Clrscr;

júla 16, 2013

Urobila som poriadky. V počítači, v izbe, v hlave, v živote. Strašne krásny pocit, keď všetko funguje! Momentálne ešte pracujem na poriadku v mojom tele, že jem.aj.to.čo.mi.nechutí.ale.pomôže.mi.to a nie len preto,že som chorá teraz. To tiež paradox životný, choroba v lete. Asi len ja si viem tak vyparadoxovať život, či?
Okrem iného, Crystal Fighters na mňa útočia odvšadiaľ, minule v čokolatérii išli alebo som prišla do obejváku na asi tak 30 sekúnd a boli v upútavka na Hausa! To už čo je!
Keď už sme pri hudbe, konečne máme lístky na Grejp a tak sondujem ktočo tam bude, čo ešte nepoznám a dopĺňam si hudobný vkus a okrem toho robím sčasunačas výberové konanie na hudbu do 120DAYSOFSUMMER a tak sa utajený playlist s rovnomenným názvom postupne zapĺňa a mnou zmietajú dilemy roka. Neporadíte niečo? Také letné, trochu dynamické, trochu dojemné a polopatisticky - proste veselé? Ak vám mám pravdu povedať, strašne sa teším na výsledok,lebo už teraz to vyzerá veľmi chutne, akčne, smiešne, zábavne, dojemne a tak. Rada by som to už teraz vypustila do sveta, no ešte veľa halušiek budem musieť zjesť aby to upravovanie malo vôbec zmysel.
A viete kedy je ešte život skvelý? Keď máte nehty na nohe nalakované na ružovo, jete mandarinky na lavičke a nepremýšľate o zajtrajšku.




A áno, ešte keď sa na vás niekto pozerá takto. Veď to je cukrovkaaaaa.


Milujem tie obdobia keď jediným mojim problémom je,že neviem prejsť level v CandyKraš. O to viac ich milujem,že s pribúdajúcim vekom pribúdajúcimi mesiacmi bude ich doba a výskyt značne obmädzená. Škoda..

You Might Also Like

29 comentários

  1. druhá fotka, tie nechty a top, oh yes.<33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chorobu v lete dobre poznám -,- Ja som bola chorá celý jún a už asi mesiac a pol som nemala žiadnu zmrzlinu a nepila srudené nápoje, pre istotu -,- Inak ten korzet so sukňou si perfektne zladila, tak isto s tými topánkami :3 feelikeunicorn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi ti to pristane, ten top a sukňa sú krásne :)
    inak niektoré levely v tej hre sú fakt zabijácke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku. :}
      no hej! hlavne také pred koncom epizódy, už prichádzam o nervy :D

      Odstrániť
  4. outfit ti strášne sluší! a akým foťakom fotíš albo ťa fotia ? :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a čo také ješ čo ti nechutí? :D ja si robím Grejp Playlist,zajtra si idem do ZA pre lístky :) inak z hudby si teraz ujíždím na Right Action od FranzovFerninadov, toto tiež nie je odveci http://www.youtube.com/watch?v=amPzLMSlrik a tieto dve sú pre mňa zabudnuté a znovuobjavené http://www.youtube.com/watch?v=12NhQ2VVHaU
    http://www.youtube.com/watch?v=n7vYo6l06lo
    i keď pri č.2 mi viac ide o videoklip :D a načo sa vôbec pýtaš na hudbu? :D veď už si našla bielu sukňu s červenými bodkami :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie že nechutí,ale rozšírila som zoznam ovocia a zeleniny ktoré si pustím do tela každý deň :D
      oh tak gratulujem! môžeš potom pošérnuť playlist O:}
      a piesenky už leteli do playlistu a Coeur de pirate i do hudobného vkusu veľmi letí, som nepoznala a strašne sa mi ľúbi :)
      no a máš pravdu, asi sa na všetko vykašlem a dám tam tú sukňu,snáď mi to speváčka odobrí :D ale ako sa smejem z toho, no včera sme si to s kamarátom pol dňa spievali, ono je to chytľavé! teda, má to potenciál :D

      Odstrániť
  6. Vyzeráš prekrásne :) Ten top je skvelý

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašně ti to sluší.. :) A tady je jedna letníí: http://www.youtube.com/watch?v=JWiwuiT58Yc

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, úžasný fotky!♥ Ta sukně je božská :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá sukňa s korzetom je proste dokonalá kombinácia... Na to video sa už veľmi teším, to minuloročné bolo úplne skvelé :) A nie si sama, kto je v lete chorý. Teraz síce našťastie nie som (klop, klop), ale minulé dva roky mi zakaždým niečo bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :)
      no aj sama som zvedavá čo z toho nakoniec bude, už sa mi niečo črtvá v hlave ale strašne abstraktne takže výsledok bude pravdepodobne úplne iný :D

      Odstrániť
  10. Really really great outfit! and Divine hat!

    www.BlackandOlives.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Niečo mi hovor cez školský rok ani raz nie som chorá,teploty som nemala nepamätám a teraz teploty,bolesť hlavy..-_- Inak super outfit,veľmi ti ide tá sukňa:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto presne, ja už som tiež nebola dlho tak poctivo chorá :D
      a ďakujem :}

      Odstrániť
  12. super outfit, si úúúžasná! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak toto je wau...ta z rozviatou suknou je uplne eno nuno!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. wow nice look ^^

    do you want to follow each other ?
    follow me on http://berlycaroline.blogspot.com/
    i follow u now

    and hype my lookbook
    thanks ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram