Je mi jeseň.

novembra 23, 2015

S príchodom temného zimného obdobia sa mi vidí, ako keby sa slovač hromadne pridala k #darkside - ľud sa zaodel do čierňavy. Našťastie nie som jediná, kto sa zaoberá takýmito extrémne užitočnými antropologickými pozorovaniami, i teta v autobuse pred týždňom značne nahlas vyčísľovala pomer čiernych kabátov ku ostatným farbám (tú by som brala do môjho antropoteamu isto) a došla k uzáveru, že farby sú v zime smrť a že čierna je cesta. Tento rok by sa to ešte dalo ako tak ospravedlniť, v decembri k nám do kín prichádza Darth Vader, treba dať najavo sympatie, zladiť si svoje temné duše k zovňajšku, chápem. I to že čierna je nová čierna a ja ju tiež ľúbim nie je o nič menej pravda, no rozhodla som sa trošku vychallengovať moje kombinatorické fešn bunky a tak vám počnúc dneškom chcem servírovať farbičky. Hlavne teda na kabátcoch (ktoré sú mojou malou úchylkou), to viete, ja stará blogeřica sa už na ulici obnažovať nebudem (#here_comes_the_rozum)[Minule som sa nad tým zamyslela, aké bizarné to je hlavne v zime - ťukťuk po čele poriadny facepalm som si hneď dala zato]. A tak dnes predvčerom nosím jeseň. Varené víno, gaštany a rolák - kombinácia ako vyšitá a aj naozaj (vy)šitá! Temnej strane však nič neuniklo, krutoprísnych pohľadov na túto neslýchanú farebnú smrsť bolo neúrekom [to zasa vypozoroval Cibiskit], a tak tým pár spriazneným farebným dušiam do nasledujúcich dní temnoty vinšujem len jedno - may the Force be with you.






  Dnes_nosím:  
>>Klobúk - NY (podobný tu)
>>Kabát - starý známy, už ani neviem odkiaľ
>>Nohavice - druhá ruka
>>Rolák - zdedený
>>Kabela - tuto (ešte sa nerozpadla)
>>Ponožtičky - socksinbox
>>Boty - z Fínska

_for non-slovak speakers (I know you are there)
>>Hat - NY (similar, I would say same but to be politically corect, similar here)
>>Coat - idk (but if you are in crave for camel coat, similar)
>>Pants - 2nd_hand
>>Turtleneck - idk
>>Bag - available (still alive)
>>Socks - socksinbox
>>Shoes - from Finland



Fotil Cibikeksík.

Vy to ako vydíte? Temná strana alebo ste priekopníkmi v boji za farebnejší svet?

You Might Also Like

28 comentários

  1. Nádherný outfit, ty ponožky - áá, dokonalý! :) Sluší ti to moc a chápu, že jsi chtěla trochu víc barev, i když já sama jsem zastánce černé a jen a jen černé :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som práve taký obojživelník, ale ty si očividne darkside hah :D
      ďakujem!

      Odstrániť
  2. no konečne o tom niekto nahlas prehovoril. Preč so zimnou čerňou!! super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabát a kloubouk krásně ladí, super kombinace :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherný jesenný outfit a camel coat je pecka! super je aj prostredie na fotkách :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotečky a krásně sladěný outfit! Moc ti to sluší. To spadané listí všude kolem Tebe je bomba!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky ! Ten klobúk ti veľmi pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čiernu mám rada a naozaj sa mi cez zimu žiadajú hlavne tmavé outfity ale rebelujem a kúpila som si béžový kabát :D
    Krásne fotky, ponožky sú super.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. beautiful photos!! love that place, looks like a paradise.
    your outfit is very pretty, love that coat :)

    www.chicpineapple.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hm...keď ja sa vo farbách ani dobre necítim..takže čierna strana (aj keď momentálne nosím hlavne kabát rovnakej farby, ako je ten tvoj) :D ale červená mikina/sveter skryté pod kabátom, to istia...a prosím si tvoje topánky aj s ponožkami, vďaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ako jasné že netreba ísť proti vlastnému presvedčeniu a preferenciám, no na ulici mi to pri niektorých jedincov príde tak, že "hlavne nech o mňa nikto nezavadí pohľadom/keď si dám čierne všetko budem neviditeľný" a z toho ide riadna depka,alebo aj nie

      Odstrániť
  11. tak mi napadlo, ze tento rok by teda mal byt Darth Vader na svetroch namiesto sobov, tak som skusila googlit a...ano. http://www.geekalerts.com/u/Star-Wars-Darth-Vader-Santa-Christmas-Sweater-Sweatshirt.jpg ale chybaju mi tam nejake flitriky, gule, svetielka, lamely k dokonalosti :D inak,raz som si skusila pozriet Star Wars. skusila. :D a osobne sa priklanam viac k dark side,aj ked kabatiky mam radsej farebne a mam taku svoju komfortnu skalu farieb :D a mas stastie,ze ti pristane tento strih klobuka,vacsina ludi v tom vyzera rybarsky, vratane mna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty by si mala robiť do marketingu dievča! vianočný DV no odpadnem, isto by si to dokázala vyšperkovať :D
      a od takej temnej duše ako ty som ani nič iné neočakávala, zakamuflovaná darkside!

      --ináč ja sa v tom klobúku niekedy cítim rybársky, preto ho často pred odchodom z bytu zložím radšej z hlavy :D

      Odstrániť
  12. Ja sa neskutočne teším na premiéru Star Wars, až tak, že na sebe mám momentálne Obi-Wan Kenobi ponožky;D Inak ten outfit je skvelý, veľmi pekný výber kabátu a burgundy doplnkov ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nohavice a klobúk majú krásnu farbu. Pre mňa je jednoznačne neoddeliteľnou súčasťou jesene. No v posledných dňoch do KE dorazil poriadny mráz teda! Rozhodla som sa vytiahnuť zo skrine už zimnú vetrovku! :D

    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. same here!
      hej ako dnes už sniežik a riadna fujavica :(

      Odstrániť
  14. Krásně jsi to řekla, a taky ti to sluší.:)) Já na podzim/zimu preferuju tmavé kabáty/bundy, abych si k nim potom mohla dát různobarevné kahoty/punčochy. A samozřejmě sympatizuju s Darth Vaderem.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. blogeřica :-D :-D syntax a všetko oridžinal, stále ma to baví.
    Ja mám síce dark coaty (jeden svetlý, ale neviem veru, či ho na seba tento rok oblečiem, - pocit snehovej GULE v ňom s dôratom na tú guľatosť, samozrejme), ale pravidelene dopĺňam vzorované šály, rukavice, bordové topánočky, kabel(k)u, pery a iné, hoc dáždnik a tak...

    Závidím všetky "pokrievky" hlavy. Ja aj vhodnú čiapku hľadám x dní, aby mi sadla na mňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rovnováha je v živote taktiež dôležitá a farebné vecičky sú super alternatíva! : )

      a možno si na seba len príliš kritická! :D

      a dík!

      Odstrániť
  16. fest dobré fotky! bomba. aj outfit! bomba bomba.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Si dokonalá, dnes som objavila tvoj blog a ..fuu...dostala si ma...si moja krvná skupina...

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram