Who took the Bomp from the Bompalompalomp?

augusta 03, 2013

Poznatky uplynulého života:
- nie je problém, ktorý by nevyriešilo šampanské a danette
- frázu "čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a máš dva dni voľna" nie je dobré používať v súvislosti so špinavým riadom
- mať nalakovaný každý necht iným lakom má značné výhody, uberá to na veku a keď sa vám z niektorého nechtu zlúpe farba, nemusíte odlakovávať celú ruku (ak si lak nechávate žiť vlastným životom, ignorujte tento poznatok)
- vybrať si tapetu do izby je stokrát ťahšie ako vybrať si chlapa a dvestokrát ťahšie ako vybrať si knižku v knižnici
- naše mesto nie je ani o pol piatej ráno ospalé, narozdiel odomňa
- bodkovaného baliaceho papiera proste nikdy nie je dosť
- už vás tu tri roky otravujem s tými žvástami, ani ste nevedeli podľa mňa! a ja som už druhýkrát zabudla na blogovú výročnicu, tak Alles Gute prajem blogu
- baví ma obliekať sa (ifyouknowwhatImean),ale nebaví ma strúhať pózičky do objektívu, takto ďaleko asi nezájdem
- keby na fyzike vyučovali aj Murphyho zákony,predišlo by sa mnohým nepríjemnostiam
- nové topánky sú zlo, vždy ma pohryžú a preto radšej chodím v starých až kým sa v prach neobrátia 
- štvorlístky je najlepšie skryť do knihy o Edith Piaf
- najlepší vynález na svete sú opener letné kiná zadarmo
- je mi leto, a vám?



 je.mi.malý.nechcete.ho.niekto.?.top:chicnova, kraťas:NY, boty: H&M, hodinky:mexyshop, motýľ:ebay,

Uhýbam pohľadom,ale niežeby naschvál, fotky s pohľadom boli pre dnešok až príliš vymleté.
Majte sa tu, idem hľadať stratenú chuť.



You Might Also Like

45 comentários

  1. krásny outfit:))dlho si nič nepridala...:(
    ratulujem k vyčošiu inak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne je knižne a filmovo, a doma zalezenô :D a dooosť dobre tu vyzeráš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S těma botama to mám stejné! a máš supr kraťasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádny outfit :) Kraťasky sa mi páčia.

    Si zabudla na výročie svojho blogu? Ja na výročie svojho vzťahu :/ A ja že muži sú v tom horší :D Ale gratulujem k výročnici, len tak ďalej :)

    Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ah, tak na tom potom niesom až tak zle :D
      A ďaku! :)

      Odstrániť
  5. Ty tři roky úsilí se ti určitě vyplatily :) Jen tak dál!
    Kraťasy jsou kouzelné, nejen puntíkatého balícího papíru není nikdy dost, ono celkově puntíků není nikdy dost!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý outfit. A ty krásný vlásky!Líbí se mi právě,že neděláš pózičky,ale vypadáš pěkně přirozeně.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. šampanské, oh yes a problém so špinavým riadom mám stále, čím dlhšie to odkladám, tým viac sa bojím to ísť umyť, aby odtiaľ na mňa niečo nevyliezlo. :DD a juj, pekná si.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som sa tiež tak bála, takže nechcem už riskovať :D
      A juj ďaku! :)

      Odstrániť
  8. úžasná! si nádherná! úplne najkrajšia!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ach tie bodky a motýlik <3 síce neviem, čo sa praje k výročiu ale priať ešte veľa úspechov bude asi namieste :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mám ráda všchny tvoje poznatky... jendnou se určitě šiknou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Very cute shorts!!!! I love your hair so so much!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úplne nádherný článok:) a mega outfit.

    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ty si skvelá! :) úžasný outfit.
    tvoje články hltám aj s návnadou! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Baliaci papier forever. Inak všetko najlepšie a nájdi stratenú chuť.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc ti to sluší z:))) clanek hezky :)
    Prijd mrknout take ke me :*

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. len tak dalej s blogom, jj uplne naj s tie kina a u mna hlavne aj nocne posedenia na lavicke s kamoskou a pivkom, no ok a niekedy aj cigaretkou :D bodkovany baliaci papier palec hore ! :) inak krasavica ako vzdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásná si :)
    Inak všetko najlepšie k meninám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Domčo, báječný článek a skvělé poznatky, neuvěřitelně mě to pobavilo :D
    Jinak super outfit, nádhera :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Máš skvělou postavu! :O Ty nohy ti strašně závidím:( Skvělý outfit:)
    http://friendly-diary.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. OMG! This is the cutest OOTD on earth! :) Love it! :)
    Feel free to viist and follow tjfseries.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Chcem ten TOP :O :O ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Domi, jsi prostě kouzelná! a tyhle tvoje články miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mne je leto zima, smútok radosť, som chodiaci oxymoron.
    a tiež ma baví obliekať sa, len ma už hnevá, že nosím dokola to isté, lebo tu v USA mám obmedzený počet vecí a nemôžem utratiť všetky prachy na tie krásne veci čo tu majú, tak len kňučím.
    a si moj idol asi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Milujem tvůj styl.. Jsi úžasná ;)) http://fashionmirrorss.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. :o tenhle outfit je naprosto doko, fakt uplně boží ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ach ty náušnice, mám doma podobné, ale mnohem menší a neonově žluté. Tyhle jsou ale krásné..

    http://seethrucloset.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. keby som ťa takto stretla na ulici, prídem k tebe a potrasiem ti rukou, teraz sa u mnohých ľudí už vkus nenosí :) si super a milujem tvoj blog!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram