Close Watch.

februára 22, 2013

Včera písal Vrabčiak článok o letných hudobných festivaloch a kedže som bola pri tom, videla som s ním všetky tie videá čo tam dal. No ale neskutočnú chuť na leto som z toho dostala! Najprepracovanejšie videjko mal podľa mňa Volt Festival a Sziget, maďari si dali záležať riadne! A ak ste už videli naše letné videjko tak vám bude jasné, prečo si moje sympatie získali práve tieto dve aftermovies.
Chystáte sa na nejaký?
---
Shortly in english: My dear wrote an article about summer festival (in SK language). There are some videos in article - aftermovies from festivals and I recommend that you see this and this one, great job! If you already have seen our summer project, you'll understand my choice!
Are you going to some?

 blouse_nowistyle, heels_peacocks, skirt_vintage

You Might Also Like

27 comentários

  1. Bože tie topánky sú viac než úžasné:D Festivaly ma nejako ešte nechytili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. možno zase raz na Streed Parade Zurich, podľa toho koľko bude roboty..:D ale radšej by som išla na Topfest, ale ten asi nestihnem...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nefestivalujem :) OCH tie botyyy, úžasné sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. topánky a top sú super!=) a to vaše video je úžasne nemám slov wow!! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow!ta košile a lodičky, jsi krásná <33

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsi táák krásná ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale to vaše letné videjko je úplne mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Asi by som si tú blúzku zastrčila do sukne, ale aj tak to vyzerá super! Topánky sú božské, veľmi sa mi páčia! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. premýšľala som aj nad tým,ale vyzeralo to divne kedže je taká vrstvená

      Odstrániť
  9. ta halenka nemá chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. you look so bold and your hair rocks!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. love your style ;)
    anyway would you like to follow each other?

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/02/dont-miss-it.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mám chuť sa za tebou rozbehnúť a tie topánky ti vytrhnúť z nôh! ako môžu byť tak krásne? :D aké máš číslo? :O ak ťa omrzia bol by to dobrý darček k hocičomu, kľudne aj začiatku do nového mesiaca :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vytrhnúť, koľká brutalita :D
      38, ale inak superpohodlné sú [ešte k tomu!]
      a zatiaľ sa ich neplánujem bezbreho zbaviť, príliš dobre sa v nich chodí,ale kebydačo tak viem na koho sa obrátiť :D

      Odstrániť
  13. Ja pôjdem asi znovu na Pohodu, ale ten Volt môže byť super! Moc sa tam už teším... inak krásny outfit! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. volt aj mňa dáko zlákal :D
      a nad pohodou premýšľam aj ja okrem iného
      a vďaka! :}

      Odstrániť
  14. Tá blúzička je perfektná. Vyzeráš skvelo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. The extraordinary beauty, beautiful nature, great style, and you want more?! ;)
    it seems to me that we have similar tastes! ;)
    Therefore, I invite you to my new blog, as I was going rate, comment, etc.
    And if you add to your watchlist definitely return the favor :)

    http://forxfun.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram