Eargazmus.

júla 01, 2013

Minule som sa tak zamyslela nad tým, že aké super by to bolo žiť v dobe keď Beatles boli mainstream. Teda v porovnaní s dnešným mainstreamom.. Okej, nebudem tu porovnávať neporovnateľné. No vzápätí som si  uvedomila,že ešte stále existujú na svete kapely, ktoré sa dajú počúvať, čiže ľudstvo ešte nie je stratené!
Idem sa o ich existencii presvedčiť na vlastné uši aj oči, takže vám potom poviem, že aká je pravda.
Držte palce, za pár (fakticky pár) hodín vyrážame smer Poľsko a za pár (zas cca fakticky pár) dní uvidíme a upočujeme Blur, Arctic Monkeys, Kings of Leon, Queen of the Stone Age a všeličo iné. Lebo sny si treba plniť proste. Možno občas hodím niečo aj na instakilogram, tak ak chcete, čeknite.
Sa tu opatrujte. :}

 Moja festivalová výbavička, samozrejme, taká naivná výbavička ešte. Teraz je tam toho viac..

Ďakujem za milé komentáre k minulému článku, nestíham odpísať, odpíšem keď sa vrátim! :)

You Might Also Like

28 comentários

  1. (zavidim) poriadne si to uži aj za mňa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež by som bola vďačná za iný mainstream, ako je teraz, ale ako vravíš, nič nie je stratené, kým je čo počúvať :) (Určite to bude super, závidím!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to máš super! Já jdu na coloursy a hrozně se těším! The knife, the xx, Sigur Ros(jestli neznáš tak doporučuju!) a tak dále:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toller Blog! ♥
    Die Bilder sind wunderschön! :)
    Schau doch mal bei uns vorbei ♥
    http://rumourhasit-annikaundalexa.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tebe sa žije, uži si to! a to kvetinové niečo naspodu je najsamkrajšie.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kapely, čo si spomenula sú proste super! hlavne arctic monkeys a kings of leon.
    uži si to poriadne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oooo! to je ten fest na ktorý ideš v tých zelených topánkach, dobre si moja starecká pamäť pamätá (resp. asi nejdeš, ale predstavivosť :D uži!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. oh Blur ^^ co bych dala za to je vidět na živo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Arctic Monkeys?! nechceš si vzít moji kámošku (nebo dvě) do kufru? byly by nadšené! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I tenkrát se daly určitě najít kapely,co se nedaly poslouchat!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oooo bože, jak já ti ty Queeny závidím! Je to moje krevní skupina, moje post-pubertální já na nich vyrostlo a stále se k nim vracím... Doufám že ti tam zahrají Little Sister nebo Sick, sick, sick... ♥

    Užij si je nejvíc, jak budeš moct.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Uži si to!!!

    pozývam ťa na giveaway :)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Toto nebude ani nejaký komentár k tomuto konkrétnemu článku, len ti chcem vyjadriť svoj názor :)
    Asi pred pol hodinkou som objavila tvoj blog a som absolútne unesená. Dievča, dokonalé si! ;)
    len žasnem skoro nad každým príspevkom a hltám ich za sebou jedna radosť, normálne si mi spríjemnila deň a môžem zhodnotiť že si taký môj malý vzor toho, čo chcem v blogovaní dosiahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ciao! se possiamo permetterci, ci terremmo ad invitare te e le tue amiche o amici a partecipare a questo
    Giveaway per vincere una t-shirt a tua scelta della collezione Kobe Riot

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sweet blog and realy pretty Pictures :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love your collection of festive clothing! Looks great:)x

    lerabera.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wonderful!Seems interesting!Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpovedaťOdstrániť
  18. He dear,
    i love your blog!!
    I've just started a fashion blog recently and would love for you to check it out:

    kelpadailyfashion.blogspot.nl

    Follow for a follow? Thanks so much!xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Like your blog ! http://fridayathome.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ¡Hola!
    Me encanta tu blog, sin palabras! ;)
    Te he añadido a mi blog (http://irenejunco.blogspot.com.es/) y me seguiré pasando por aqui para emocionarme y disfrutar leyendo cada una de tus entradas.

    Besitos, te espero por mi blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. oooh Kings of Leon museli byt super!!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram