Manchester United.

novembra 28, 2013

Povedala som si, že som už dosť stará na to, aby som sa zbavila tráum z detstva, konkrétne z vrúbkovaných pančušiek [nie to sa nedá] menčestrákov a tak som si zadovážila jedny reku na terapiu! Čiže po 5484 rokoch som dokonca navštívila nemenované košické obchodné centrum a za priaznivú cenu (9,98€) ulovila tieto čierne dokonca wannabeskinny menčestrové nohavice! Snáď vylepšia tomuto fenoménu detských čias renomé. (krkolomná veta na záver musela byť, opravte ma)







 klobúk/hat - sammydress
menčestráky - Gate
taška - Gate
okuliare/sunglasses - ebay
prstienky/rings

Kebyže chcete, tak 30% dole pri nákupe na oasape bez peňažných obmedzení s mojím kupónom, čiže zľava aj pri 5 aj 50 dolároch. Čo je napr. pri sume 30 dolárov zľava 6 dolárov!



You Might Also Like

21 comentários

  1. Ahoj, krásný outfit, mohu se zeptat kdy jsi tu tašku kupovala jestli je ještě k dostání :) ? Je nádherná :) Děkuju

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Tašku som kupovala pred rokom v lete v Pražskom Gate, tak to už asi nebude :/

      Odstrániť
  2. super si:)
    a tie nohavice vyzerajú cool!
    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Menčestránky sú super, aj keď na fotke ich dobre nevidno. Ja som tiež vlastnila jedny naposledy na základke a tuším boli červené :D Inak včera som ťa videla na zastávke, tvoje vlasy sú neprehliadnuteľné ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej tak nevidno ich dobre, nabudúce sa viac posnažíme, aj ked sú také čiernočierne že celkom problem :D
      Jeee na akej? :D

      Odstrániť
    2. Ale ak dobre vidim, tak su trosku take semisove, ze? pri amfiku rano okolo pol osmej :)

      Odstrániť
  4. wau uplne nádherný outfit. Milujem ten klobúk ♥
    btw. mame asi rovnakú traumu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very beautiful hat! And you have gorgeous hair)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý blog a pekný outfit;) Tiež som "z Košicoch" :) a aj ja mám skinny menčestráky z Gate ale tmavofialové za 5 EUR z minulej sezóny...tiež liek na traumu a celkom rada ich nosím v zime.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nadpis pobavil :D pekná si, ten klobúčik je naj
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow! Fantastic Coat! I Like it! : )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten trenčkot!!! Holá závist!
    a naprosto rozumám, s manžestrem taky nejsem kamarád:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezký kabátek .)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. noo menčestráky tam moc nevidno, ale outfit sa mi páči :) hlavne tie topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi pekné fotky, klobúk ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten klobok je originální :) Líbí se mi kombinace hnědé a černé. A ani bych nepoznala, že máš manžestráky (které upřímě nesnáším, ty přítelovy se "nenápadně" srazily při praní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miluji klobouky a s tim trenčem to vypadá dokonale! :)

    EJNET

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram