Polska II. - Heineken Open'er 2013 - DAY 1.

júla 25, 2013

Musím sa vám priznať, hneď na úvod, nech viete aká je pravda somnou a kto vlastne som. Som to zabudla zmieniť v minulom článku, tak teda teraz. Hodina pravdy: Asi po pol hodine od Košíc si tak sedím v tom aute a zrazu... Veď ja som si zabudla lístok. To bola tá posledná vec, čo by mi chýbala. Hlavne, že bol bezpečne uložený v lajstre a skopírovaný v ďalších troch priečinkoch v notebooku a na štyroch mailoch. Ako dobre, bol to len papier, ktorý si vytlačíte,ale ajtak. To len ja si môžem zabudnúť lístok asi.. No teda nebol to žiadny big deal, až pokiaľ sme to nezačali riešiť. V tej slávnej Waršave v Arkadii (OC) sme obehli tucet obchodov (dokonca s tlačiarňami, fotolab, eletro) no vytlačiť nám ho z rôznych príčin nemohli alebo nechceli. Ochota nula bodov, mala som pocit, že u nás v zeloovoci by to vytlačili skôr. No záchrancovia sa našli v Samsungu a za to ich uznávam/e! :D Smutný príbeh hlúpej Dominiky sa vyriešil a v mojom živote na pár hodín zavládla akátaká harmónia.
Po párhodinovej zastávke vo Waršave sme sa ale zas pobrali kadeľahšie. Do Gdyne sme došli v deň festivalu (3.7.) asi o piatej ráno a idylicky nás vítal východ slnka (ako vždy, idylka, romantika, picturesque). Tá radosť, keď po niekoľkých hodinách strávených v aute vyleziete na vzduch a hlavne do priestoru - neopísateľné! Kedže sme išli autom a nechceli sme parkovať v areály, vyložili sme sakypaky, naladili vysielačky a čakali až sa vrátia naši vodiči pešky odbohviekiaľ. Medzitým  sa pri nás pristavili už značne podnapití mladí poľskí šuhaji (bolo tých 5 hodín ráno) a snažili sa o akúsi kultúrnu výmenu, naučili nás High Five po poľsky, pochytili sme dáky pomoranský slang a keď si začal jeden z nich sťahovať nohavice, že sa prezlečie, to tu už boli naši slovenskí junáci a my sme teda bez ujmy na psychickom zdraví pokračovali ďalej ku čekinom. Dostali sme zelenú pásku na ruku, letáčik na krk a dža!

Ako sme si mysleli, že sme tu skoro, tak presne tak sme neboli. V kempe totiž boli už asi tak trimilióny stanov a jediné voľné miesto bolo neďaleko toitoiov, čo sa neskôr ukázalo, že to vlastne vraj ani nebolo miesto na kempovanie a hádali sa tam s nami tí zanovití dobrovoľníci či nedobrovoľníci. Okrem nás tam bolo ďalších asi 20 stanov. Kedže sme už boli plne postavení a vybalení a všetko, odmietli sme sa sťahovať a vykašľali sme sa na to.




Po tých výstrahách sme teda odišli na pláž a tam strávili páru hodín. Boli tu aj také obavy, že keď sa vrátime, či tam tie naše stany ešte vôbec budú a viete čo? Boli a dokonca ešte ďalej vedľa nás bolo postavených nových 20 stanov - ťahalo sa to od nás ešte bližšie k toitoiom, takže nakoniec sme na tom boli ešte super a ten toitoiZávan, ktorého sme sa obávali už od začiatku sa vôbec nekonal. :)

 O šiestej sme sa vybrali konečne aj do festiivalového mestečka, veď by sa aj patrilo!


Ono po týždni vám ten Heineken začne aj chutiť. Ale v prvý deň nie, to nie.


No a večer sa podávali Blur, jedna chuťovka! Pred pol rokom by ma ani vo sne nenapadlo,že budem počuť naživo Beetlebum, The Universal, Song 2, Girls&Boys, Parklife, Tender a iné! Na to, koľko toho majú za sebou a aká veková kategória už sú si počínali vcelku statočne! :)
Vedľajšie účinky nie len namňa: O máj béjbé, o máj bejbé, ou wáj, ou máj - nieslo sa davom páru minút a potom sa to tri dni nieslo v mojej, našich, cudzích hlavách alebo aj,že stojíte v rade na autobus a zrazu si niekto začne mimovoľne spievať,alebo hmkať a tak.
Nebudem vás tu zaťažovať videami alebo zbytočnými slovami (snáď len ilustračnou fotografiou), také veci si treba odžiť! :)

Po Blure sme stihli ešte koniec Alt-J, potom spoznávali poľskú hudobnú scénu, ktorá vôbec nebola špatná (FOX) a boli na Silent Discooo, prvý a posledný krát, podcenili sme totiž Poľsko-anglický ľud, ktorý ostatné dni vytváral pred vstupom hotové kolóny. Pili sme hnusného Heinekena, jedli, jedli a jedli a moja pamäť ďalej nesiaha z toho dňa, lebo fotky v mobile skončili pri FOXi/e/ovi.
Nabudúce vám poviem niečo viac o fungovaní festivalu a vymoženostiach a konečne aj plusoch!  A že krajina (ako festival) nedostatočnej hygieny, pche, budete sa čudovať! 
Ak niečo chcete vedieť, kľudne sa pýtajte a ja buď odpoviem ta, alebo v ďalšom článku. :)

You Might Also Like

19 comentários

  1. super fotky ((: takže sisi to užila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noačo, to sa stáva že si človek zabudne najdôležitejšiu vec :D (ja som si zabudla občiansky aj pas, keď som šla o 6. ráno na letisko) (stihla som sa aj vrátiť)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooooh, alt-J závidím, ja som sa na nich poriadne namotala od prvej pesničky, čo som od nich počula! a čo sa zabúdania týka, pohodička, aj mne sa podarilo na dovolenku odísť bez plaviek a uvedomila som si to na polceste :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeee ale fotky vypadají krásně, na to, jak nehladce to šlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne pekne, mňa, bohužiaľ, tento rok všetky festivaly sveta obišli, tak si to aspoň takto vďaka iným vychutnám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné fotky, super to tam vyzeralo, taká pekná atmoška! a takých zábudlivcov je nás viac :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This Festival was amazing ;)
    I was there too!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Och vyzerá to perfektne :) závidím

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Olá!!! Deus te abençoe, amiga o seu blog é maravilhoso sucesso, já estou te seguindo. Aguardando retribuição. ESTOU CONVIDANDO VOCÊ PARA UM CONCURSO NO MEU BLOG, EU E LOJA TPM OFERTAS, MINHA PARCEIRA, SORTEIO DE UM ÓCULOS RAY BAN.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpovedaťOdstrániť
  10. lovely pictures!! Wld love it if u drop by my blog sometime :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gorgeous pictures...juss came across ur blog...do come by

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super fotky! My pracující závidíme:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Really cute ! I really like your blog!!
    I was wondering if you'd like to follow each other. :)

    ♥Stacey Nguyen
    www.trendyoutings.com

    I am having a giveaway right now with about $160 worth of stuff . Check it out if you'd like ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=KaPpWl2rNYo

    OdpovedaťOdstrániť
  14. so beautiful picture!Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nice post darling!!

    follow you now!!

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com
    pls follow me :33

    xoxox

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no takto ti poviem - ja som si raz zabudla listok na festak, ale to bol normalny listok co sa nedal nikde vytlacit a nastastie sme boli len kusok za bratislavou tak som volala tatikovi nech mi ho donesie a my sme cakali na nejakej krajnici odstaveni :D zabava veru. vdakabohu za mojho dobreho tatika, ktory sa hned vybral na cestu a za 4 minut bol tam aj s listkom a este ma vysmial :D

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram