Randomize;

júla 09, 2013

Som doma! S kopou videí, ideálov, topánok, špinavých ponožiek, fotiek, dobrých pocitov, splnených snov a kŕčom v lýtku,ale predsa. No ale brutalita bola! Prv než si všetko spracujem v hlave a notebooku, tak prihodím po roku nejaký ten random čo.sa.nevmestilo.nikde-dom. A ešte že dobré ráno a sláva keramickým záchodom!





 Zahorela som...
 Obed s Ančou
 Smútko
 Úchylka,ale popravde som radšej keď ma nevidno.

Počas toho ako som festivalovala mi dorazili kvázipolaroidy z Printic-u. Doleteli sem za dva dni z Paríža, čo je vcelku slušný výkon. Kvalita je v pohode, cena je primeraná asi toľko čo stojí keď fotíte na fujioid (fuji instaxy mám na.mysli) a konečne majú aj aplikáciu pre Androidy čo vôbec nie je na škodu.
 

You Might Also Like

32 comentários

  1. Ja som na ten printic aj pozerala ale... vyzerajú aj ako polaroidy? Tým spôsobom, že majú tie okraje tvrdšie a podobne. mňa odrádzalo to, že som mala pocit, že to bude len vytláčané s bielam okrajom a lá polaroid

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som to opravila, skôr sú ako fujioidy, nemajú tvrdé okraje a pre niekoho kto má šancu urobiť si normálne polaroidky to asi nemá zmysel veľký teda.. a tak si myslím,že potom by to bolo ešte drahšie kebyže to chceli takto do dokonalosti priviesť

      Odstrániť
  2. Vypadáš úžasně. Ty vlasy jsou naprosto božské! :-)

    Mhmm, Tolstoj, to je jinačí kafe. Rozhodně palec nahoru! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky...:Tá kofča s The Dominica-to si si dala vyrobiť alebo ja neviem? Je to mega!
    Fotky so zakrytou tvárou zbožňujem a tebe to tak nesmierne pristane!
    Krásne!
    Tolstoj <3 Musím sa k nemu dostať! Hlavne k Anne Kareninovej.

    Pozývam ťa na giveaway ;)
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som dostala od kamaráta,ale dalo sa to niekde vyrobiť akože priamo v nejakom promotérskom stánku cocacoly asi :)
      a ďakujem :}

      Odstrániť
  4. Keď som uvidela názov článku hneď som si spomenula na strednú, hodiny informatiky a Pascal :D nemohla som si pomôcť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mnam, udelalas mi chute ;) a ta cola! Jeste jsem nevidela, ze by si nekdo nechal udelat lahev se jmenem ;) A ta fotka s knihou Tolsteho je nadherna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no práveže v stredoeurópskych krajínách to dosť beží teraz, taká cocacolovská kampaň :)
      ďakujem :}

      Odstrániť
  6. úžasné fotky :) naprosto fantastické :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toooothpaste kiseeeees to som stále porozchodovo počúvala až do teraz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, úplne profesionálne fotky :O :)Hlavne ten koláč a tie koláčiky s knihou :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 3Fotka je nejlepší, jak si to dokázala? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dokonalé fotky! ♥ si neskutočná kráska.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. v obličeji mi připomínáš jednu francouzku, kterou jsem mívala na střední na hodiny francouzštiny :) krásné fotky :)
    Suzanne

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotky, si strašne zaujímavá osoba a veľmi sa mi páči typ akým píšeš články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páni, ty tvoje vlasy♥♥ vždycky máš tak boží fotky, že nevím co říct, asi se každým komentářem opakuji, ale je to prostě pravda!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš úžasné vlasy!:) a strašně krásné fotky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty vlásky:3 A cola se jménem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milujem túto Coca Colu s menom! A tá akože TheDominica je úplne bohová! Škoda, že nikde nemajú Emu (ak sa mýlim prosím si fotku :D). Tie vlasy máš úplne ako z Gatsbyho, inak zbožňujem tvoje vlasy. Mňam jedlo, mňam zošity, mňam Anna Karenina, mňam psík, mňam fotky a mňam to posledné! Najviac užasný článok :D, mňam.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ja hľadám plechovku s menom a nikde nič, neviem teda, či to aj niekde predávajú alebo len vyrábajú na požiadanie, ale nevzdám to abudem hľadať :D
    a fotky sú krásne, každá jedna úžasne zaujímavá

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram