Stay on the outside.

októbra 07, 2013

Začal mi tretí vysokoškolský týždeň, baretková sezóna, mám za sebou osobný týždeň civilizačných chorôb, prvé vymeškané cviko a 9 ranných káv. Možno by ste sa čudovali, koľko málo stačí Košičanom k údivu, no jedny lakovky! Ako som raz tuším o nich a pohľadoch s nimi spojenými čítala u dievčaťa v čiernej košeli, ani by mi vo sne nenapadlo, že to je pravda! Sivé ponožky je vrchol všetkého k tomu!
Okrem iného, dofocujem 15 eurový film, ktorý už vlastne dofocujem rok,ale teraz to už má najbližšie k danému slovesu a strašne veľmi najviac úplne brutálne som zvedavá čo z toho výjde a či mi vôbec v KE vyvolajú pozitívny film. Neviete?

Ak aj nie, tak je tu pre vás jedna zásobáreň fotiek po sto rokoch, snáď ďalší príspevok nebude o 200.













 jedna smiechota alebo aj holywoodsky úsmev na tri prsty
Okuliara:GiantVintage;Košeľa:sekáč;Sveter:DIY-mamka;Nohavice-C&A;Boty:Persunmall;Sako:sekáč, Hodinka: DW

BONUS

You Might Also Like

33 comentários

  1. Perfektný outfit, perfektné fotky a perfektná ty :) Niet čo dodať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky, chvílku som si myslela, že máme fotky z rovnakého parku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo ale zhodou okolností som bola dnes aj v tom druhom! :D ale nemáme
      a ďakujem :}

      Odstrániť
  3. krásne fotky :) ja sa stále tak teším na tvoje príspevky ...a úžasná baretka ...a kde takú zoženiem ? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj ďakujem :}
      noo ja mám z H&M za 5€ a ťaviu za 2€ ale na ebayi vpohode aj za menej asi :)

      Odstrániť
  4. hach, takže moje pocity ohľadom lakoviek boli správne :D a vyzeráš skvelo, neviem si vybrať naj fotku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné outfity, proste si kúzelná <3 A stále čakám a čakám na nový príspevok.... a je konečne TU! Musím povedať vydaril sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ked som si prvykrat obula creepers a dala si k nim tmavo fialove ponozky, tiez som sa smiala na pohladoch obyvatelov nasich drahych Kosic :D mimochodom dokonale su tie lakovky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale čo sa divíš, veď tie lakovky sú priam škandalózne!
    haha, ľudia sú smiešni niekedy, zazerajú na takéto veci ale na ohavnosti nie. Vyzeráš krásne a hurá za oblečený post, oplatilo sa čakať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škandál roka 2013! tomuver! :D
      hurá ďakujem! :)))

      Odstrániť
  8. kedže som chorá a iba ležím doma tak prostrednictvom tychto fotiek chytam jesenné kúzla plným priehrštím (angínová slovná zásoba) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fotky parádní jako vždycky,jsi skvěláá

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dokonalé, jako vždy! ;)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super super, je to také študentské! Kočka riadna ♥ A s prvou vetou sa takmer úplne stotožňujem :D

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pekny outfit ;) Mne sa tie lakovky pacia. Mam pocit, ze v ke su ludia stale z niecoho vyjaveny :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten baret je nádherný!..Kde si ho koupila?

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. hahaha,tak o Košiaciach a Košičanoch tiež viem svoje,ale aj tak to považujem za najkrajšie roky svojho /vysokoškolského/ života a stále sa tam budem rada vracať :) A občas aj v tých lakovkách :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super! Takto si predstavujem pánsky chic! Inak, bola si na Bielej noci? A páčilo sa? Ja som bola tento rok dosť sklamaná :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ej ďakujem!
      inač presne keď som písala tento článok, bol tam aj odstavec o Bielej Noci,ale som ho zmazala lebo taký negativistický bol a nechcela som ho tu vlastne ani,ale keď sa pýtaš, tak ti poviem... O rok ma už z domu nevytiahnu na to. :) Sklamanie je slabé slovo, to čo som jediné chcela vidieť ani nebolo tam kde malo byť a vysokoinformovaní dobrovoľníci nič nevedeli ako vždy, jední ťa pošlú niekam a druhý od niekadiaľ nazad.. najväčší fail - ZBIERKA NA BIELU NOC 2014.. toto ma úplne dojalo, "chcete aby bola biela noc aj o rok?" normálne grcám z toho, 60 miliónov málo je asi, treba ošklbávať ľudí aby prispeli na bielu noc a vysokoumelecké diela typu dva nožíky na stole ktoré vydávajú pri dotyku zvuk. :D nemám slova a o rok fakt že vynechám... ak teda vôbec bude, ktovie či zbierači s čiernymi skrinkami vyzbierali dosť :)

      Odstrániť
  16. Úžasný outfit <3 Ten baret je naprosto úžasný^^
    A máme stejný foťák :D
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. You look amazing! <3
    I'm a beginning fashion blogger please check and comment my blog www.shawsy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. this is such a cute outfit, love the parisian flair with the beret, coat and shoes! lovely!

    Check out my new post on minimalistic bag designs by Chiyome!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. this pictures are amazing!!!!!

    I just follow your blog can we follow each other?
    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Och, ako to, ze som ta poriadne objavila az teraz? Strasne moc ti to pristane, skvely outfit! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. super fotky a mas krasny blog!
    pozdravy z Milana!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram