A view from the afternoon.

februára 23, 2014

Už som mala spať, takže dnes len takto z rýchlika intercity priam. Úspešne som prežila prvý letnosemestrálny týždeň, ako správna premotivovaná kybernetička som si požičala z univerzitnej knižnice všetko čo sa dalo a som pripravená čeliť všetkým binárnym či hexadecimálnym nástrahám, ojojoj múdro to znie. No zas také terno to nie je s tou motiváciou, ale poučená prvým semestrom hodlám eliminovať stresy, lebo to škaredé je.

Včera som spojazdnila illustrator a začala pracovať na novom šate/kabáte/parke pre blog. Logo je na svete, dalo to zabrať, hlavne vylaďovanie detailov, no veď uvidíte! Treba mi ešte urobiť navigáciu, nejako ju prepísať, prekopať a neviem čo s kódom, či to nechať tak a len pomeniť obrázky alebo hodiť soľný stĺpec na pravú stranu alebo čo. Poraďte zúfalej kódičke.

Ku párke, prelomovému kúsku v mojom kabátovom paničkovskom živote asi len toľko, že
1) zmena je život
2) kožušinka je strašne hebká, aj keď podľa Cibiskita vyzerá ako môj pes, neva
3) konečne niečo zo Sheinside, čo aj vyzerá tak ako na obrázku [narozdiel od kabátu, čo ste videli minule, môžem nafotiť apdejtnutú verziu, ak by ste chceli vidieť premenu roka]; takže som potešená, milo prekvapená a dnes som bola aj pekne zahriata a to sa počíta, nie?



Military coat/Párka (link) - Sheinside
Jeggins/Džegíny - Clockhouse
Snickers/Shoes - Vans
Bag/Taška na ovocie - Calliope
Sunglasses - Giantvintage
Foto - Cibiscuit

You Might Also Like

20 comentários

  1. Ja osobne mám radšej stĺpce pravé;) Ale teším sa na novú parku ale i táto je šumná ;))) Niet nad pohodlnosť...a pekná taška a bodky ja veru môžem, viď tu;) : http://krasavnutri.blogspot.sk/2014/02/cierno-biela-v-mojom-satniku.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj keď ja si nezvyknem na pravý stĺpec asi :D musím nad tým pomeditovať no..

      Odstrániť
  2. Je skvělá, líbí se mi barva :). Ukaž přeměnu roku, prosím ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne tú istú parku som objednávala minulý týždeň, tak to som vážne šťastná prešťastná, že vyzerá ako na obrázku :)) a na nový šat blogu som zvedavá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo tak dúfam, že ťa nesklame, lebo ja sa z nej dosť teším :)
      a na šat popravde aj ja, okrem loga neviem čo si podejem s ním .D

      Odstrániť
  4. to je skvelyyy <3 mnohem lepsi nez ty všechny khaki parky, které už mi lezou na nervy :)
    ady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuu :)
      ja tiež tie khaki nemusím, preto takto žlto

      Odstrániť
  5. Musím povedať, že sa mi tento tvoj outfit veľmi nepáči. Parka je skvelá o tom nič, ale nejako mi to príde zvláštne. Nevadí. Čím viac pariek (párkov?) vidím, tým viac som naštvaná na tu moju. A som zvedavá čo vytvoríš, si strašne šikovná, takže to bude zasa niečo super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ja niesom taký športovec, a celkovo je to namňa nudné, ale nie každý deň je nedeľa, paradoxne včera bola ale tak. :D
      prečo si naštvaná na ňu?
      dík za názorec :)

      Odstrániť
  6. love the outfit:)
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherne fotky a tá bunda/parka ešte viac <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherná bunda *_* strašne ti ide k vlasom :*:3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Párka je skvelá! Milujem žltú v takomto odtieni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. That's such a lovely parka!!! Great color! Love your sunglasses!!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Geniální!!! A máš nepřekonatelný vlasy...takový vysněný :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram