"Nie je káva ktorá ma z teba preberie" - they said.

februára 28, 2014

Úvodom:
Vo februári som sa nepretrhla veľmi od aktivity, tak sa to ešte pokúšam dohnať posledný deň! V uplynulých dvoch týždňoch som enormne vyčerpaná napriek tomu, že chodím skoro spať. Ja neviem či je to tou školou alebo čo, ale dáva mi to riadne zabrať. Inač si neviem vysvetlíť to,že idem spať o siedmej večer a zobudím sa ráno. So hardcore,že..

K vizuálnej zložke:
Odkedy som minule obula Vansy, normálne ich neviem zuť! Veď to je pohodlnosť roka! Nechápem, ako som mohla vôbec vykročiť bez nich z domu. Niežeby boty, ktoré normálne nosím neboli pohodlné, no toto je pohodlie level skejty, však to možno poznáte. Tieto síce nie sú odpannené doskou pod nohami ako Dolliny, no počasie sa zlepšuje, tak ktovie na čom si zase haksne dolámem.
Ďalej kabátec (odkažtek) ste tu ešte nevideli a sľubujem, že to je už posledný. Blbosť, klamem, ešte vám ukážem minimálne jeden z berlínskeho sekáča, čo som si dala skrátiť a vyzerám v ňom ako vandrák, ale keď ja to rada takto. Každopádne, som zásobená na pár rokov dopredu.
Taktiež som baretku.k.hlave.temer.prirastenú vymenila za pseudobeanie, perfektne to skryje... všeličo.

Podivnosti:
Minule mi niekto do asku hodil link na holku, čo si sťahovala moje fotky gesichtu z instagramu, hodila do stredu ružu a písala,že je to ona a také srandy tam hádzala, popisčeky, texty z profilu atď, taká fejková zmes..  [Týmto by som ju chcela pozdraviť, kedže na 5948milión percent to tu číta, kedže ma má prelúskanú spravazľava zpixelunapixe.] Ako nechcela som to tu rozmazávať a horekovať, no slečna sa ani neunúva odpísať a to som nepísala prudkoškaredé veci.. Chápem, že je to riziko internetu, môžem si za to sama, že som netový exhibicionista a nie je to prvý krát čo sa také čosi deje mne alebo hocikomu, no keď som to videla, dosť ma to i vydesilo. Budem musieť prehodnotiť čo ďalej so životom virtuálnym a ešte viac sa zamýšľať nad každým postom alebo fotkou čo hádžem do vôd internetu, lebo.. Internety nebezpečné sú [zas som objavila teplú vodu], vy čo si o tom myslíte?



Pseudobeanie/Čapica-randomdiystoročnýšit
Coat/Kabát(link) - sheinside
Pullover/Svetž- Merona
Pants/Vínne gatä- Denim & Co
Sunglasses/Muchapuk(link) - choies
Shoes/Boty - Vans

You Might Also Like

25 comentários

  1. možno si mala do toho maximalistiscého článku zahrnúť aj kabáty, lebo tak sa mi zdá, že veru mnoho ich máš :D a aj tento je pekný as usual :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale pravdu máš :D len neviem ako by tom ich tam nasúkala do jedného záberu :D
      ďaku :)

      Odstrániť
  2. tento outfit cely je uuuplne ze wuuu krasa!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný kabátec a milujem to zábradlie (?) za tebou <3
    Podobnú nepríjemnú "podivnosť" som si predčasom tiež zažila,ale mne sa nikto neunúval dať cez ksicht ani tú ružu.Najdesivejšie na tom je,že títo ľudia si neuvedomujú,koľko svojou-hmm,zlomyseľnosťou?nevedomosťou?zvláštnymzmyslomprehumor?-môžu narobiť zla a nepríjemností (true story).Ked som zakročila a začala to riešiť,vyšla som z toho ešte ako tá, čo sa takýmto zúfalým činom snažím spropagovať svoj nudnýnikýmnesledovaný blog.
    toľko v skratke... :)
    Hlavu hore a nedaj sa! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bránička :)
      ouuuu no vidíš, ja som sa k riešeniu ani nedostala, kedže slečna taká odvážna už nieje ako odvážne sťahovala fotky :D
      ako to dopadlo u teba?
      a dík za podporu :)

      Odstrániť
  4. Ten kabát je skvelý!! Skvelýskvelýskvelý čistá láska !
    Ha. Tak mňa ešte nikto neoružoval. Ale môj názor je taký, že je to CHORÉ (čítaš slečna?) get a life a neukájaj sa na tom, že kradneš cudzím ľuďom fotky! (to bolo pre škodcu, nie pre teba Dominika :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty vado,tak teba by som sa aj ja naplašila :D Basha badygárd :D

      Odstrániť
    2. no ja by som sa veru zľakla keby som toto prečítala na jej mieste :D :D :D
      ale veru, niečo nebude v poriadku u slečny :D

      Odstrániť
    3. Tak potom to splnilo účel baby :D :D

      Odstrániť
  5. v pondelok som si 1. krát po "zime" obula vansy s už ich neplánujem vyzuť....nikdy.
    fotečky sa ti moooc vydarili
    a inak to je celkom cool, že máš psycho stalkerku :D drž sa každopádne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. totooo, že po zime! :)
      a ďaku!
      no mne to až také cool neprišlo, trochu ma to desí :D

      Odstrániť
  6. Presne včera som tam bola fotiť na blog a pozerala na ten nápis na stene:)
    Fakt super fotky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ohľadne vansov- totalny suhlas! Najpohodlnejšia obuv na svete :D
    Gify sú super <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kabát je najultramegasuprčupr a to gifko na konci mejd máj dej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten kabát je perfektný! tiež mám zásobu kabátov na zopár rokov dopredu, ale aj tak stále potrebujem nejaký nový :DD
    super fotky a gifká ešte lepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Peckové foto, opäť nesklamala ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vždy nad tvojimi outfitmi len ochkám! aaaa

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Takéto kabátiky milujem. A tú bránu tiež - pokiaľ je to tá v KE :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram