Čarbanice I. - Kivi.

februára 08, 2014

Je doma. Nový zmysel života Wacom Intuos. Krásavec, ktorý nielenže dobre vyzerá,ale sa aj príjemne používa a čo to dokáže. Prvú čmáru, ktorú som za polhodku vyčmárala od toľkého nadšenia ste už mohli vidieť napríklad tuto.
Tá druhá zabrala tak trochu viac ako polhodinu, rovno niekoľko hodín a slečna z obrážteku zatiaľ ani len netuší, že sa stala prvým obetným baránkom. Teda až doteraz! [Pozdravujem].
Rozhodla som sa postup tak trošku zdokumentovať za pomoci gifka. Popravde, je to moja prvotina a robila som ju tak viacmenej od.srdca, bez návodov a značne inštinktívne, takže gifko určite neberte za nejaký návod.





v pozadí použité patterny od: Ransie3, Summer--moon

Čovynato?

You Might Also Like

27 comentários

  1. wow to je úžasné :O <3
    takto vedieť kresliť!! :O krása :))
    CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej podarene :) V akom programe si to pls robila? Ja sa pasujem s corel painter lite..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku. :)
      vo photoshope ešte, illustrator sa mi nepodarilo spojazdniť

      Odstrániť
  3. krásne to je :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jůů já bych taky chtěla, mořná bych se zase ráda vrátila ke kresbě:D
    Máš to hezké Domí, jen tak dál!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pekné! Škoda, že ja neviem kresliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyjo, párkrát jsem si to zkoušel a nikdy mě to nezaujalo tolik, abych přestal používat touchpad... ale asi tomu dám znova šanci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja práveže už nikdy nechcem používať touchpad :D nooo dobre, v posteli je to nepraktické,ale v photoshope, pri strihaní videí, lahoda:)

      Odstrániť
  7. nech ti to kreslí ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeeej, to je super, asi trikrát som si pozrela to gifko :)
    uži si ho!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sranda, ja by som zvolila uplne odlisny postup ako tie vrstvy nahadzovat. Bavi ma vidiet odlisny sposob rozmyslania pri kresleni. Pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No skôr nerozmýšľania :D ale tak každý po svojom no :) ďaku.

      Odstrániť
  10. No pekne teda :) Keby takto vyzerali moje čarbanice.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekné, také milé a hravé, chválim...juj musím ten Bamboo spojazdniť zas - tu je jeden z pokusov spred 3 rokov: (hanbím) :) http://imgupload.sk/viewer.php?file=roq7fonolip7cg574sct.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaku <3
      nemáš sa začo hanbiť, super to je, vlasy sťa ceruzkou!
      to v čom? :-O

      Odstrániť
    2. Vďaka;))) V softe čo bol k Wacomu - ArtRage, boli tam také hravé nástroje a fajn sa tam kreslilo, hoci to nemalo vrstvy ako PS, také na bavkanie.

      Odstrániť

Instagram