Zápisky malej kybernetky.

novembra 14, 2015

​7.00. 
Piatok. 
Prehánky. 

Takéto počiatočné podmienky by odradili nejedného mániodepresívneho jedinca od akejkoľvek činnosti. Svoju prepotenú dušu by schoval hlboko do bezpečia teplej periny, otočil by sa na druhý bok a sníval ďalej svoj sídliskový sen.

A tu niekde začína moja dobrodružná cesta - fakultatívny výlet do ľudských duší. Ani som netušila o čo všetko prichádzam tým mojím fajnovým vysokoškolským rozvrhom, ktorý ma vyčleňuje z delikátnej spoločnosti piatkových rán. Môj mozog poháňaný zotrvačnosťou pracovného týždňa i po dvoch hodinách spánku priam jása, súka článok z rukáva klávesnice a moje synapsie robia mexické vlny (tajne dúfam, že túto schopnosť zužitkujem pri tvorbe bakalárky).

No ale presuňme sa teda do autobusu. Napriek tomu, že mentálne som zobudená, moja telesná schránka prispieva svojou troškou do kolektívneho utrpenia, ktoré by sa v rannom spoji dalo krájať. Tváre ľudí rozprávajú tisíc a jeden svetabôľ - ženy, ktorých dievčenské sny zostali na dne hrnca pod karfiólom a mrkvou, demotivovaní študáci, ktorým vidina víkendu úplne zatemňuje percepciu, divní típci, buso_štamgasti, oni všetci školopovinní. Vo vzduchu cítiť zmätený dupot naliehavých slov, no každý mlčí. Viac ako obyčajne, lebo je piatok. A ráno. A sedem tridstať. A ty sa utešuješ, že netrpíš sama, keď v tom...

...Amfiteáter. Konečná. Vážení cestujúci, prosíme vystúpte.



Ja svoje svetabôle zachraňujem dobrými raňajkami v Rozprávke, novými folklórnymi šatami (#slabosť) a fancy hrnčekom, ktorý snáď už čoskoro dorazí. As simple as that.

  #OOTD  
ŠATY // DRESS
OKULIARE // SUNGLASSES
HODINKY // WATCH
ŠÁLIK // SCARF
KABÁT // COAT (sold out)



Fotil ma Cibiscuit.

Vy sa ako máte?

You Might Also Like

23 comentários

  1. To prostredie je nádherné. A ty takisto ! Krásny šál a kabátik :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Raňajky v Rozprávke vedia vždy zlepšiť deň!
    Ja sa mám fajn, piatková stužková dopadla priam skvelo a do postele som zaľahla až o pol ôsmej ráno, ešte vždy sa mi však chce spať.. No aspoň teda už mám jednu formalitu za sebou, haha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej tak predsa! Ako to letí! dúfam, že si si patrične užila : )

      Odstrániť
  3. Ja odpadavam z toho textu ako sa s tym vies vyhrat, precitam si to tri krat a stale ma to bavi. Mala by si napisat knihu, vlastne by aj bolo jedno o com by bola, lebo ten tvoj styl pisania celkom staci nato aby som mala potrebu vlastnit ju. Urcite niesom sama. Uzasne clanky pises :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah ale kto by to potom čítal :D by to bolo v kníhkupectve isto medzi alternatívnou a ezoterickou literatúrou :D ale ďakujem!!! Vždy ma veľmi poteší, keď mi niekto pochváli mozog <3

      Odstrániť
  4. Jeee, to jsou nádherné fotka! Mají skvělou atmosféru :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalý článek, hrozně dobře se mi to četlo a fotky na mě působí doopravdy tak nějak pohádkově :) šaty jsou nádherné :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásný impresionistický článek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky ako vždy :)
    a mám sa dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tá raňajkáreň na mňa pôsobí tak...tatransky :D :D som si myslela ešte kým som to neprečítala, že zase voľakde kade tade cestou necestou lietaš :D a čo sa týka tých ľudí v buse, presne mi to minulý týždeň napadlo! :D ráno každý ticho, ponorený do svojich myšlienok a keď si dovolíš sa s niekým rozprávať, len na teba zazerajú s odporom akoby si vniesla do busu kilo hnoja a hádzala im ho po hlavách a do toho sa pridáva to busové napäté dusno. naopak poobede každý džavoce (dusno je stále prítomné :D ). U mňa je to naopak, ráno by som najradšej rozprávala, nech ma to nejak prebudí do reality a poobede mi dajte pokoj, nerozprávajte na mňa,nechajte ma tak, shut up you all, spracovávam zážitky zo dňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si ešte viac posunutá mentálne ako ja :D strašne som sa na tomto komentári kosila keď som ho čítala :D
      Fajn rozvinutie témy!

      Odstrániť
    2. :D :D toto bol jeden z najlepších komplimentov, ktoré som kedy dostala

      Odstrániť
  9. jedna taká samozrejmosť - píše ti to parádne :)) a ja som práve dostala neskutočnú chuť na rozprávkové tortilly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuu taký koment od osoby ku ktorej oddávna pisateľsky zhliadam, to už je čo, ďakujem!

      Odstrániť

Instagram