Girl with one eye.

novembra 02, 2013

Keď som písala tie podmienky na giveaway, to som ešte netušila, ako si zavarujem! Čítam si tie vaše komenty s úsmevom na perách a zároveň obavou, najradšej by som vás obdarovala všetkých no kedže to nebude reálne možné nastáva obava II., že koho vybrať a prečo. Ale teším sa veru teším. Hojnej účasti i odpovediam! Uvidíme, ako to nakoniec všetko dopadne..
Zo života mladých sŕn:
- Grün Matinee+dizajnové oddelenie v Panta Rhei - dá sa nabudiť
- niektorí ľudia by si zaslúžili high five stoličkou do tváre z otočky (možno aj ja)
- veci, čo sa strácajú samé už len z princípu: vešiaky, ponožky v práčke, sponky do vlasov
- chcela som zmenu a tak som si odstrihla z ofiny, smiešny pokus
- dievča s jedným okom dokola
môj pseudofotoajfonilomodenníček
- ja som tiež nemala Halloween, o Hello Wine sa to ale povedať nedá... (x)
- už teraz sa teším na jar a to ešte ani zima nezačala, to je bieda roka 2013


 Debilita:
Baretka: Ebay, Svetrík: Sheinside, Džegíny.či.čo: C&A, Taška: Gate, Šála, Kabát: od babky, Boty: Reno

You Might Also Like

47 comentários

  1. Čo je cute na tomto článku: tvoj Tumblr, tie srdiečka na lakťoch :3 a posledná fotka :3
    Dnes som nejaká stručna :D

    Cheers
    xxx

    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny outfit, tie srdiečka a baretka no náhera ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. girl with one eye!! uplne že najoblubenejši song jednoznačne!
    ..a posledná fotka skvelá skvelá ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. posledná fotka je super :)) a strašne sa mi páčia tie srdiečka namiesto obyčajných kruhov na svetri :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadáš ako nejaká francúzka diva:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasna kombinacia farieb, tie srdiecka na laktoch su super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny svetrík ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherný outfit! ten svetr je boží<3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, tuhle písničku jsem hledala strašně dlouho, pořád jsem jen slyšela tu hudbu, ale nepřišla na to, jak se jmenuje! Díky moc.).
    A ano, s tou giveaway jsi si zavařila, číst tolik přání...Ale aspoň se zasměješ, že jo. No, k tvému outfitu-ta poslední fotka je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je zač! :)
      hej dosť som sa nasmiala, až mi bolo ľúto potom vybrať iba jedného zvera :/
      a ďakujem!

      Odstrániť
  11. Úplně úžasný outfit! Líbí se mi ta srdíčka, celkově Ti červená moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. přenádherný outfit i fotky :)
    a s tou stoličkou mi to připomnělo video od Jenny Marbles - How girls pack a suitcase :D na to se koukni, jestli neznáš ;)
    a taky bych nejradši přeskočila zimu a měla jaro, no, ale co naděláme :(

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ten svetřík je perfektní <3 sluší Ti to! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. táto mi ťa pripomenula http://l0nelyheartsclubband.tumblr.com/post/65877600833

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tú ofinu máš úplne úžasňácku! keď som ja naposledy strihala tú svoju, tak to dopadlo modlením sa, aby to rýchlo rástlo :D
    super fotky, super prostredie a super srdiečka! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne aj tie vlásky ti veľmi svečia:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. hej no presne najradsej by som dal kazdemu nieco ..

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásne fotky:) a ten sveter je moc super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ofina je v pohode :) Tiez som si ju strihala sama v navaloch nespokojnosti s vlasmi, tuzbe po zmene a tak ..slusi ti to :)

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tou GA si zavarila aj mne, lebo už druhú noc nespím, čo tak usilovne rozmýšľam, ktorým tvorom by som chcela byť! Ale ja sa nevzdávam, len mi stále nič nenapadá.. dúfam, že do dedlajnu ma nejaká myšlienka zachráni.
    Inak na fotkách si rhoskošchná ! A neznášam vás ženy s dobrými zadkami! (to za mňa hovorí môj kufor, nič osobné :D
    Inak to vyzerá výborne, ostrihaná ofina. Ja som si ofinu strihala iba raz v živote a dodnes sa mi z toho každá jedna moja myšlienka a spomienka smeje... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. by som Ťa chcela vidieť s ofinou, nehodíš na blog? :D
      a ďakujem teda :}

      Odstrániť
    2. S normálnou ofinou rada, ale s ehm, mnou ostrihanou ofinou radšej nikdy v živote :D

      Odstrániť
  21. Odpovede
    1. napíš mi na fb do správy, mám dve,lebo som si objednala z ebayu modrú a červenú a došli dve červené :D

      Odstrániť
  22. Odpovede
    1. už nie! :D ale tam ešte hej a aj pochmúrne bolo+úprava.. ale už som po farbení presne deň po komente :)

      Odstrániť
  23. Tieto svetríky so srdiečkami sa mi strášne páčia! Musím už niekde nejaký uloviť. Uuu milujem veci čo sa strácajú, ale u mňa sú to zásadne sponky, gumičky, silonky, sometimes topánka (pozdravujem mojich spolužiakov do školy!) a tak ďalej.
    Inak silno uvažujem, že sa do súťaže prihlásim, ale neviem s akým tvorom, to budem asi taký ten jezelen z Alenky.
    Inak krásne fotky, ty si krásna, to oblečenie je krásne. Svet je taký krásny! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. You look so beautiful! Love you outfit! Would you like to follow each other? Let me know and I will follow you right back.
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. akurát som si minulý týždeň ujíždela na Florence :) aj ofču som zvažovala, ale keď ja už neverím žiadnej kaderníčke :D a závidím, že ti pristanú tieto svetríky (nedávno som si podobný skúšala v Kotone a bola som ako chudiatko :D) a vôbec že ti všetko pristane, aj keby si na seba oblečieš handru a na hlavu dáš...eh,exkrement, tak by si zrejme vyzerala dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež neverím, ale mala by som začať už, lebo keď to takto pôjde ďalej...

      ako chudiatko? ako vyzerá také chudiatko? :D

      exkrement... tak ďakujem za kompliment :D:D:D

      Odstrániť
  26. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC?

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  27. nadherny fotky!!

    http://annaszobonya.blogspot.cz/

    http://annaszobonya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Hello,darling))

    Your blog is really good)I like it)
    Would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram