Svanur Svanur.

februára 03, 2013

Hún sat ein við vatnið 
Og söng til hans 
Ljúfsára söngva 
Uns hann birtist 

Svanur svanur segðu mér 
Hvert siglir þú er sólin fer? 
Svanur svanur segðu mér 
Hvert siglir þú er sólin fer? 

Hvar sem hann skildi sín 
En aldrei fékk hún svör 
Lífið hinum megin 
Ef þekkti betri heim 

Svanur svanur gefðu mér 
Frelsið til að fylgja þér 
Og svanur svanur gefðu mér 
Frelsið til að fylgja þér

ajtak ste to nečítali,ale dobre sa to počúva...










A že ste došli až sem, tak za odmenu anglický vraj oficiálny preklad:
 She sat alone by the lake and sang to him Bittersweet songs until he appeared. My swan, my swan, do tell me where do you sail to when the sun goes away? My swan, my swan, do tell me where do you sail to when the sun goes away? She felt as he understood her but she never got any answers. About life on the other side, if he knew a better world. My swan, my swan give me the freedom to follow you. My swan, my swan give me the freedom to follow you.








You Might Also Like

60 comentários

  1. Na tenhle článek jsem se těšila!Dokonalé fotky,moc ti to sluší!Wau

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow no tu vyzeráš ako nejaká víla z rozprávky! a krásna škraboška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné fotky, musela to být práce to nafotit, ale ten neskutečný výsledek za to stál. ach ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh! Z které pohádky jsi utekla ?! Kouzelné fotky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow,jediné čo viem povedat :) Nadpozemsky nádherné fotky a tá piesen...aký jazyk to vobec je?Lebo ma z neho chytajú zimomriavky,akoby ozaj ani nebol odtialto... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tipla by som to na islandčinu ale čosi také... tuším, že svanur je labuť po islandsky :)

      Odstrániť
    2. jo inslandčina je to :)
      a ďakujem/e :)

      Odstrániť
  6. Ta sukně je dokonalá, krááásné fotky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. páni, sánka dolu! prenádherné fotky a tá pesnička sa k tomu geniálne hodí, je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pustila jsem si písničku a pak už se jen kochala přenádhernými fotkami. je to doslova božské.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :}
      vždy som chcela aby si tú pesničku čo dám k postu niekto k nemu aj pustil a splnilo sa! :D

      Odstrániť
  9. stráž si ho! :D
    a pri tých fotkách si ešte viac uvedomujem ako ľutujem to že som nepokračovala s tancom a nešla ďalej na balet, ach

    fakt krása :)
    a prekladať islandčinu je rúhanie, aj keď z toho prd rozumieme :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem teda!
      oh to prečo si nešla?

      ďakujem/e :}
      ale aspoň sa dobre počúva, no mám pocit, že prekladať akýkoľvek severský jazyk je rúhanie :D

      Odstrániť
  10. wow. úžasné. (a labuťky z papiera? nepustiť ho! :)
    a náhodou, ja som ten text prečítala celý (lebo som si myslela, že si určite dala dačo fínsky, tak som začala čítať, že čo budem rozumieť a potom som ho s panikou dočítala do konca, aby som sa presvedčila, že to nemôže byť fínština keď nerozumiem ani pol slova :D
    ale počúva sa to krásne a presne tak aj ty vyzeráš, chválim nápad aj post, veľmi sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha nepanikár :D je tam to islandské ð predsa!
      & ďakujeeem/e veeľmi :}

      Odstrániť
  11. Jsou to moc zajímavé fotky, nikde jsem zatím takové neviděla! :-)
    FAKT SE MOC POVEDLY! :-)

    Přijmi moje pozvání na GA - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nááádhera! :)
    aj ja by som chcela tie labuťky.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veľmi pekné fotky...nemám ani slov.....:) super myšlienka....

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To sú tie najkrájšie fotky, aké so hádam videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Úžasné fotky! Tá maska a maličké labuťky sú perfektné. A sukňa a boty a všetko je dokonalé!! To nejde popísať.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jeeej krásne fotky :) tie labitky su uplne chutnucke :)

    beauty-around-us.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak tyhle fotky jsou naprosto perfektní!!! smekám. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tie fotky sú ako z rozprávky :) Naozaj nádhera ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mohla si si skúsiť dať vlasy do drdolu... ale inak by som bola zvedavá ako sa skladajú také labuťky :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som skúšala aj som chcela, ale tá maska potom vyzerala divne tak preto toto takto ako je :)
      a môžem opýtať od Jakuba link ak chceš, on to má z nejakého videa :D

      Odstrániť
  20. nádherné fotky a aj tá pesnička je úžasná..celé je to perfektné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherná...a ty fotky. Asi jsem se zamilovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. pripominas mi florence welch, tieto fotky maju krasnu atmosfetu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. beautiful pictures!

    http://fameliquorlove.blogspot.com xx

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dominika, som rada že sukňa poslúžila tomuto prekrásnemu výsledku :) nesklamali ste ;)

    Shoshanka

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Absolutely love your blog ^_^

    Follow each other?
    Follow me via GFC : http://kalapalette.blogspot.in/
    Twitter : https://twitter.com/apurva_27
    Facebook : http://www.facebook.com/Kalapalette

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.

    Spread some love.

    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. wow I just found out your blog but I'm already loving it! definitely need to keep an eye on it ;)

    Drawing Dreaming

    OdpovedaťOdstrániť
  27. svanur svanur <3
    neexistuje píseň, která by tyhle fotografie doplňovala líp.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ja ťa asi milujem.
    oprava: nie asi. ale neskonale!

    si top!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Wow! Dokonalé jako z pohádky :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. dokonalé fotky a tvuj styl je naprosto inspirující :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram