RE: Tebe.

februára 13, 2013

Dnes to bude pre neho. Napriek rôznym životným okolnostiam. Lebo ja som taký rekapitulátor, však viete.
A ešte lebo si zaslúži väčší kúsok mojej internetovej pozornosti.
[A nie preto že si mi minule povedal, že tebe som sa tu takto pekne nevyznala.Článok je rozpísaný už nejaký ten piatok, dokonca v 'Poznámkovom bloku' s príponou .txt aby si si náhodou čosi nevšimol v mojich konceptoch! Prefíkaná som.] Tak poďme nato..





Ahoj Jakub,

Ďakujem Ti, že ma máš rád aj keď
- ťa vždy vytláčam z postele
- neviem variť
- som na teba niekedy zlá
- mám svoje "jahôdkové"
- som nerozhodná
- ti kradnem vankúš, notebook, urbanears, perinu, čas
- mám zlé vlasy
- ťa ťahám na hodinové túry po sekáčoch
- mám migrénu
- ti vyhadzujem deravé ponožky
- som neposlušná
- žiarlim
- vieš kto som
- už prešiel rok



Mám ťa rada napriek tomu,že
- lajkuješ fotky dievčatám len aby si ma na..štval
- žiarliš
- asi budeme spolužiaci
- máš v iPode Taylor Swift
- mi vždy všetko zješ

Ďakujem ti ďalej
- za hladkanie hlávky počas dvadsaťhodinovej opice
- za prezentáciu na chémiu
- za obohacovanie môjho hudobného vkusu
- za spoločnosť
- za 100% účasť na mojich koncertoch
- za to že vychádzaš s mojou rodinkou úžasných
- za všetky raňajky
- za McRoyal po mojom stohodinovom html sessione /čítaj: sešne/
- za to že máš somnou a namňa trpezlivosť
- že si sa nevzdal
- že ma máš rád
- za všetky ružičky
- za bicyklové výlety
- za všetok riad čo si kedy umyl
- že ma strpíš v celej mojej osobnosti
- za Skins maratón
- že ma máš rád aj keď sa nemaľujem
- že si mi držal vlasy
- za 10GB vážnej hudby
- že mi zlepšuješ angličtinu,kedže sa ti nechce sťahovať titulky
- že ťa ešte neomrzelo to nekonečné fotenie na blog
- za Bulharsko, Prahu a Paríž
- že si ma naučil skejtovať
- za to že si.

Milujem to, keď
- máš každú ponožku inú a v konečnom dôsledku si ajtak zladený
- mi voniaš [vždy]
- ideme spolu do filharmónie [napr. aj zajtra na najlepší program:}]
- pri tebe zaspávam a budím sa
- pri tebe aj umývanie chrupu je odrazu vysokozábavná činnosť
- prstom pretáčame gramofón
- od teba dostanem nejaký superpraktický darček a odpusť že to docením až neskôr [:D]
- ma prekvapíš
- mi umývaš vlasy
- sa veľa smejeme


Milujem ťa lebo
- ti môžem povedať všetko
- mi pomáhaš realizovať nápady
- si ma zmenil k lepšiemu
- si sa nedal
- ma poznáš a napriek tomu ma máš rád
- som vďaka tebe mala najkrajšie leto a najkrajší Nový rok
- si tu bol keď bolo zle
- sa spolu pozeráme jedným smerom.
- A ostatné ti poviem v súkromí.


You Might Also Like

50 comentários

  1. ste krásni :3
    aj ja chcem niekoho krásneho s kým budem krásna a budem o ňom môcť písať samé krásne veci..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem/e :}
      všetko príde podľa mňa, keď tak veľmi chceš! :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ooo :D
      aj keď neviem variť? :D

      Odstrániť
    2. to by byl asi problém, protože já taky ne:D
      a děláš si srandu, že to video vidím až teď?! to je taaak krásné, musím si letos taky takové udělat (a ten název!) :))

      Odstrániť
    3. oh, dve šikovné sme no :D
      ďakujeme teda! :}

      Odstrániť
  3. och..koľko romantiky, asi budem, ako hovoria češi, blinkať :DDD ale nie, veľa lásky aj do budúcna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to ja pritom vôbec niesom taká romanTYČKA.
      ale tak dík!

      Odstrániť
  4. Krásne :) ♥
    (a v duchu sa milo uškŕňam, keďže som "zoznam" v podobnom duchu pred pár dňami dopísala pre môjho k nášmu výročiu :)

    Tak vám želám, aby tento váš zoznam len a len narastal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. musím uznať,že po prečítaní tohto sa niečo pohlo aj v mojom ľadovom srdci :D krásne, nech vám to vydrží ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je také milé a krásne :) Ste spolu takí zlatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi najkrajší článok aký som kedy čítala a to som si vravela,že nie som romantička ani na podobné veci,ale toto ma zlomilo:)Nech vám to takto ešte dlho vydrží:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ooooo... so romantic I'm gonna die :D ale nie, to je také... krásne. aj vy ste spolu krásni, ale nie takým podpriemerná-americká-teen-romantika spôsobom, proste vy ste takí... ozajstní. ešte aj ja, chladnokrvno-potvorská povaha sa priblblo usmievam od ucha k uchu.
    nech vám to dlllllllho vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa divím že také čosi zomňa vyšlo, lebo som podobná povaha.. :D
      ale ďakujeme!

      Odstrániť
  9. Krásne napísané :) Nech vám to vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nádherné, tvuj milý musí byý štastný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. překrásné fotky:) Jste opravdu nádherný pár!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je nádherný seznam ♥ Já to mám rozepsané asi 3měsíce a přemýšlím, jak ze sebe dostat všechno...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež tak nejako som to mala aj ja, a ani tám nemám všetko možno čo som chcela :P
      ale ďakujem!

      Odstrániť
  13. - rozneznela jsi me celou celickou .)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. "lajkuješ fotky dievčatám len aby si ma na..štval" ... Tak za toto skoro vraždím! :D
    Nám už prešli 2 roky a stále som táák veľmi zamilovaná. :) Prajem Vám celú lásku sveta.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaaa :D:D:D nápodobne, a ešte sa čuduje, že však čo?! :D
      aj vám prajem/e! :)

      Odstrániť
  15. krásne napísané, tá taylor swift ma fakt pobavila :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Opravdu krásně napsané! A díky tomu jsem si uvědomila, jak i ty každodenní "obyčejné" věci s mužem mým jsou i pro mě vlastně tak důležité.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. veľmi pekný článok ,, tak vám prajem nech vám to spolu ešte veľmi dlho vydrží :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krása krása krása!:) Takhle podle mě vypadá láska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. najviac sa mi páči tento príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. pekne napísané a video som si tiež znova rada pozrela ..... bodaj by som aj ja vedela niekedy take spraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. nie som práve fanúšik takýchto príspevkov, ale tento bol dokonalý! takto to má byť, krása :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. to je krásně upřímně! a díky - vnukla jsi mi nápad... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Hi, just saw ur blog and loved it. Im ur newest follower as well. Visit me some time and follow back if u like...

    Tcompah.blogspot.com

    love you, bye

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Hi, just saw ur blog and loved it. Im ur newest follower as well. Visit me some time and follow back if u like...

    Tcompah.blogspot.com

    love you, bye

    OdpovedaťOdstrániť
  25. nádherné.. moc vám to přeju, ať Vám to vydží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ja tiež nie som na takéto príspevky a podľa mňa také veci nepatria na net, no nič sa na tom nemení, že tie maličkosti sú najcennejšie :) každopádne nech Vám to aj naďalej takto drži, ste mi sympatickí od začiatku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. To je asi ten najnádhernejší článok, ktorý som kedy videla, čítala a pri ktorom som si doslova a dopísmena poplakala. Zhrnula a napísala si to celkovo krásne, nádherne a je vidieť, že to je/bolo od srdca. Pevne dúfam a verím, že aj ja si raz nájdem v živote niekoho, o kom a komu by som mohla písať/hovoriť takéto milé pekné veci a ktorý by ma bral takú, aká som a nesnažil sa ma celú a radikálne meniť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram