The Dominica Collector - TOP 8+1 nepotrebností v mojom živote.

februára 02, 2014

Tak vám poviem: Nie každému je súdené byť minimalistom. Ja to veľmi obdivujem celé a všetko - najviac to, keď niekto dokáže mať v izbe iba posteľ, stôl a stoličku, no mne také nebolo dané do vienka. I keď pracujem na deštrukcii môjho maximalizmu, každý deň vyhodím nejakú extrémne potrebnú vec a momentálne som na tom lepšie ako pred pár mesiacmi a rokmi. No ajtak sa nájde achillova päta. Nie jedna popravde, aj zo 10. A to som k sebe ešte jemná.
Vybrala som vám tu 8 nepotrebností+1 zdarma, bez ktorých by som vedela žiť, no nežijem. Ale inak som úplne normálna. Poďme na to:

Hodinky. Mám ich celú kopu a ajtak stále meškám [odpustite drahí]. Nie je to zas nejaká miliónová zbierka ani dedičstvo pre budúce generácie [teda okrem wellingtoniek, to je láska], no mám to rada, nemusieť vyťahovať mobil neustále.
Jediný problém má táto utešená kopa, že nemôžu nocovať v mojej izbe. Len raz, len raz... Sa to stalo. Skoro som prišla o nervy a bola som príliš lenivá vstať a odniesť ich niekde do zatratenia. No od toho dňa nocujú na záchode, také surrealistické by som povedala.

Zalovila som v pamäti a tak vás skoro všetky linky zavedú ku konkrétnym hodinkám:
dresslily • mexyshop • asosdresslily • vintage • dresslilydaniel wellington


V momente, keď som pred pár mesiacmi dostala jabĺčko som vedela, že zle skončím. No a je to tu. Do armády nepotrebných vecí sa pridalo kvantum krytov. Keď ono to nie je také drahé aby nemohol pribudnúť ešte jeden, dva, 254.. Rozstrihajte mi kreditku niekto! Okej preháňam. Už si ani nekupujem, fakt!
Linky na ebay tu budem dávať zbytočne, kedže zanikajú a vznikajú dennodenne, tak ak vás zaujíma niektorý konkrétny,sa spýtajte. Jediný link, ktorý len tak nezmizne je ten persunmallovský, ktorý vás pochopiteľne zavedie ku konkrétnemu krytu.
ebay • miniinthebox • miniinthebox • miniinthebox • ebay • ebay • ebay • ebay
ebay • ebay • ebay • ebay • ebay • ebay • persunmall • ebay
tally weijl • ebay • ebay • ebay • ebay • ebay • ebay • apple
Nepoužívané kryty [mám dvakrát, nevyužívam] predávam i u seba, tak ak vás ebay desí kuknite>> TU.


Kvetiny do vlasov. Večná škoda, že sa mi doma nahromaždili až na jeseň, čiže som ich nestihla ani poriadne prevetrať a utržovať začudované pohľady v trolejbuse. Ale už sa to blíži, už len február, marec a ideme na to! Zatiaľ si ich nosím len po dome keď upratujem alebo sa učím matiku, nuž každý máme svoje úchylky.
Všetky linky vás hodia na konkrétne čelenky [okrem Vulpeculy, tam som ju nenašla]

Celkovo som dosť úchylná na celé papiernictvo počnúc zápisníkmi, ceruzkami, baliacimi papiermi až po stuhy, dekoračné papiere, obálky, nálepky a všetko. Kedže mi v tom vládne chaos roka, vybrala som aspoň reprezentantov [bože to mi pripomenulo ťažké časy inventúrové] za stuhy [asi sa to volá inak]. Extrémne potrebné v mojom živote, môžem si s nimi vytapetovať záchod alebo pobaliť balíky celej rodine na štyri Vianoce, ale tak viete. Bodkám a prúžkom v papiernictve len ťažko odolám.
Keby to niekoho náhodou zaujímalo:
IKEA • KIK • IKEA • IKEA • IKEA
IKEA • IKEA • KIK • KIK

Myslím, že okuliare vysvetľovať veľmi nemusím. Nie jedna žena, dievča, blogerka či neblogerka, slečna ich má doma peknú hŕstku. [Minimalistky odpustite generalizáciu] Tak ako hodinky, nie sú to investície roka, lebo ja ako človek 'šikovný' [homo demolatoris] mám tendenciu stratiť, prisadnúť, hodiť si volleybalku do oka na okuliare samozrejme, takže preferujem také za tie študentské ceny. A dokonca, skoro všetky obnosím fakticky, teda že ich neskladujem len pre srandu králikov. Akurát tie mačacie  [posledný rad úplne vpravo] moc nenosím, lebo Jakub ma za ne stále vysmeje a patrične ich skomentuje. 
Ebay • Giantvintage • NewYorker
Gate • Giantvintage • Giantvintage
NewYorker • Giantvintage • Vintage
Bulharsko • Gate • Chicnova


Ja tie kachny ale fakt nezbieram. Ono všetky ku mne nejako došli, od mamky, od ex.vtedy.nie.ex, od neznámej slečny, od sestry. Zvláštne.

Klobúky som nemala síl už vyfotiť,ale tak aspoň záplava baretiek. Kedže ja som taká 'panička' v tomto, normálne čiapky ani nenosím a ku kabátom sa mi to ani nehodí, ale kedže mi má dôjsť parka, tak sa udeje možnožeaj revolúcia. No i samotná parka je pre paničku revolúciou,že?

A nakoniec, moja naj maniačina, aj keď by si mohli myslieť, že sú to tie kryty, tak nie. Lepiace pásky. Elektrikárske, dekoračné, textilné, priesvitné, malé, veľké, srdiečkové, kvetinkové. Dosť si na tom ulietavam, no tu do istej miery poznám svoje práva svoju medzu, takže možno aj preto u mňa ešte nezakotvila žiadna washipáska, lebo sa mi to zdá pridrahé na taký kotúčik.

Už som mala dopísaný článok, no potom som sa pozrela vyššie a proste musím priložiť ešte jednu úchylku [slovo dňa]. V tomto momente [keď sa tu babrem s článočkom] mám v mojom prehliadači otvorených 23 tabov. Lebo veď to si určite pozriem, toto potrebujem mať otvorené, toto si raz stiahnem. Mala by som sa uvedomiť. O záložkách ani nehovorím. Sodoma...

Ja som sa priznala a teraz vy! Preferujete v.dnešnej.dobe.extrapopulárny minimalizmus alebo všetko.všade.veľa? Pochváľte sa s úchylkami! Ak nie tak aspoň prajem príjemné jednodňové prázdniny poniektorým a pekný zvyšok pondelka všetkým! Na shledanou [som sa poučila aha! i keď duševne budem naschledať do konca života] :)

You Might Also Like

46 comentários

  1. fakt máš toho dosť :D najviac sa mi páči zbierka krytov a okuliarov ! kryty som si chcela tiež stále objednávať z ebay ale nejak mi to všetci zakázali ...takže som ostala pri skromnom počte 6 ...a tie okuliare čo máš :3 krásne,krásne,krásne !

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty hodinky, hlavně wellingtonky, ti fakt závidím! a potom ty pásky a stužky :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuuu no ja skôr obľubujem všade všetko veľa, teda čo sa týka mojej izby.. (Neviem či si pamätáš, ale keď si minule riešila farbu tvojej izby tak som ti na FB hodila link tej mojej, ak si si ho pozrela tak vieš, že tam toho bolo veľa :D )
    Na skrinke mám kopu plyšových medveďov, pretože *detstvo* a proste nedokázala som sa ich zbaviť keď sa tak usmievali..
    Slnečné okuliare to je tiež taká moja úchylka a hrnčeky z miest kde som bola! Moje cestovateľské zážitky nosia hrnčeky a ja ich milujem :3
    Idem užívať prázdninu na nákupoch v tom našom drahom meste! Aj tebe krásny pondelok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heeej pamätám :D :D ja som mala v mojej starej ešte horšie ako teraz všadevšetkoveľa :D
      ale hrnčeky sú podľa mňa super, si tak spomenúť na cesty :)
      užívaj a dobre nakúp! alebo mám radšej popriať mieru? :D ďakujem! :)

      Odstrániť
  4. Haha, ty mas toho teda naozaj mega vela :D Inak ja som teda nieco medzi, cim som starsia, tym menej veci okolo seba hromadim a snazim sa radsej invsetovat do jednej veci, ale kedysi som napriklad tiez takto zbierala okuliare alebo sa mi podarilo nahromadit neskutocne mnoznstvo balzamov na pery a z tych zijem dodnes. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ja dúfam,že keď budem staršia staršia budem to redukovať, ale zatiaľ je to dosť šialené ajtak :D
      ale pekné to je, že zainvestovať do jednej, závidím :)
      a balzamy som ja už našťastie povyhadzovala, bola ich tu predčasom tiež celá hromada :D

      Odstrániť
  5. Veľmi dobre som sa pobavil pri tomto článku! hodinky izolované od zvyšku sveta na záchode(chudinky!:D) aj upratujúca ty s kvetinkovou čelenkou,celkom vtipné to predstavy :D
    Tiež sa mi páči ako (teda predpokladám no) ti nevychádzali kryty do pekného štvorca tak si tam nenápadne zakomponovala ajfón :D
    Pri tých baretkách som si hned spomenula na svoju veľmi potrebnú zbierku šálov a šatiek a sranda je že som ju doteraz považovala za naozaj potrebnú ale ked tak nad tým teraz premýšľam, fakt mi ich treba až toľko? :D
    Veľmi,veľmi super článok :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som sa smiala ráno pri káve,že aký pozorný čitateľ, s tým ajfónom :D no vedela by som tam hodiť nejaký kryt z tých čo predávam, ale som to chcela mať maximálne pravdivé tak som tam dala ten ajfon :D ale sa teším že si si všimla :)
      a ja tiež šatky mám doma kopec, nosím asi tak dve raz do roka,ale to sa proste nevyhadzuje! :D
      a ďakujem, si cením :)

      Odstrániť
    2. Nuž tvoj blog má vždy moju plnú pozornosť O:) :DD
      A som zabudla poznamenať že aj moja zbierka hodín sa poriadne rozrastá ale s tikaním nemám žiaden problém, lebo totiž nejdú ani jedny :D ono aj tak by mi nikdy nenapadlo sa na nich pozrieť a beriem ich skôr ako ťažko "módny" doplnok, len ľudia sa nad tým občas pozastavujú :D

      Odstrániť
  6. chcela som napísať, že aj ja mám úchylku v slnečných okuliaroch, ale nemám ich /až/ tak veľa... ale po prečítaní ten poslednej... no tromfla som ťa! :D... ehm, ja mám väčšinou otvorený 3-krát Chrome prehliadač a v každom z nich mám otvorených po 20 tabov... ja som blázon! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D:D:D
      som neverila,že sa dá ešte viac pootvárať tabov, ale si mi ukázala novú dimenziu práve :D sa smejem dosť :D

      Odstrániť
  7. Tak tenhle článek mě také opravdu moc pobavil! Mám to podobné, nejhorší je se jednou za čas tím vším probrat a něco třeba vytřídit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. takhle to vypadá úplně děsivě a bláznivě, ale jsme na tom úplně stejně.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. och, ten post je super super:) a ja mam dosť podobné úchylky :D /hm, až na tie kačičky/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, tak to je fakt hoarding problem :) Ale kdyz je vsecko tak krasne a barevne! A zvlast, kdyz to budes mit tak hezky naaranzovane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie hodinky sú super... :) a do teraz som nevedela o tom že sa aj lepiace pásky dajú takto zbierať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dajú dajú čoby sa nedali :) a potom s nimi oblepím celý svet asi :D

      Odstrániť
  12. spolubývajúca na intráku mi večne vyberá baterku z budíka -_- aj keď ho na budenie nepoužívam, potrebujem mať proste celý deň pojem o čase :D a úchylka? :D milujem nakupovanie náušníc a nosím aj tak zväčša len jedny, lebo sú univerzálne a nemám čas na dolaďovanie :D a potom sú to balzamy na pery, lesky, rúže :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. utrpenie mladých slečien, náušnice detto u mňa a nosím jedny, hlavneže pekne stojanček, šuflíček na ne všetky :D :D

      Odstrániť
  13. Taktiež mám diagnózu nevyliecitelny maximalista :D ja zasa zbieram korálky a podobne somarinky na výrobu šperkov platene tašky na ktoré si niečo napíšem alebo nakreslim zapisniky tých mám doma momentálne asi 10 ktoré nie sú ani nacate :D ale moja najväčšia uchylka sú vzorovane ponozky :D specialne bodkovane mám ich dokopy asi 10 párov a bodky sú všeobecne moja uchylka :D
    Takže takto

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh tak to som rada,že v tom niesom sama :D
      zápisníky tiež, ešte nepoškvrnené a vzorované [bodkované] ponožky detto ale akurát ja ich neviem zohnať skoro nikde :/ nejaký tip? O:)

      Odstrániť
  14. sledujem tvoj blog, páči sa mi hlavne ako píšeš, tak nenútené a zábavne, ale tentokrát musím niečo napísať...vedú ma k tomu lepiace pásky...nedávno som si aj ja kúpila v KIK tú sadu štyroch, tie s tými štvorlístkami, notami, čerešničkami...neodolala som...ale chcem sa spýtať...keď si otvorila ten sáčok, tak si to neoľutovala?....totiž, ja keď som ho otvorila, tak príšerne smrdeli, neviem čím to bolo, ale hrozný ,,puch" z nich šiel...celý deň boli za trest vonku na okne a ani to nepomohlo :D neviem, či som mala nejakú zlú várku, tak by ma to aj celkom zaujímalo :) ďakujem za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee tak ďakujem za milé slová :)
      no a k tým páskam, čooooooože? :D ja som ich kúpila pred troma rokmi ešte v Nemecku a vôbec nič také sa mi nestalo :D som šokovaná a aj keď tieto moje neboli z Kiku, tie veľké sú napríklad odtamadiaľ a žiadne podivné smrady ani nič.. asi fakt zlá várka alebo neviem čo ešte som o takom čomsi nepočula

      Odstrániť
  15. Chcem byť minimalista, ale nedarí sa vo všetkom :D Nikdy nie je dosť náušníc, náhrdelníčkov, veľkých vintage prsteňov, brošní a rôznych čačiekmačiek, šatiek do krku, baleríniek a oxfordiek (zbierka) a som maniak na slim džínsy a kardigány (mám ich v x-farbách):D a okrem toho štetce na maľbu i líčenie, rôzne potreby pre handmade, stuhy a čipky a zaujímavé papiere, gombíky,...a z kozmetiky kopec ceruziek a tieňov. No hrôza :D ale dávam si predsavzatia a zbavujem sa vecí, tak kto by niečo ultrapotrebné chcel, pozrite sa sem: http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/204199-auralapetite

    OdpovedaťOdstrániť
  16. hodinky sú super :) môžeš mi kľudne jedny poslať, len tak darček :D. zišli by sa mi, sú také jednoduché všetky a krásne že sa na ne musím pozerať ešte ďalších 5 minút :) :D-

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Kde kupuješ barety? :) Máš nějaké z e-baye třeba? Koukala jsem na mě, ale bojím se, aby nebyly malé nebo tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Všetko, všade, veľa! 116 párov topánok, 98 párov náušníc, 12 hodiniek, o náhrdelníkoch a šáloch radšej mlčím....
    Najviac Ti závidím tú zbierku hodiniek.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. snažím sa orientovať minimalisticky, ale veľmi mi to zatiaľ nejde... zbieram, dávam dokopy, triedim a doplňujem všetko čo sa mi páči a čo mám rád... napríklad také saká, motýliky, okuliare, hodinky, knihy, časopisy... a aj čaje mám nakúpené asi tak na tri roky dopredu (a samozrejme zháňam ďalšie)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. obaly na iphone sbírám taky, už jich mám 25 a další jsou na cestě:D i s těma záložkama to mám stejný:D jinak já mám úchylku na mašle a šátky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Taky mám všeho plno. A pak nevím, co si na sebe vzít, protože se mi všechno líbí a nemůžu se rozhodnout. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Já se také snažím jít vstříc minimalismu, ale mám ještě dlouhou cestu před sebou :D

    http://ordinary.silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tie taby, to je aj moja uchylka :D a založky, tych mam asi milion, ved všetko budem potrebovať neskôr :D
    ale na taby som haklivá, pred dvoma dňami mi nejak skolaboval firefox a po zapnutí boli všetky taby preč, tak som ich hľadala v historii a snažila sa spomenúť, ktoré som mala otvorené :D choroba :D momentálne ich mám otvorených 26 ..

    OdpovedaťOdstrániť
  24. wow ! riadna zbierka :D teda zbierky !
    dokonalé tie druhé a siedme hodinky
    všetky tie čelenky a kryty *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Keby ťa niekto vykradne, tak ja som to nebola. A ako správna čitateľka, musím všetko patrične okomentovať. Hodinky hľadám, hľadám, nenachádzam. Prvé, druhé, tretie, štvrté potrebujem! Och a wellingtonky. Potrebujem pekné hodinky, sakra. Chcela som strašne nový telefóna a chcela som si naň kupovať kryty. Našťastie mám nový, na ktorý sa kryty kupovať nedajú. Kvetinové čelenky stále hľadám a stále nič, to isté ako hodinky, že. Asi si ju vyrobím, keby niečo, istí to Claire´s. Papiernická uchýlka = ja. Okuliare, keby som v nejakých vyzerala dobre, tak ich mám veľmi veľa. Kačky sú chutné, u nás v škole dostávala jedna trieda na Vianoce také chutné kachničky :D. Zháňam klobúk (je nejaká vec ktorú nezháňam?). A pásky aaaaaaaaach.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. No ale pravdaže! Maximalista jak lusk som! Ono, ten môj maximalizmus sa snažím minimalizovať, ale žeby mi to nejak išlo, to povedať nemôžem. Teda takto. Zbavujem sa jedných vecí, ale popritom kopím ďalšie. Takže síce som povyhadzovala všetky brontofialové, blankytne modré a inak desivé tiene na oči z čias hlboko pubertálnych, neónové náušnice alebo také tie kruhové do priemeru pol metra, ktoré nechápem, že mi kedysi neodtrhli hlavu, také ťažké boli, ale zase som začala hromadiť knižky (takových peněz a nie som schopná to dočítať, lebo všetko čítam naraz, samozrejme, aby sa nejaká z knižiek necítila ukrivdená a okrátená o moju pozornosť), kade-tade skupujem všakovaké zošítky krásne, ale potom mi je ľúto ich znehodnotiť, lebo čo ak do nich začnem písať škaredo alebo ho celý nezapíšem (a podobné first world problems) a potom také tie klasiky ako fixky, pastelky, perá (ale na to si už tiež dávam bacha), vonné vosky a ešte mám začínajúcu obsesiu na ponožky a pančuchy. A taby mám občas pootvárané tak, že hore do toho oného sa mi nezmestia a vyskočí mi tam taká tá šípka, že si to môžem posunúť ďalej, ale vtedy začínam triediť, lebo posúvať sa mi fakt nechce. A ide ma pochytiť, keď mi pri milióne otvorených stránok padne prehliadač a ja si nepamätám čo som tam mala otvorené.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ój, to je ale vecí :D Rada by som bola minimalistom, no tiež som v istom zmysle collector :/ Keď všetky tie veci sú také potrebné/pekné/neviem-si-bez-nich-predstaviť-život :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. :O boží boží boží!! Sakra, ty hodinky, čelenky, sluneční brýle, musím mít. Všechny! :D

    http://particular-thing.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ty si žena! Hodinky na záchode ma aj tak dostali najviac :D akože a mňau brýle vpravo dole sú úplne mňam, na tie mi daj link !!! ja to stále hovorím, že ty muži tomu skrátka občas nerozumejú :D
    A tento príspevok ma veľmi potešil, zdravím ťa spriaznená duša, minimalizmus poznám iba z obrázkov. Inak neviem, či ma neinšpiruješ a nenafotím takto všetky moje kolektívy bižutérne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  30. minimalismus je strašně krásná věc, v oblečení ho dokonce občas zvládnu, co se ale týká pokoje, aha, a je to tady, snad všichni jsme absolutní maximalisti :D moje úchylka jsou naušnice, mám jich tak 50 párů a už skoro rok nenosím žádné, nebo občas nějaké jednoduché - perličky, nebo třpytivé kamínky, zkrátka, stačily by mi maximálně troje, ale když mě se to nechce vyhazovat, když jsem si je několik let před tím tak pracně shromažďovala :D pak taky všechny ty papírnické věci, hlavně sešitky, už tak dva roky sbírám ty nejhezčí (a snad nejdražší) sešitky na světě - od značky pignature a do spousty z nich jsem ještě ani nepsala, teď se je ale snažím využívat pro školní zápisy :) no a ty záložky, momentálně jich mám otevřených kolem 30ti, ale běžně tak 50-60, protože pokaždé, když přijdu na počítač, otevřu všechny svoje oblíbené blogy, které mi hlásí, že mají nový článek a pak postupně čtu a zavírám, takže ono se vlastně není ani čemu divit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Prvé hodinky sú veĺmi pekné a z čeleniek by som brala všetky ♥ Lovely photos ! Great post <3 :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * GIVEAWAY *

    OdpovedaťOdstrániť
  32. ja mam kopec zapisnikov a knih. ale to niesu zbytocnosti. tak ja neviem coho zbytocneho mam tak vela... mam aj strasne moc vela zvyraznovacov :D a kazdy semester si kupujem nove (ale teraz uz nie). ved ja som normalne skromny clovek, tak to vyzera! :D ale hodinky sa mi pacia, asi si tiez zacnem zbierat. zatial mam len jedny... no, dvoje, ale jedny este z detstva, uz len na spomienku. a dennickov mam vela! :) zapisanych samozrejme

    OdpovedaťOdstrániť
  33. dá sa aj objednať ? ak áno koľko stojí tá biela kvetinová čelenka ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Dá sa aj objednať ? Ak áno koľko stojí tá biela kvetovaná čelenka ?

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram