"To ona čo má na sebe."

júla 18, 2013

Nejakou podivnou konštaláciou hviezd sa mi plnia túžby rôzneho charakteru, od materiálnych až po tie nemateriálne. Jednou z materiálnych bola aj taká zelená dlhá a ochkala som o nej tuto, no a to som ešte netušila že si ma sama nájde. To,že mi v skrini visí už nejaký ten piatok alebo dokonca dva mesiace, nekomentujem.. No a o ostatných veciach sa nepatrí hovoriť na blogu,ale je to dobré!
Smutné: super ľudia mi odídu preč na školy => Pozitívne: to bude výletov!

Ale inak:
- Stretla som veveričku
- Varená kukurica je láska
- Sa smejem a často bez príčiny
- Ešte stále neviem prejsť jeden level v CandyKraš
- Objavila som u nás doma super piknikový kôš (poďte na piknik!)
- Môj osud je spečatený elektronickou návratkou, budúca kybernetička, teší ma (nie že si fandím,že doštudujem,ale idem tam a to sa počíta nie?)

Aby som vás nepomiatla, tak fotky nie sú zrkadlovo prevrátené, to moja ofina je.




 smiechoty.png
bandeau.či.čo: choies, sukňa: oasap, my.new.best.friend.boty: NY, okuliare: NY

Fotil: Ivo, ktorý vie rozosmiať

You Might Also Like

39 comentários

  1. Skvělý! :)) moc se mi líbí kombinace barviček! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Znova úžasný outfit :3 Milujem kvetinové vzory, takže ten top je skvelý a takúto dlhú voľnú sukňu si už chcem zabezpečiť už dlhšiu dobu;D feelikeunicorn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, tá sukňa s tým korzetom, dokonalá kombinácia! Škoda, že nič podobné doma nemám :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nájs :)
    Tá zelená ti strašne-strašne pristane, aj takto, v podobe sukni.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, krásne prostredie nášho košického parku.. o outfite ani nehovoriac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherná si ! tá posledná fotka TOP ! :) a krásna farba sukne :)
    Pozývam ťa na novoupravený blog http://natalyland.blogspot.sk/ GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta sukně ti neskutečně sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta sukně je boží, vlastně všechno co nosíš na sobě za oblečení. Oblékáš se krásně a to je pravda, že by ti slušel i pytel!:D:) a tvoje fotky miluju, to už jsem říkala asi taky několikrát♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasná kombinace barev :) ta zelená ti krásně jde k vlasům :p Boží outfit :)
    PS: S blogemzačínám, ale nevím jak se dělá design... Prosím znáš někoho kdo umí dělat design ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné tílko ten vzor je krásný. Ta sukně je taky skvělá :)
    (mimochodem taky jsem dneska viděla veverku :D :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sukně je krásná ale kvůli své výšce (no spíš nevýšce) je moc nemůžu nosit -.- Já nosím spíše "áčkové" sukně a už hodnou chvíli hledám nějakou krásnou černou :( Jinak držím palce aby se Ti dařilo i nadále ;)

    . . .
    Dreamer Clara^^ | dreamersuniverse.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasný outfit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sukna je fakt nádherná a ten top je k tomu dokonalý:) tiež by som chcela aby ku mne veci ,kt. Chcem prišli skoro samé:D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasná sukně, krásné vlasy :).

    www.eiva.blog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásny outfit, tá sukňa je úžasná taktiež aj ten kvetinkový top. tie okuliare sa mi vždy páčili/páčia ale moja smola je že sa mi absolútne nehodia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherný ooutfit, také bych brala tu sukni, je skvělá a moc ti sluší :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. beautiful pics and look, I have to follow :)
    hope you like my blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvělá sukně, vypadáš perfektně!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. wow! you look totally beautiful and stunning.
    xo j. von Stereo|typically Me

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahh such a cute look! I love ure style so Im gonna follow u right now via GFC =D

    what about following each other? Im on facebook as well CRAZY CLOSET BLOG

    A million of kisses! Mariola

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Košice <3 ale nie ja ťa poznám! Zdá sa mi, že chodíš na Birdz (neviem či sa mi to iba zdá? ! ) a ak nie tak som ťa asi zazrela v meste.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. strašně ti to sluší :))


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nádherné:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Úžásný outfit! :3 Jsi vážně krásná... a ta kombinace barev se ti skvěle hodí k vlasům :)

    Audrey's visual diary

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Velmi pekne ;)Milujem dlhe sukne :)
    Kuk moj blo, budem velmi rada ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram