Mentálne exotická.

novembra 26, 2015

Keď som predvčerom písala prudko namotivovaný článok o farbách v zime, ešte som ani len netušila, čo za živý bič som si na seba uplietla. Alebo aj práve vtedy, keď si zakážem čierny kabát na neho dostanem najväčšiu chuť. Našťastie - abstinenčný príznak dnes úspešne potláčam a plním plán na 110%. Naproti minulému postu, nesúcemu sa v znamení čistých linií, divoko kombinujem ne_skombinovateľné vzory (to buď miluješ alebo nenávidíš) a na hlavu nasadzujem snáď po sto rokoch baretku. Lebo keď už maximalizmus, tak se vším všudy. Vekom nachádzam stratené sebavedomie a klasické pohľady v eMHáDé ma nevyvedú z miery, lebo som to ja - baretková, prevzorovaná, ryšavá, mentálne exotická, vychudnutá, klobúková, temnozelená, premotivovaná, ale ja.




Baretka (asi odtiaľ) - prastará
Kabát (tu) - Yoins
Sveter - Esprit (2ndhand)
Sukňa - prehistorická (2ndhand)
Boty - Reno




Prudko pro_košické fotky vyprodukoval Cibiscuit.

You Might Also Like

19 comentários

  1. Nieje to prekombinované, je to jednoducho božské!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mentálně exotická je prostě top slovní spojení. Tak nějak to přesně vystihuje, jak se často cítím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa tu stále nájdu fajnšmekri, ktorí vedia oceniť dobré slovné spojenie :D

      Odstrániť
  3. sekne ti to, pohľady sú, že WTF aké dobré! a nie, že WTF-OMG čo to je
    ;-) (ak aj také sú, no nestoja za povšimnutie)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi stále hovorí cibiscuit, lebo ja mu poviem že: a čo keď sa kukajú tak, že omg preboha tá sa riadne dogabala :D

      Odstrániť
  4. Krásný outfit! Tuhle zelenou barvu zbožňuju. Ten svetřík je také úžasný ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten "maximalismus" mám u tebe úplně nejradši. Super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej tak to som rada, ja ho na sebe občas nemám rada, hlavne keď kukám staršie posty :D
      ďakujem teda!

      Odstrániť
  6. tebe tak pristanú tie baretky ! ♥ krásny look :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, super outfit, vysoká kvalita, naozaj inšpiratívny. Radi nejaký uvidíme aj na našom outfitovom portáli http://www.daylook.sk

    S pozdravom Mirko & Markétka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na čierny kabát zabudni, tento je super. Mne sa to páči ako celok. Tento zelený odtieň s farbou Tvojich vlasou vyzerá skvele :)

    Janka
    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak toto je fakt skvely outfit, velmi ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram