Podivínka.

októbra 28, 2015

Tak si sedím, rozmýšľam i prudko namáham svoje zúbožené, kybernetikou tyranizované synapsie, že čo vám tu dnes predostriem i došla som k záveru, že studnica mojej divnosti je nevyčerpateľná a tak z úprimnosti duše (II.) sa priznávam, že:
- kráčajúc parkom kde_tu zbieram opustené gaštany, mysliac si, že im dávam nový domov. Úkryt. Dočasný pocit bezpečia. Mám_pocit_že_ten_pocit ma upokojuje, no vo výsledku mám iba kabelky plné gaštanov...



- neviem poriadne otvoriť mlieko. (myslím odtrhnúť taký ten papierčok čo chráni viečko od vnútra) Ako seriózne, vždy to skončí ekologickou katastrofou, mlieko je po celej kuchyni okrem kávy (kde to malo namierené) a vždy keď vidím, že je zasa rad na mne pri otváraní novej krabice, čosi v mojom mozgu sa už vnútorne bráni a predikuje mliečne tsunami. No vraj netreba plakať nad rozliatym mliekom, povedala mi babka. (Vo Fínsku mi mega vyhovolalo, že som si ho kupovala sama, to máte jasné, že som si kupovala iba vrchnáčikové)



klassiku v ušiach dokážem prežiť celým telom dokonca každou mozgovou bunkou, niekedy mám pocit, že aj moje zimomriavky majú zimomriavky a celkovo hudba mi dokáže úplne zmeniť náladu a pozdvihnúť hladinu radosti a strašne dobre sa mi pri nej učí



- čím som staršia, tým menej komplexov mám, z času na čas sa mi podarí nejaký zatratiť. Napríklad pred pár rokmi som mala obrovský mindrák z môjho ešte obrovskejšieho čela a preto som nosila asi 548 rokov ofinu.



- si zatiaľ neviem predstaviť životnú situáciu, že raz budem matka a budem mať za niekoho takú extrémnu zodpovednosť, za malého človeka, za malú ja, za (nielen) môj zhmotnený genetický kód. Občas nedokážem mať zodpovednosť ani sama za seba a preto ma vždy vydesí, keď počujem ako moje rovesníčky ba aj mladšie už majú ratolesti



Beriot, Charles De - Concerto No. 7 in G Major Op. 76 (2:31 - začiatok sóla je pure radosť v akordoch)



  Dnes nosím:  
Kabát - v mojom pestrom kabátovníku už nejaký ten rôčik, no stále k mání tuto; i ja uvažujem že ho posuniem do shopu, no ešte s touto myšlienkou len vnútorne zápasím, každopádne je solídne hrubý a nebála by som sa ho odporučiť
Džegíny - Clockhouse; je ťažké nájsť obtiahnuté gate pre moje kuracie nôžky
Šál - nájdete tu, tu alebo tu; hreje ako divý, fínskou zimou preverený a momentálne už podarovaný
Wannabeaktovka - Gate
Botičky - TOMSky; naša láska započala pred rokom, potom som zdrhla do Finlandie, kde som si ich pochopiteľne nebrala, no a teraz sa z nich teším zas



Jeden detailček k fotkám, fotili sme ich pred rokom! Verili by ste? A priznám sa aj k tomu, že deň pred fotením som zočila fotku fínskejPauly na instakilograme s červeným rúžom a červeným šálom a strašne sa mi to zapáčilo. Sranda, ako si v podstate cudzí ľudia ovplyvňujú životy.

A kľudne sa podeľte so svojimi temnými zákutiami duší!


You Might Also Like

23 comentários

  1. to mlieko :D ranného smiechu mam dosť. Nikdy som si nemyslela, že to môže niekomu robiť problém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vidíš koľko mantavých sa nás tu nakoniec našlo :D ani som to tu nechcela prv písať, temer som ten odstavec vymazala, no nakoniec dobrežeje :D

      Odstrániť
  2. Dychberuce sú tieto fotky :)) Gastanov mam plne este aj vrecka kabatcov a v obchode obchadzam mlieka bez vrchnacikov ako pliagu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika! : )
      Mne tie gaštany ostali asi odmalička, keď som sa tak nad tým druhotne zamyslela, vždy som sa tešila ešte z tých v škrupinke a doma potom pozorovala ako sa 'vyliahnu' :D
      Mlieko bez vrchnáčika je ultimate zlo!

      Odstrániť
  3. aky mily clanok :)
    mne sa to zda tiez casto, ze som divna, ale vekom sa mi to zda coraz menej, ak mam byt uprimna..mozno preto, ze casto ti najviac mainstream ludia o sebe najhlasnejsie kricia, aki su divni, tak sa mi potom tato myslienka zacala bridit ..
    a tvoje rovesnicky uz maju deti?? omg :D to moje s tym teraz niektore zacali a ja sa divim, ako to zvladaju..presne tej zodpovednosti sa desim aj ja..
    a cudujem sa, ze este vyrabaju mlieko bez toho srobovacieho vrchnaka..ja to klasicke nerozlejem len preto, ze po 10 min snazenia sa ho otvorit ma oslobodi Muz a jednym ladnym tahom ho otvori..nechapem..
    Peackapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono aby som doplnila moje ledabolé pohodenia slova divnosť, ja si to uvedomujem dennodenne už len na škole medzi pure normálnymi ľuďmi, že niečo nie je somnou v poriadku :D a nemám práve skúsenosť s mainstream ľuďmi a tým čo si napísala

      A veru rovesníčky a aj mladšie! Alebo si to len moc všímam

      A asi to mlieko budem riešiť podobne ako ty, až budem mať muža_v_domácnosti :D

      Odstrániť
  4. Moc pěkný článek a taky nádherný outfit, ta šála je perfektní :) Já jsem taky dost divná, věř mi a mám snad ještě větší čelo, takže můžeš být klidná, haha! :D Taky miluju hudbu :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Preboha, tento Beriot bol pre mňa soundtrackom minulého roka :D inak si asi neviem predstaviť krajšie miesto na fotenie, milujem tie kačičky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podobné problémy s mliekom mám tiež :D Niekdy krútim hlavou sama nad sebou.
    Šál je perfektný! Vlastne všetky fotky sú mega super! :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takytak, ja sa i smejem sama sebe ale občas od zúfalstva nadávam :D
      A ďakujem/e! :)

      Odstrániť
  7. Ja neviem otvoriť nielen mlieko z ktorého sa trhá rožtek bez toho aby nebolo rozliate všade včetne mňa, ale ani to vrchnáčikové, lebo tam je ešte vnútri tá postka a buď urvem to za čo sa to ťahá, alebo to urvem tak silno, že aj tak sa polejem... Prenechávam zodpovednejším :-D

    Ale som rada,že je nás viac šikovných

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ty už si v šikovnosti ďaleko predomnou :DDD odpadla som

      Odstrániť
  8. Aj napriek tomu, že fotky sú už staršie sú úžasné! Ten červený rúž ti veľmi pristane a kabát je naozaj nádherný! :)
    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten šál je krásny ! :) veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkné fotky, líbí se mi pozadí a hlavně to světlo :)
    www.veshionlife.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne fotky! Hádam, kde je to miesto, v diaľave vidím Jakabov palác, ale kdeže to si? :D

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, mam otazku. Asi cca pred rokom si si prerabala izbu a mala si nejaky program kde si si vedela vsetko pekne spravit, premiestnit aby si videla ako to bude vyzerat a ako si popremiestnovat nabytok, nevies nahodou ten program ako sa vola? Neviem to najst na tvojom blogu... Dakujem velmi pekne.. :) amabeldan@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viac ako dva roky sú tomu :)
      http://www.thedominica.sk/2013/08/i-cant-get-no-reconstruction.html
      a tam to píšem, roomarranger,ale nic moc program, no vyskúšaj

      Odstrániť
  13. No ani ja si zatial neviem predstavit ze by som mala byt matkou...ale verim ze to na mna raz pride, inak mame rovnaky sal :D a je super

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram