Zmena je život.

decembra 03, 2015

Už ani viac klišoidnú frázu som si dnes nevedela vybrať do nadpiščoku, no ako inak mám príznačne pomenovať trestný čin, ktorý som predvčerom spáchala?
Tí, čo sledujete fejzbuky a instagramy ste sa už stihli patrične zháčiť, prekvapivo viac v dobrom ako v zlom, a ja sa opäť teším zo života. Na zimu som zhodila parohy hrivu a život nikdy nebol beztiažovejší, aspoň fyzicky teda (kedže psychicky je to riadna húsenková dráha). To, že mi ranné rozčesanie sa zaberie asi tak tri sekundy a vzadu ich mám také krátke, že sa mi pod šáliskom nemá čo zauzliť (zbohom zimné pseudodredy, nebudete mi chýbať), sú len dvomi z nespočetného množstva výhod, ktoré mi toto rozhodnutie prinieslo. Trochu som sa obávala, že budem vlasiská ešte tri dni po incidente oplakávať, no viete čo? Nič sa nekonalo. (To mi pripomenulo túto hlášku z 500daysofsummer) I keď nepopieram, je to zvlástny pocit. Štyri roky života, 45 centimetrov vlasovej hmoty, bohapustý vrkoč ležiaci na kaderníckom stolčeku. Hotová ekologická katastrofa, povedala by si nejedna slečna túžiaca po 187 metrovej hrive, no ja hádžem rukavicu vrkoč do ringu a z neúprosnej diferenciálnej rovnice (zmena = život) vykorčuľovávam so zdvihnutou hlavou, pričom drastičnosť rozhodnutia ma každým dňom a komplimentom teší viac a viac!






You Might Also Like

35 comentários

  1. Vypadáš. prostě. neskutečně.
    Achjo, proč jen mě tenhle článek přesvědčuje si moje
    pracně vypěstované dlouhé vlasy (rostoucí rychlostí 3cm/rok) redukovat na mikádo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane, naozaj. A to som jedna z tých najprv zhrozených nad týmto činom :) vyzeráš ako šik francúzska s tou baretkou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! taký je život, teraz čakám kým mi zas narastú ah :D

      Odstrániť
  3. Závidím, přesně tohle asi nikdy nebudu schopná udělat. Mikáda jsou top.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc ti to sluší! také jsem se odhodlala - vrátila jsem se k ofině, místo kterou jsem před pár lety zavrhla. nic lepšího jsem si nemohla přát a na střižené vlně štěstí jsem ujížděl tak moc, že si mí blízcí museli myslet, že ujíždím na něčem úplně jiném.
    Měj se krásně,
    Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaaa úžasné to máááš!!! strašne by som si chcela takto radikálne ostrihať vlasy len sa mi nechce ich nechať narásť :D neviem si predstaviť aké to muselo byť, ja keď sa ostrihám o 3 cm tak mám pociť, že moja hlava ma o 3 kilá menej :D kabátik je <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikíčko! no bolo to neskutočné, ale teraz už ani nemám pocit, že som dakedy také vlasiská mala na hlave, ako keby moje bunky citlivé na bolesť spojenú s vlasmi mali extra krátkodobú pamäť, ale popravde, žije sa mi lepšie :D aj keď si to sama neviem tak nastajlovať ako kaderníčka čo mi vyfúkala... ale mám viac chuť s nimi experimentovať, vlnky a tak :P
      a dikíčko <3

      Odstrániť
  6. French chic! :) svedčí ti to...ja som takto zvažovala pred rokom a šla do toho tiež a neľutujem, už rok som "o vlas kratšia" a je to super. Písala som o tom kedysi aj článok: http://krasavnutri.blogspot.sk/2015/03/zmena-ucesu-je-zivot-alebo-o-tom-ako.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeee ale ty si mala nádherné vlasiská! a presne toto som si prečítala u teba, že "vyzerala som dievčenskejšie" a tak to cítim aj ja :D že teraz možno konečne vyzerám aj na svoj vek, aj keď mi dnes povedal spoluhráč na orchestri, že mám mamičkovský učes
      ale ďakujem!

      Odstrániť
  7. Je to úplne super! Hoci som najskôr neverila a myslela som si, že na fotke sú vlasy len zastrčené do oblečenia a vytŕča ofina. Oceňujem tvoju odvahu, hlavne v zime musí byť super mať kratšie vlasy :D A pristane ti to ako s dlhými, tak aj s krátkymi, takže nemáš čo ľutovať :) (aj oblečenie sa mi veľmi páči!!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha čosi, už nebalamutím :D ale ďakujem Sonja! veruže je to v zime najtop vec, a umyté ich mám za pol minúty, no hotovóza!

      Odstrániť
  8. Krásny outfit a hlavne šál :3 dobre vidím, že si z Košíc? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfit a hlavne šál :3 dobre vidím, že si z Košíc? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem : )
      no už tomu tak bude, celých 22 rokov :D

      Odstrániť
  10. predala si tie vlasy aspoň? :D inak, väčšina žien mení vlasy,keď mení chlapa a v spojení s podprahovými parohmi (skús povedať 10x rýchlo za sebou "podprahové parohy" :D ) mi z toho vyplýva informácia oficiálnou cestou nevyrieknutá. či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepredala (ešte), ako sú farbené tak neviem či by sa dalo :D zatiaľ ležia doma na poličke

      aaaaa vieščo, ono neplánovala som to takto podať a dôvodom nie sú žiadne parohy :D aj keď som si bola vedomá, že šikovný čitateľ ako napr. ty z tých pár viet a zmeny strihu vyvodí hocijaké uzávery a s parohami bez parohov aaa takpovediac z nepravdivých predpokladov si vyvodila pravdivý záver.

      Odstrániť
    2. vlasy na poličke.umieram pri tejto predstave :D zafarbi ich na dúhovo a používaj ako takú tú oldschool prachovku :D
      ja nie som čitateľ. ja som veštica :D . ale nie, prepáč, že to tu riešim a prepieram teda takto pravdivo nepravdivo

      Odstrániť
  11. nádherný outfit, krásne fotky, tieto farby milujem a aj kombináciu zelenej a bordovej u mňa je to top outfit týchto dní :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow ! vyzeráš užasne s týmto strihom. Páči sa mi to viac asi ako s dlhými vlasmi! A nádherne zladený outfit, no neviem sa vynadívať z týchto fotiek !! :)

    xoxo -T
    aestaste blog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zmeny sú občas dobrá vec, hoc ja ich z duše nenávidím. A ako najväčšie hejter prehlasujem, že ti táto zmena veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram