I'm up all night to get lucky.

júla 10, 2013

Šaty dostali od fotografa prívlastok funky šaty. Škoda len, že mi neprišli pred festivalom, alebo vlastne chvalabohu, lebo by som ich tam istoiste dotiahla. A nehovorte mi, že nepraktickosť a nehodí sa, keď som tam videla miestny.lookbook, že Poľky v snehobielych šatách, dlhých čiernych sukniach a iných praktických veciach na stanovačku a toitoia... No asi sa to potom dá zvládnuť!
Keď už sme pri tých festivaloch, zachutilo mi to a teda sa chystám na Grejp, moja túžba sa ešte zosemnásobila po koncerte Crystal Fighters na Openeri, musím vám to povedať už teraz, nepočká to do príspevku o feste, no čiže: tak brutálna atmo ako bola tam (umocnená západom slnka), to chce človek zažiť ešte minimálne raz (naživo sú podľamňa stokrát lepší) a keď mu to Grejp servíruje ako na tácke tak prečo nie! Škoda, že len tak krátko je, pridala by som mu ešte aspoň deň. Tak čo, vidíme sa?
(Konečne festival, ktorého pivný sponzor mi aj chutí, čo sa o Heinekene a Bažantovi povedať nedá..)


 Tri debilné fotky ku koncu:

Fanky.šaty: Persunmall, Klobúk: Clockhouse, Baleríny: NY, Náramky:DIY, Náušnice: vintidž.vintáž.či.kieho

You Might Also Like

37 comentários

  1. tri debilné fotky :D:D:D
    A nehorázne super sú tie šaty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šaty sa mi páčia, pekné gif :-)... škoda, že nejdeš na Pohodu dnes xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikičko! :)
      no finančne by ma to pohřbilo a ani by mi to tento rok za to nestálo čo sa týka programu :)

      Odstrániť
  3. nádherné šaty! :O a strašně ti to sluší! :)
    jee, já bych taky jezdila na festivaly, mít peníze a být starší :( teď akorát dřepím doma a všem to závidím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tri debilné fotky sú úžasňácke :D
    šaty sú úplne superské a ten opener a grape celkom závidím, ostať mi prašule po topfeste, určite by som aspoň na grape šla. ale tak ja už šetrím na nova rock, tak hádam to vydržím a zvládnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak grejp nie je až taký finančne náročný oproti ostatným, niežeby bol zadarmo (teda pre koho ako no..) ale dá sa to prežiť a na novarock máš ešte čaaas :D
      a ďakujem! :D

      Odstrániť
  5. tie šaty su uplne funkyyyyyyyyy <3
    aj ja idem na grejp!! tak sa vidime dufam :) a dik za tip, crystal fighters som doteraz ani moc neriešila, ale normálne sa na nich začínam tešiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ma potom ovaľ niečim,lebo ja som slepec :D
      a teš sa teš http://www.youtube.com/watch?v=P6OmSW-b1qM

      Odstrániť
  6. ten klobúčik to krásne celé doplňa :)

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Your dress is beautiful!

    xo,
    -Allie
    http://lunavida23.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lovely dress! love color!

    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak toto su naozaj krásne šaty! Tie farby!!! aah, super! Idem kuknúť persunmall :))
    i ´m up all night to good fun :)) Yanka z GingerYS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné fotky a aj tie šatečky ;-)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty šaty jsou překrásné!! :)) Poslední dobou se mi čím dál víc líbí různé barevné vzory. A na těch šatech vypadají úplně božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. šaty sťa víla indiánkovská :) inak nad Grejpom ešte uvažujem, síce tí hlavní dubstepoví a elektronickí headlineri ma od toho odrádzajú...ale zase kvôli slovenskej indie scéne by sa to oplatilo a ani Crystal fighters ani French films nie sú na zahodenie...každopádne dúfam, že pokiaľ by som šla, tak bude aj dresscode ako minulý rok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja tých ani veľmi neriešim,lebo je to trochu aj vyvážené - crystal, french films, joy formidable, drums, citizens atď. a čítala som,že dresscode bude určite (vraj určite) tak som zvedavá, no mohli by ho už aj povedať či čo :D

      Odstrániť
  13. milujem tie šaty! 3
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. parádne vyzeráš! úplne romantická slečinka!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na začiatku som mala strach, že si si tie krásne vlasy ostrihala :D šatky vypadajú výborne, tiež by som nejaké maxi prijala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som vyvolať takú kačicu,že som ich ostrihala,ale nevyzerá to až tak presvedčivo ako som čakala :D
      a šaty ďakujú :}

      Odstrániť
  16. šaty ti pristanú, rovnako aj vlasy takto schované v klobúku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tvoje outfity sú vždy dokonalé, nemám slov - veľmi ti to pristane;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ako píšu všetci nado mnou, nádherné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nádherný gif :)) A "funky" šaty sú naozaj pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ďakujem váám ste najsuper! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. skvelé šaty! a ten klobúk ti moc moc pristane! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. wau tie šaty su uplne geniálne, velmi ti pristanú a tvoj cit pre doplnky je neprehliadnutelný ♥
    krááááááááááááása !

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram