BUDAPEST VI. - Nová (životná) rovnováha.

novembra 28, 2015

Momentálne už nie až tak nová, no o to viac životná. Hovorí sa, že tie dôležité veci si za peniaze nekúpiš, no i tu sa našla diera v zákone džungle, lebo ja som si kúpila  novú rovnováhu . Naozaj!

Je modrá, paranormálne mäkkučká, moje labky spievajú oslavné ódy a aj ten beh na autobus je zrazu akýsi pohodlnejší. Aby som veci uviedla na pravú mieru, predčasom som si kúpila moje prvé new balance lebo
- som ich dva roky hejtila, že aké sú škaredé a ako ich každý nosí ku všetkému a ako sa mi nepáčia a si ich nikdy nekúpim #nikdynehovornikdy 
- mi nejako plávali v podvedomí posledné dva mesiace (voľajaká podprahovka ma zasiahla rovno do časti mozgu nesúcej nutkanie kúpiť si niečo)
- som ich našla za veľmi príjemnú cenu
- som vám o nich básnila na fb
- skrátka chcela som si vyskúšať čo je pravdy na tých chválospevoch
- aj panička ako ja si musí občas uťať niečo tak odveci jej šatníkovej filozofie

A na čo som teda došla?



Po temer dvoch mesiacoch od započatia našej lásky som dospela k (u)záverom,že
- totálne rozumiem každému, kto im prepadol
- ešte som nemala lepšie boty na sightseeing (t.j. ten stav keď denne prejdete v cudzom meste aj zo 20km) - Budapešť approved; jediný problém je, že síce vás nohy po celom dni absolútne nebolia, telo je ajtak unavené a je to veľmi pračudesný pocit, doteraz som bola zvyknutá na signalizáciu výletovej únavy práve cez labky a tu nič
- fakt sa v nich dobre behá na autobus
- ak objednávate z netu, je užitocné prv si ich vyskúšať v nejakom kamennom obchode, ja som skoro prestrelila s číslom, napokon mi stačili 38!
- sa hodia skoro ku všetkému aj keď ku ničomu (zamyslite sa nad touto prekérnou vetou poriadne)
- naživo sú stokrát krajšie ako na obrázkoch na internetoch a šopoch
- new balance do každej rodiny!



Pri výbere farbičky som neostala nič dlžná mojej nerozhodnosti a tak veľmi ako sa mi ľúbili podobné sivé, tak som túžila po týchto bordových (a stále si občas refrešnem stránku či si to s tou cenou nerozmysleli), no napokon zvíťazila moja praktická duša a ako prvé priekopníčky rovnováhy som zvolila tmavomodré. Pre perfekcionistky - navy. Určite nebudú posledné, keď už som si odskúšala, že to ich globálne osuperkovanie má svoje opodstatnenie.



Moc odážna v kombinovaní som teda nebola, išla som si modrú s modrou a ešte k tomu modrou, ale tak som to vtedy cítila.
Dnes Dávno teda nosím:
Kabát/Coat (here) - moja obohratá platňa a furt ho ľúbim, nie je to len osuperkovanie na jednu sezónu!
Košeľa/Shirt - pôvod nejasný, no v inej kombinácii si ju môžete kuknúť tuto
Sukňa/Skirt - ešte z veryfirst japonského (!) šopu čo mi ponúkol spoluprácu a zanikol, česť ich pamiatke, sukňa je super
Hodinky/Watch - DW
Boty/Shoes - nečakane new balance


Fotené pred Maďarským národným múzeom, lebo parlament je too mainstream, hah.

A vy ste ako na tom? Idete si teniskový trend alebo zaryto hejtujete? (Aj na hejtera príde mráz, verte mi!)

You Might Also Like

19 comentários

  1. Krásná kombinave a NB vypadají super! Měla bych se po nich podívat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mám novú norvnováhu!!!! tiež som nebola ich fanúšikom, potom sa mi aj začali páčiť, ale mali ich "všetci" a ja hipsterka predsa nemôžem mať to čo všetci ( facepalm :D ), a potom som sa na to vykašlala a bolo to najlepšie rozhodnutie môjho života. teraz sa treba už len kolektívne modliť nech nezačne snežiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa práve dlhú dobu čudovala čo sa ľuďom na nich tak páči, hlavne keď bola taká neskutočná mánia jeden čas, že pomaly moja babka si ich odfotila na instagramy :D
      inak u nás už sneží, ale neľutujem, stokrát pohodlnejšie ako vansy alebo konzervy čo je môj teniskový štandard a aj sa mi páčia, hlavne tie moje 38čky naživo na nohe vyzerajú strašne malinkato, na fotke ani nie :P

      Odstrániť
    2. ja mam 37.5 co som ani nechapala ze maju take cislo a vela ludi ze jeeezis ty mas ake male nozicky :D u nas dnes prsalo a jaj zpredu uz trosku zatekalo ale prezila som :D a v nedelu som isla o 10 vecer z roboty a pocas 20 minutovej cesty som stretla 6 ludi s nb a uz som sa trosku smiala :D

      Odstrániť
  3. podobne ako ty som nejako nebola ich fanúšikom, ale v poslednom čase sa aj môj názor začal meniť :D outfit je super, všetko to spolu krásne hrá :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moje srdce už rok túži po červených a plačem keď vidím ako sú všade vypredané, hold kto neskoro chodí, sam sebe ubližil :( :-D tie tvoje su prekrásne!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som videla červené práve v office shoes!
      ale páči sa mi aké porekadlo si vykonštruovala! :D
      a moje nbéčka ďakujú <3

      Odstrániť
  5. mne sa tiež veľmi páčia ale u mňa je to tak, že keď uvidím ich cenu tak rovnováhu stratím :DD
    lovelybaking

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba lepšie hľadať ; )
      trochu googlu a dajú sa nájsť prívetivé ceny, ale pobavila si ma s tou rovnováhou :D

      Odstrániť
  6. tebe to tak veľmi pristane vždy !! krásna si :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmmm...keď mne sa k tebe vážne akosi nehodia :D si si uletela :D mne sa páčili nebíčkovo modré (fakt neviem ako ich lepšie opísať), na ktoré som narazila na tumblr, samozrejme, že v nijakej predajni po nich ani stopa...takže ja ostávam verná converskám (a jedným vansom, ktoré pribudli minulý rok :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej som sa odviazala :D ale mne sa ľúbia ajtak, naživo vyzerajú na nohe malinkato, lebo mám len 38 a super sú hlavne k nohaviciam, takto k sukni to som len chcela cestovať a zároveň byť za peknú :D a to že sú strašne mäkkučké som už písala, ani vansy sa im v pohodlí nevyrovnajú a to môžem povedať, lebo tie mám doma trojo, nuž všetko má svoje pre a proti
      a s tými farbami to poznám hlavne pri kankenoch, na nete také farby z údolia divých jednorožcov a v realite čierna, žltá, fialová a khaki (to som asi zle napísala) :D

      Odstrániť
  8. K NB som mala tiež dlhý čas odmietavý postoj a nechápala som, čo je na nich také super, no v poslednom čase sa mi veľmi začali páčiť :D Myslím, že dobre si si vybrala, hoci môjmu srdcu sú ešte bližšie tie bordové, ale jaj, tá cena. Asi budem na jar čekovať nejaké zľavy alebo čo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto ze tie bordove su pre mna esteticky ideal, ale este nie som tak super aby som mohla za "botasky" ako by mamca povedala, davat 90€ :D (niezeby za to nestali, ale priority) ale sranda ake zmeny v postojoch, citila som to podobne :D

      Odstrániť
  9. ahoj Dominika, máš pekný blog, držím ti palce

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram