Klišé dňa.

februára 27, 2013

Môj dnešný deň sa niesom v znamení klišoidnej, no o to viac výstižnej hlášky: "Never give up!" 
Alebo aj že električka mi ide na 9.31 a ja vychádzam z domu na 9.29 v duchu tohto hesla, zrazu aj to bahno na midilúke čo brázdim deň čo deň bolo akési tuhšie keď som cezeň upaľovala takou rýchlosťou. Ale viete čo? Ja som ju aj stihla nakoniec a dokonca som mala náskok! Ďalej k tejto tématike si ešte myslím, že keď bežím [especially na električku ráno] vyzerám smiešne. Viem si živo predstaviť ten môj strach v očiach pri tom a i ten adrenalín čo by sa dal  pokrájať.
Ďalším mojim dnešným súkromným bojom je kauza JA vs. Blogger.com. Očividne má niečo proti mne alebo neviem + keď sa k tomu pridá môj "utravýkonný" noutbuk, je to nahlavu. Ale však viete, že som sa nevergiveapla a preto tu teraz po dvoch hodinách môžete čítať tieto bezpredmetné riadky zo života detí, ktoré by normálne zabrali asi tak 10 minút aj s fotkami.
Prečo ja,prečo? - osopila sa na Blogger.
Smiešne sloveso, že osopiť sa. Neblbol aj vám dnes blogger? Ja už som zo zúfalstva chcela otvoriť aj Internet explorer,že či to v ňom nepôjde lepšie, takže to bolo fakt viac ako zlé.
"Si si všimla, že kým si začala písať sa zotmelo? - opýtal sa jej Vrabčiak.
No a práveže všimla. Takže snáď som tu nedrela nadarmo a čosi pekného mi napíšete do komentárov, napr. ako sa dnes máte (moja obľúbená otázka)! :}

A zasa som tu vykoumala linky do obrázku, takže keď chcete vedieť čo je odkiaľ, kliknite na tejto tu fotke na vecičku čo vás zaujíma, snáď to funguje.

If you are interested in clothes and stuff below, just click on item and you'll be redirected to eshop.
Takko







Vecičky,ktoré došli z Ringsandtings, aj keď nie som na také veci ako krížiky a iné, tak patrí sa odfotiť..

You Might Also Like

36 comentários

  1. to klikanie na obrázku ma baví :D a klobúk je najlepší! :)
    mne išiel Blogger celý deň úplne v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. napíšem ti peknú vec do komentárov že som si spravial guacamole a celé to sama z jedného avokáda bez výčitiek zožrala s 12 opečenými toustovými chlebami clever :D áno, presne toto si túžila vedieť!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeráš supersky a písanie sa oplatilo! :) ja som dnes napr. úplne dokašľala písomku z matiky, ale konečne som našla brigádu (síce je to roznos letákov v úplne odveci lokalite, ale ide o princíp :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nejdem nadávať na bloger lebo sa mi pokazí! :D a ten beh na mhd-čky, no nepraktizujem to, ale to len preto, že trolejbusy mi chodia každých 5min a i tak stále všade chodím skoro :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dieťa šťasteny si :D
      Niežeby som trolej tiež nemala poblíž,ale.. :D

      Odstrániť
  5. nádherné šortky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ujujuj kratasky http://mamacicaparadnica.blogspot.sk/2013/02/black-diamond.html?showComment=1361991867170#c6415386059368089748

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný outfit :-) .. spravím ti radosť a odpoviem ti na otázku ako sa mám :-) .. ták dnes celkom fajn až an to že som bola ráno u doktorky a povedala mi že pravdepdobne mám dačo so srdcom čo ma dosť vyplašilo takže budem musieť ísť ešte na nejaké vyšetrenia a dúfam že to bude v poriadku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee konečne mi niekto napísal aj toto! :D
      držím palce teda a snáď to nebude vážne!

      Odstrániť
  8. takové outfity ti hrozně moc sluší:) Jsi krásná!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňa tak veľmi baví Tvoj blog Domi.. ja tak rada čítam Tvoje texty..lebo sú tak zaujímavé a také iné ako u ostatných blogeriek..akože napíšem príklad: Dnes som si obliekal tento vlnený sveter, pretože si myslím, že je veľmi teplý a k tomu som si obliekla tieto čierne nohavice lebo sa k tomu skvelo hodia a doplnila zlatými doplnkami, lebo to dáva outfitu šmrnc." :D amen. nuda. Ale tie Tvoje sú proste NAJ. :) aj outfit :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevieš ako ma to potešiloo :} ďakujem! :}
      a príklad si najlepší napísala, ešte aj tie zlaté doplnky hah :D

      Odstrániť
  10. Ale utekať na električku je predsa vrámci dňa na prebratie sa super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako hej telovýchova je dôležitá,ale je to stresujúce občas :D

      Odstrániť
  11. ty jsi proste dokonala, milujudesign tvyho blogu!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já dneska měla na desetiminutovou cestu na autobus čtyři minuty, takže úplně sdílím tvé pocity. :D
    Jo a strašně mě fascinuje slovo električka, slyším to poprvé. (kaju se za svou nevzdělanost, no)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pardón, nabudúce dám tramvaj :D
      pre niektorých je ešte udivujúcejšie slovo že brička ako my tu hovoríme :D =električka samozrejme
      a som rada že nie som sama na ranné tieto ranné mhd rozcvičky:D

      Odstrániť
  13. Ja sa mám dobre, len mám natiahnutý nejaký nerv pri rebrách, (alebo čo to kde to, ale tam ma to bolí) a buď to bude tým, že už som stará alebo tým ako som sa smiala na tejto vete "Ja už som zo zúfalstva chcela otvoriť aj Internet explorer,že či to v ňom nepôjde lepšie, takže to bolo fakt viac ako zlé" :DDD
    (ok, je to vekom, ale tá veta ma na začiatok dňa perfektne pobavila)
    A neviem ako linkuješ tie oblečky z fotky, ale pre mňa je to vrchol IT a veľmi sa mi to páči a preto ti za to venujem tento malý bezvýznamný potlesk: * tlieska *
    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaaa :D ale tak s tým explorerom to je pokraj zúfalstva už :D
      a vďaky za potlesk, som sa aj ja ráno v škole pobavila! :D

      Odstrániť
  14. ja nemám čo duchaplné dnes nepísať tak nenapíšem nič..:D ale nie..:) páčia sa mi tie klikačky na obrázok...ako to robíš? ale to by bola asi veľmi dlhá odpoveď ak by si mi chcela odpísať...tak nemusíš..:D ja som sa už po pár rokoch prestala stresovať či stíham alebo nestíham bus...ale dakedy som bola na tom podobne ako ty..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak bolo by to trošku nadlhšie :D ale my sme to napríklad aj v škole mali konkrétne toto, no ja si to ešte pamätám z blogerskej mladosti :D
      no my máme také v škole že keď ideme napr. na prvú hodinu tak musíme byť v škole do 7.45 lebo inak nás zapíšu a potom sú tam také sankcie ako pokarhania triednym, riaditeľom.. proste pakáreň takže preto mi na tom ešte pár mesiacov bude celkom záležať, aby som stihla mhd :D

      Odstrániť
    2. u nás to tiež zaviedli ale to som už končila takže sa to dalo vydržať ale tie učiteľky čo stáli pri dverách a zapisovali sa v tom doslova vyžívali...:D teraz na výške sa ráno rozhodujem keď vstanem či vôbec idem alebo nejdem na tú prednášku...:)

      Odstrániť
    3. Heej toto, u náš sa aj napriek čipom zapisuje :D a tiež sa v tom riadne niektore vyžívajú :D

      Odstrániť
  15. to znám moc dobře, ale s autobusem. :D Oufit je úžasný, sice tě moc dlouho nesleduju, ale jsi jedna z mích nejoblíbenějších blogerek. Jsi úplně úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásny outfit! S tým utekaním na električky to poznám. Minule mi šla na 27 a ja som vyšla z domu na 25 /tiež som utekala:D/ a jasné že sa mi dvere zavreli pred nosom.Stlačila som v tej rýchlosti gombík aby sa mi dvere otvorili,dvere sa otvorili..ale dokiaľ som sa stihla spamatať aj sa zatvorili.:D:D:D:D.

    Ten klobúčik ti veľmi pristane<3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som čakala happyending a zrazu zatvorené dvere tu čítam! :D

      a ďakujem :}}

      Odstrániť
  17. Moc ti to sluší, ten klobouk je parádní! :)
    Ráda bych tě pozvala na sv§j blog kde se můžeš zúčastnit giveaway o psaníčko! :)
    http://newayofashion.blogspot.cz/2013/03/giveaway-o-psanicko.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  18. You have a great blog would you like to follow each other? ;)
    LookTown

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Olá parabens adorei seu post que seu final de semana seja otimo bjss

    http://midianmulata.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahojda krásko, poštovné zdarma na Monki k mdž :).

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram