok na nástupišti, s Kunderom (ja neviem ale proste do vlaku si vždy beriem iba jeho) a tromi resankami vo vačku okupujem teplú miestenku pri okne a potom v nedeľu plakám, že sa vraciam do reality. Medzi nelineárne systémy, neurónové siete a vzorce, na ktoré som ešte ani poriadne nevyzrela. Taký je svet rozpoltených duší, ktorých vanilkové sny vyčkávajú v rohoch zaprášených skríň (#santiago), čo chcú byť aj múdre, aj zmeniť svet, aj jedným šmahom by zbalili kufor a ušli bárskde na Island pásť huňaté divoké ovce za svitu polárej žiary.




  Dnes nosím:  
Čelenôčka/Headband - na produkt_fotkách vyzerá byť bordovejšia no v reále je rudá, čo mne tak či tak vyhovuje - Yoins
Kabát/Coat - naposledy ste ho tu videli pred dvoma rokmi, zdroj superkabátca odvtedy krachol (podobný tuto); tento rok som sa s ním nevedela stotožniť no potom dorazili konverzy a bolo vystarané
Rukavice/Gloves (here) - Yoins - tie ma prekvapili v dobrom, pekné i teplé
Hodinky/Watch - DW (hentie)
Džegíny/Jeggins - Clockhouse
Ponožky/Socks - furt sa nájde niekto, kto sa na ne opýta a verte_či_nie, sú z miestnych potravín (mamča si na mňa spomenula medzi chlebom a jogurtami - vie čo mám rada )
Boty/Shoes - Converse



Dobrú.

You Might Also Like

19 comentários

  1. Joj ty hneď po ránu dokážeš takto zlepšiť náladu tvojimi rozkošnými ponožkami, krásnymi fotkami a dajmetomuževpodstatepozitívnym textom! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akurát včera keď som ho dopísala som hovorila spolužiačke, že čistá depresia článok, ale keď sa na to pozriem dnes, tak celkom sa dá :D
      a ďakujem za milý komentárčok! : )

      Odstrániť
  2. Hezký článek, který mi vykouzlil úsměv na tváři! Chválím červenou, vypadáš úžasně!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Palec hore, kabát a čelenka sú úžasné...mne sa to práveže páči, že je to také depresívne ladené (aspoň atmoška z foto), už len "vlk" chýba, ale ten asi fotil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak je ta červená na tobě krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Červená ti veľmi pristane, úplne v nej žiariš :D a tie ponožky sú rozkošné. Článoček som čítala dvakrát, lebo raz mi nestačilo. Veľmi dobre sa čítaš ;)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie ponožky v converse sú úžasné ! :) červená ti veľmi pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neviem, ako to robíš, ale tie tvoje články sú skrátka niečo dokonalé :) raz by som sa normálne chcela ocitnúť v tvojej hlave, lebo sa mi veľmi páčia tvoje myšlienkové pochody :D ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono je to aj dvojsečná zbraň, skús si s takou hlavou predstaviť ten overthink vecí :D ale ďakujem! : )

      Odstrániť
  8. Tá červená farba ma normálne zahriala a radosť sa na teba pozerať v takejto rozkošnosti ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásný blog a ty vlasy, fakt super. Ráda bych Vás pozvala ke mě na blog WWW.DENNIESK.BLOGSPOT.CZ fashion/food/fitness/beauty ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram