VIDEO - Swing Wings | Shamrock redheads

februára 09, 2014

Dnes vám ukážem čo.to z iného súdka. Nebudem to ani ja [yesss], ani som nič ešte nestihla nakresliť, no s videotvorbou sa roztrhlo vreco vrecko a tak dnes rovno dve.








Prvé sme točili s Jakubom pre Tmavomodrý ples pod taktovkou Swing Wings ešte v januári na Brnenskom letisku. Zábery sú tak 50/50, strihal Jakub a moje kritické oko, farbičky som dodala ja.
Dajte si prosím 720p HD kvalitku, aby z toho nebol bulšit to nebolo škaredé.    

Druhé video vzniklo úplne náhodne, teda pôvodne to až do neskorej hodiny nedeľnej či nekresťanskej hodiny pondelkovej ani nevedelo, že vznikne. No tu si tak otvorím pamäťovku, priečinok z noci piatkovej a pozerám, že medzi pivom, čínou, pivom a krídelkami som stihla natočiť čosi, čo dokopy možno by aj dalo nejaký zmysel. Aj keď len 15 sekundový, sa počíta! Teraz ma trochu štve, že som toho nenatočilo viac, no lepšie ako nič.
Dajte si 720 HD, pre dobro všetkých!

You Might Also Like

7 comentários

  1. čožéé :3 pekné videáá . hlavne to prvé je podarené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne :) prvé aj druhé je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To druhe videjko je super. A že ten tanec sa chcem naučiť tiež!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super videa :) kdybych neobjevila tvůj blog, tak bych tak něco pěknýho ani nemohla shlédnout :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely blog!! For sure following! Check mine out if you get a chance! :)

    http://alwaysiz.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram