Mišung.

novembra 18, 2015

_Všichni se navzájem opouštíme: měníme se, umíráme, přerůstáme své nejlepší přátele. Ale i když tě opravdu opustím, budeš mít v sobě něco z mé bytosti. Budeš někdo docela jiný, právě proto, žes mě poznal.

_Niekedy tak premýšlam, koľko ľudí ma reálne číta a kto sú to. Kto ste. Kto si. Akej farby máš oči, ako sa ti mihajú zreničky brázdiac litery a ako sa tváriš pri tom ako dešifrúvavaš moje (ne)zmysly. 

_Ľudová múdrosť z autobusu (Ja viem, že počúvať cudzie rozhovory sa nemá,ale keď ja by som sa najradšej pridala)Najzložitejším organizmom je vesmír a hneď po ňom medziľudské vzťahy. - anonym

_Fovember. Nazrieli sme s Cibiskitom do cudzích duší, mozgov a úmyslov. Bolo to pre mňa sťa kuracia polievka pre myseľ. 

_A dnes v  Tabačke Hidden Orchestra, keby ste chceli počuť.





_Dnes nosím
_Kabát - basic basicov, o tom sa tu nemusíme baviť
ála {nájdi tu} - momentálne môj veľký obľúbenec lebo a) je asi stometrová b) všetky moje farby zhmotnené na jednom kúsku tkaniny
_Minipidi taštička - kľúče, mobil, vrecúško na groše a ideš na kávu. Zháňala som také čosi a našla nízkorozpočtové riešenie tuto. Neviete si predstaviť ten pocit slobody, keď nemusíte mať na pleci trojkilovú kabelku (dva a pol kila z toho zaberá vesmírna stanica zhmotnená v mojom notebooku)
_Dioptrie - ani neviem prečo som vám ich neukázala, mám ich doma už asi pol roka a je to prvý krát, čo som sa odvážila si objednať opravdické dioptrie z netu, nie len rámčok. A celkom fajn, sú odľahčené, no trošku váham, či sa mi vôbec hodia. Mám ich z Firmoo.
_Chleby na nohách Boty {nájdi tu} - moji spolužiači si už tak zvykli na moje podivuhodnosti, že ich už ani toto čudo na nohách neprekvapuje. #wellplayed

For non-slovak speakers just briefly:
Minipidi bag {available}
Shoes {available}
Scarf {available}
Glasses {firmoo}



Fotil Cibiscuit.

Dievča poď, zapletiem ti vrkoč.

You Might Also Like

29 comentários

  1. Dokonalá šála :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám modré oči a vždy, keď čítam tvoje články, žasnem nad tvojimi myšlienkovými pochodmi a rozmýšľam nad tým, ako dokážeš prísť na také úžasné slovné spojenia: ako bol niekedy nie-až-tak-dávno-ale-predsa-nie-včera ten legendárny "životný zvratok." Potom ťa vždy dávam čítať kamarátom, lebo tvoje texty sú geniálne. A fotky taktiež! <3

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahjaaaj, životný zvratok :DD
      Mne sa zas páči, že_mi_vieš_mojim_štýlom_pokomentovať! Ale ďakujem moc, také slová mi robia iskričky v očů :3

      Odstrániť
  3. Ten šál je vážne skvelý, celý ten outfit oživil!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jemine, zbožňujem ten tvoj šál! :) a ľudové múdrosti v autobusoch sú sem-tam ozaj na zamyslenie ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem Hanča s modrozelenýma očima a už nějakou dobu tě nadšeně čtu.
    Moc hezký outfit, a ty brýle mě upoutaly ze všeho nejdřív!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanča! I za dôvernú info o farbe očisiek! : )

      Odstrániť
  6. celý se mi to moc líbí! fotky, oblečení, prostředí..<3

    SWEET CHILLI

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šály "a lá deka" zbožňujem (konečne sa mi podarilo zohnať taký, aký som chcela a nosím ho dookola) a moje zreničky s hnedozelenými dúhovkami sa vždy "pasú" nielen na krásnych fotkách, ale aj tom na riadkoch a medzi riadkami...v čom je tento blog taký iný a to je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mám podobné chlebíky. tá penová podrážka sa mi na jednej päte roztrhla a pomaly sa odliepa vpredu od oboch topánok. veľmi ma to psychicky zranilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nevidím na svoje oči, keď to tu čítam, ani neviem, ako sa tvárim, ale asi povznesene :D

      Odstrániť
    2. Mne sa tieto zdajú nezničiteľné, len som si minule skoro vykrútila kotník na nich :DD no uznaj

      Povznesene sa podľa mňa tváriš keď píšeš komenty, ktorými niekedy aj beatneš môj článok! :D

      Odstrániť
  9. Jooj ľúbim čítať tvoje články...A okuliare ti seknú!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. som človek, (od)ľud, dieťa a zvyšok je nejasný. mám zelené oči (hnedé pod kúpeľňovou žiarivkou) a ako sa tvárim presne neviem, neuvedomujem si to a to je asi aj dobre, ale tipla by som si, že pri čítaní tvojich divotvorných slov (ktoré ma vždy utvrdzujú v tom, aká je tá slovenčina ľubozvučná) zaujímam vysoko neortopedickú polohu (quasimodo nad notebookom) a asi sa aj usmievam - minimálne vnútri určite.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vysoko neortopedická poloha :D ja sa tu niekedy viac zabavím na komentároch ako na tom čo plodím ja, vďaka ti za to milý (od)ľud!

      Odstrániť
  11. Takže, pre tvojo potešenie, odpovedám na básnické otázky. (či vyžaduješ odpoveď?)
    Zakaždým keď zazriem že menovkyňa má pridala post, dlabem na vše a idem čítať, čítam aj 4x od začiatku, lebo seriózne niekedy tvoja inteligencia a (pre mňa) nezmyselný slovník je vyšší než môj rozsah mozgových dutín ba dokonca si myslím, že píšeš slovíčka čo ťa prvé napadnú. Tvárim sa ako na hodine farmakologických random prejavov a kochám sa pestrosťou tvojich outfitov. Očú mám zelenej, či čo. Jo a mimochodom, ľúbim tvoju čivavu.
    - Dominicaminarik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah odpadávam :D ale niekedy mám tie slová a vety fakt premotivované, ani sa ti nečudujem, že to takto vnímaš a je pravda že veľa slovíčok sú moje vlastné patenty :D ahjaj ďakujem Dominička za komplimenty!

      Odstrániť
  12. Milujem tieto veľké šály ! :) Krásny outfit :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  13. bože, ty tak úžasne píšeš aj keď dnes len krátko! a outfit je ako vždy skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krátko obratko, kedy sa ako zadarí, ale cením si zakého komplimentu, moc : )

      Odstrániť
  14. Moc pěkně napsané :) Botky jsou super

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jinak oči mám hnědo zelený (někdo říká hnědý a někdo zelený) a jmenuju se Anička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. boty na zomretie :(
    ale winter is coming a snow is here, takže by som ani nemohla brázdiť polia/okolie v takých. čas čižmisiek sa blíži, je tu už, asi.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten první citát je boží. Jsem z Čech, ale vždycky moc ráda dešifruju tvoje články:)
    Po každé úspěšně dešifraci se moje modrošedé oči rozzáří a na tváří se mi objeví hrdý výraz. Zbožňuju tvůj blog, třikrát denně kontroluju, jestli jsi nepřidala článek a jen díky tobě jsem se za svůj podivný psaný projev přestala stydět a založila si blog. :D Terka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram