Polska I. - Warszawa

júla 13, 2013

Neverila som, že ešte existuje mesto do ktorého by som sa zamilovala. No dobre, zamilovávam sa takmer do každého ktoré navštívim,ale to je vedľajšie. Cestou necestou na festival sme sa zastavili i vo Waršavke a mám pocit že sme ju zastihli v tom najlepšom - sightseeing po historickom meste pred západom a počas západu slnka (tie klišoidné západy ma akosi prenasledujú). 


Bolo to také vcelku príjemné odpoludnie a podvečer, napriek tomu že je Varšava dosťževeľké mesto, nebola nejaká brutálna tlačenica. (Ak nerátame dopravnú situáciu, to bolo o držku)

No a neviem, či sme práve vychytali atmosférickú polhodinku alebo čo, ale odvšadiaľ išla hudba! Na námestí chlapec s *veľkým xylofónom-opravte.ma.fakt.neviem.ako.sa.to*, v uličke teta band, pri reštaurácii harmonikár, v inej uličke husle. A potom mi povedzte, že nemám byť sentimentálna!


Nápad dňa: Viete, ako je to vo veľkých, pekných, historických a neviemakých mestách. Každé má svojich miestnych bavičov, deti ulice alebo proste ľudí, ktorí nevedia spievať ani hrať alebo to z nejakého dôvodu nepraktizujú a tak si vymyslia inú zárobkovú činnosť vhodnú do ulíc. Vo Waršave majú pandu! Ono by na tom nebolo nič zvláštne,len viete ako je to s pandami. Never say no to them! Aj by som vám ju ukázala,ale Vrabčiak má tú časť fotiek, tak snáď nabudúce ak chcete.

 Snáď najkrajší párik byciklov čo sme stretli.. Chcela by som spoznať ich majiteľov, keď si tak perfektne zladia bicykle. :}


 Aby ste nám aj verili,že sme tam boli (jedna jedinká fotka):
A čo vy, boli ste? Šli by ste? Zamilovali by ste sa? Ja rozhodne ešte hej a keď na tej mojej vybranej supervysokejškole prežijem do požadovaného ročníka, Poľsko je na mojom erazmo-zozname v poprednej priečke!

You Might Also Like

32 comentários

  1. varšavka sa nejak zhipsterčila odkedy som tam ja bola :D
    tá zmrzlina :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to tam naozaj dokonalo, určite by som tam šla bez mihnutia oka :3 Ja ti to cestovanie viac-menej závidím, pretože po tom už dlho túžim:) Snáď sa mi raz podarí dostať sa tam, veď je to hneď blízko k východu, kde bývam;D A tá panda v uliciach ma vážne dostala! :O V živote som ju nevidela, takže by to bol zážitok;D feelikeunicorn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno áno, varšava je super, fotky ešte viac, ale ja si prosím príspevok s arctic monkeys, aj keď viem, že pri ňom budem fňukať, ale som zvedav :D
    (dúfam, že to nevyznelo príliš drzo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem prečo som mala pocit že poľsko je úplná východná európa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. išla by som!
    ten fialový bicykel je krásny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mnam ta zmrzka :) krasne fotky :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aké krásne fotky, vyzerá to tam super, ide z nich dobrá atmosféra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne fotky, určite by som sa do Varšavy chcela niekedy pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krasne fotky :)brala by som vílet tam

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fotky sa vydarili najviac ma zaujala asi ta panorama mesta ak sa to dá tak nazvať :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělý článek a krásné fotky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dokonale fotky :).. to su už fotene s tým dm foťákom ? :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) nienie, mobilom, po dm fotky idem akurát do labu

      Odstrániť
  13. Výborný článok, krásne fotky a veľmi sa mi páči ako si sa pohrala s veľkosťami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No to je paráda! Působí tak nevýchodně, nepostkomunisticky.
    A červené kolo Kronan! To je můj sen <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne toto! :) ale tak je to centrum no, ďalej sme neskúmali pre krátkosť času

      Odstrániť
  15. prosím si fotku pandy :3 a vo Varšave som bola a musím uznať, že aj na mňa spravila moc dobrý dojem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tu zmrzlinu, kterou držíš v ruce znám. Co jiného to může být, než polský swiderek :-D. Mám na to dobré vzpomínky, ach. Jde vidět, že jste si to užili. Ani se nedivím, Poláci umí zaujmout a né, že ne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. swiderek je nad moje sily popravde :D
      no vrámci možností sme sa snažili :}
      a to s Poliakmi - pravda pravdúca!

      Odstrániť
  17. Pozývam Vás ešte do Krakova! Je to najlepšie mesto pre študentov a je veľa erazmusov;) Pozdrav z Poľska:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hneď by som šlaaaa! :) len v Krakove sme sa nestavili lebo sme cez neho šli v noci :/

      Odstrániť
    2. Je to veľmi krásne mesto:) a veľmi sa mi páči Tvoj blog. Ak budeš v Krakove ochotne Ti ukážem Staré Mesto a iné:)

      Odstrániť
    3. ooh tak to aby som tam šla! :)
      a ďakujem!

      Odstrániť
  18. Nádherné mesto :) bola som len v Krakowe ale toto je ešte krajšie ! :) nádhera a krásne fotky :)

    Pozývam vás na môj nový blog http://natalyland.blogspot.sk/ :) Teším sa na vás! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jedu za ani ne 14 dní! Warszawa, Gdaňsk, sever u moře! Nemůžu se dočkat a fotkama jsi mě ještě víc navnadila :) Díky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoano tiež sme boli až hore teda konkrétne Gdynia a šla by sooom ešte! omnoho príjemnejšie je to byť pri mori a neumierať od horúčavy :)

      Odstrániť
  20. Veľmi by som ju chcela navštíviť, keďže na ňu počujem samé chvály , aj to podľa fotiek môžem potvrdiť :) Zbožňujem také staroromantické mestá, dýcha to tam históriou a zároveň je to moderné :3

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram