Nasednem do něj a poletíme třeba...

februára 16, 2013

Chcela som sa trochu pobaviť a tak som si prelistovala môj blog o pár kapitol dozadu na júl 2010. Vtipné to je celé, aj keď skôr pre mňa ako pre vás, no budiž/š.
Dozvedela som sa o sebe, že:



- moja angličina bola zúfalá
- som veľmi chcela grafický tablet
- ma moja chabá angličtina ubíjala až ma dobila a začala som písať po slovensky
- som bola malá vianočka, aktívne kladúca pasívny odpor a v duši som mala večne rozostlané, i taká poetickosť sama o sebe som bola v 17tich
- som bola dobre rozpustná len v polárnych rozpúšťadlách
- že som opustila svet vanilkových doutníku a skořicových kav a vypsanú fiXu si od dnes budem asi púšťať dookola ako kedysi
- že mi vyšlo jedno predsavzatie!
- že som mala paralelný svet
- že ma bavia veci ktoré iných väčšinu nudia [a že som vám sľubovala giveaway, oh poor me]
- že sa mi točilo
- že som mala jedno oko väčšie ako druhé, poviem vám: UŽ NEMÁM!
- že som si vyrobila feministickú nálepku
- najsweet spomienka pre mňa: ovocné šaláty ktoré som mala na desiatu každý každučký deň ooooh! Na to som fakticky zabudla!
- že som sa bola pozerať na bajkerQvov, xixi
- že everybody needs bananaNA
- že Ringo bol fešák, ale to už dávno som vedela, nie že dnes
- a že nechápem, že tento článok je akože najnavštevovanejší ever, ne-ro-zu-miem
- že som závisláčila na Skins už dávno a ešte aj budem, však nová séria ide!
- som povedala, že idem a išla som!

To, čo vidíte tuto dole, to vzniklo nie že z tabletu, to s myškou som kreslila! Ja úbohá! Ale teraz keď tu mám Vrabčiakov tablet, som znovu navnadená na túto nezáväznú zábavku a tak určite čakajte čosi, lebo ja milujem všetky tie videá a things like that keď vidíte ako sa to kreslí pred očami!
Enjoy!

You Might Also Like

9 comentários

  1. Tak toto je the cuties clanok ever! :D.

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kreslila si v odosketch-i? náhodou je to podarené, ja nie som myšou schopná nakresliť jednu neroztrasenú čiarku :D
    a inak ma prekvapilo, na koľko článkov som si spomenula aj bez rozkliknutia, len keď som si prečítala neviem-ako-to-povedať-takže-povedzme-že-odrážku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? :D:D veď to je riadne staré, snáď ešte z uhorského štátu :D

      Odstrániť
  3. Woooooooooooow, no aj ja som objavila Ameriku tusim... vyskusam ten odosketch :D

    http://petalka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa najviac pobavil najnavštevovanejší článok ! :D Nič v zlom, ale máš toľko skvelých myšlienok, nápadov, outfitov, fotiek...a potom to všetko prevalcuje jedna fotka a tri riadky (fotka pekná, samozrejme, ale, chápeš ako to myslím :D ale marí sa mi , alebo si ešte kedysi dávno v začiatkoch mala taký super pastelkový post ? O rôzne poskladaných pastelkách?
    Inak super rekapitulácia :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa pobavuje doteraz, ale ani ma neprekvapuje to, lebo ako som si prešla kľúčové slová pri vyhľadávaní tak je to samé že: ryšavá farba, ryšavé vlasy, hnedá s odleskom ryšavej, hnedoryšavý a tak :D
      a pastelkové posty boli hneď dva! :D
      http://www.thedominica.sk/2011/12/to-je-tak-update.html
      a
      http://www.thedominica.sk/2010/12/to-je-tak.html
      a vďaka teda! :D

      Odstrániť
  5. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe

    wtfstreetstyle.blogspot.pt

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeeeee,, to jsi nakreslila suprove :D hrozne me to pobavilo :D:))))
    a taky úžasnej blog, jsem tvůj nový čtenář :)

    jestli budeš chtít mrkni ke me :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram