Rošambo.

februára 18, 2013

Je dobré sa podeliť. Hlavne s inšpiráciou, ale aj s inými vecami, však.

Dnes to ale bude o tej inšpirácii, lebo som zas a znova unesená a tlačidlo replay stláčam viac ako je zdravé. 
O to viac mi žiara oči, keď sa dočítam, že podobné short filmy ešte budú!
***
It's good to share. Especially inspiration, but also other things, you know.
But now it'll be about the inspiration. Because i'm in love with this short film. And I'm pressing the replay button more than is healthy
Lebo leto, veľké košele, klobúky, drdoly, čipka a ROŠAMBÓ!
Because summer, oversized shirts, hats, buns, lace and ROSHAMBO!

You Might Also Like

12 comentários

  1. celý čas som sa bála, že na konci sa stane niečo zlé a nestalo :) krásne, krásna myšlienka, krásne natocene a krásna hudba. Pripadali mi ako nejakí francúzi :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné
    mě se třeba líbí ještě: http://www.youtube.com/watch?v=psFVIgka8hY&list=FLvEZLI63hdZ_mgMOT46YWXA&index=1
    více o modě méně o lásce, ale taky je to dobře letní:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. není zač, hele Dominičko, viděla jsem, že jsi s blogem i tady: http://glamourness.com/ dneska mi psali, jestli se k nim nechci přidat, je to k něčemu dobré?:)

      Odstrániť
    2. no to či to k niečomu bude dobré sa uvidí časom :)
      ale rozhodne to neuškodí! ;)

      Odstrániť
  3. Ty klobouky,košile,drdoly jsou vážně krásné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hey! Your blog is awesome and you have beautiful pictures!
    Would you like to follow eachother? just let me know :)

    xoxo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto krátkofilmy sú naozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Free People majú veľa pekných, a čím novšie, tým krajšie:)Škoda len že sú takí drahí. Inak, sa mi páči veľmi nielen celkovo tvoj blog, ale aj to ako píšeš články, s dávkou humoru, "nadsázky" a občas sarkazmu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram