[ževraj] Japonská školačka.

februára 19, 2013

Lebo som zistila, že tieto fotky sa akosi stratili v tomto internetovom toku. Aj keď to nie je nič brand new, tú supermegaostrosť (okrem poslednej) Vrabčiakovi nemožno uprieť!
Náplňou mojich dní je momentálne CISCO, maturitné otázky zo SJ, HTML, writingy z AJ, CSS, maturitné otázky z M a francúzština. Čiže prázdniny ma obchádzajú akosi, no kupodivu dobrovoľne. Povedala som si, že keď už som tie štyri roky nepracovala, tak aspoň teraz.
Radšej vám tu teda priložím staršie fotky, než by som mala fotiť tú horu zošitov a samolepiaciach papierikov v kombinácii so zvýčazňovačmi a i.
Snáď si tieto dni užívate viac ako ja, i keď zasa nie je to až také strašné, ten pocit po dobre vykonanej práci a zistenie, že to somnou ešte nie je také zlé ako som si myslela.






You Might Also Like

27 comentários

  1. fotky se povedly jsou nádherné!a ta její sukně <33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cisco je ale super vec. Ja som kedysi v Ciscu brigadovala a je to neskutocna firma. Super ludia, krasne prostredie, proste ak sa tam dostanes robit je to ako dream come true na slovenske pomery :)

    Inak ak mas rada Biodermu recenzia noveho make-upu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/recenzia-bioderma-make-up.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádherný, vážně takový sledký outfit. Sluší ti to a fotky se zase povedly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krázný outfit! od kud máš sukni? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne vyzeráš a fotky sú tiež parádne. A učenie nezávidím. Učiť sa na maturitu, na prvú skúšku a na štátnice - tri najstrašnejšie spomienky (ani nie tak to učenie ako donútiť moje lenivé ja učiť sa :D držím palce ale :) hlavne pevné nervy pri učení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžastná si a ten outfit je krásny :O

    http://lorasonaphoto.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty fotky jsou děsně skvělý, takový..nevím, živý.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to krásný,tenhle styl mi k tobě přesně sedí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. presne to poznám, ten pocit, keď ťa zrazu baví učiť sa, lebo vidíš výsledky. :) a si zlatá, krásna sukňa^^
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beautiful styling!!! Love your hair esp!!! xxx would you like to follow each other? xx haemeandrobecca.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné fotky krásneho outfitu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram