Another earth.

novembra 21, 2015

_Have you ever wanted to meet yourself and see yourself from someone else's point of view?

_Another Earth. Tento snímok som zhliadla temer pred rokom a už vtedy narobil v mojej hlave seriózny mindfuck. Na druhý deň som odišla na moju vlastnú another earth, do Fínska. A našla tam seba, tiež. A to som ani nemusela letieť na paralelnú zem, iba pár stoviek kilometrov inam. Iba. No niekedy to iba postačí na takú reštrukturalizáciu človeka, že by sa jeden z toho aj vykoľajil.

_Fotky z inej planéty boli fotené taktiež pred rokom, no skvelo dopĺňajú moju vesmírnu odyseu. Jedným dychom dodávam, že pri fotení nebolo zranené žiadne CéDéčko a fotil tajomný pán Cé.


The Cinematic Orchestra - To Build a Home

You Might Also Like

11 comentários

  1. Neuvěřitelné fotky, opravdu to působí, jako kdyby to bylo někde jinde, daleko od nás :) krásný článek :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fotky sú perfektné a takisto aj Another Earth, pecka film :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. another earth aj mne narobil statky-zmätky v hlave, skvelý film. a tie diy diskogule (aj keď skôr mi asi pripomínajú ryby) sú fascinujúce, už len z fotiek mám nutkanie si ich ohmatkať .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. statky-zmätky v hlave (to si pridávam do mojej databázy fráz hah :D)
      ono to bolo pred rokom taká inštalácia vrámci bielej noci, za to že som sa tam po nich sápala sme dostali pekne vynadané aj s vyhrážkami a políciou, ako keby som ich všetky polámala svojimi 178 kilami a ako keby nešli o tri dni nato do zberu

      Odstrániť
  4. Krásne fotky ! :) a ten film som ešte nevidela, ale počula som o ňom a chcela by som si ho pozrieť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie fotky sú neuveriteľne krásne a ty si na nich dokonalá! Bum a znova som stratila slová... <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný místo na focení, to se mi líbí moc! Super fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram