Jigglypuff's Song.

novembra 19, 2013

Čo poteší:
- keď dostanete rafaelo len tak
- keď gainnete 20/20 zo zápočtu z fyziky
- keď ulovíte čierne zamatové namilimeterpadnúce šaty od babky, ktoré šila pre seba [darmo, gény]
- keď sa na Slovensku filmuje!
- keď zhliadnete tak trochu iné motivačné video. Pre mňa v aktuálnej situácii a vysokej škole viac ako motivačné!
- keď perpetum mobile úspechu funguje, a teda jeden úspech motivuje k ďalšiemu
- padnúce kožené čižmy [počuť o nich ešte budete, sme sa skamarátili za jednu sekundu a je to snáď väčšia láska ako lakovky]
-počuť toto po 5648 rokoch

Čo nepoteší:
- keď sa dozviete, kam zmizla Ajlaška


Minule Asi pred sto rokmi niekto písal,že chce vidieť aj dačo, čo som odnárodnila z babkinej skrine tak teda napr.:

tričko - babkina wardróba, sveter-2ndhand, číny z číny, hodinôčky - DW, nohavice - sammydress okuliare - firmoo, knižka - Baudelaire



Aaa taktiež padol návrh ukázať tie obludné boty vcelku, takže:
sveter či čo je to neviem: babkina wardróba, nohavice - sammydress, boty vydražené na ebayi, klobúk (na fotke vyzerá tak ako na ryby ošemetne, ospravedlňte ho, je trošku jet-lagged) - sammydress, žilnatina na nohe - matka príroda

You Might Also Like

35 comentários

  1. zdieľam pocity ohľadom zmiznutia Aljašky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvláštne, že na Slovensku sa točí len o Židoch. Presýtenosť, to slovo sa mi žiada, nič nové

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, tvoja babicka ma v skrini teda hotove poklady! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chcela by som si ťa nasťahovať do izby a nosila by som ťa so sebou dokonca aj do školy!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to video mě taky pěkně nakoplo, je hezky povzbudivé.)! A babička má štýl, jako fakt! Škoda, že mě babička nechce nic půjčit-respektive dát.D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavý,já kdybych zapátrala v babiččině šatníku,tak se zhrozím:D A na ten film se těšim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. the outfit looks great, very beautiful! ♥

    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. úžasná :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tvoja babka má ale vkus! :D a tie topánky sú naozaj mega, chôdza v nich musí byť zaujímavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To nikto nelajkuje Jigglypuff song!?!? ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Teda tvoje babicka je Anna Wintour ne? :) Ten svetr "nebo ci co" je uplne mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice casual outfit!
    I'm your new follower.
    I invite you to my blog)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tvoja babka má skvelý vkus. Vždy tíško závidím ľuďom, ktorý majú možnosť nájsť takéto skvosty. Či už sú to vintage krasotinky alebo oblečenie. Jediné čo sme s maminou v babkinej skrini našli, boli dve úžasné kabelky. Inak vždy som túžila podediť pravé perly :D. Prvé tričko je najúžasnejšie. A v druhom outfite sa mi veľmi páčia kopýtka :)). Ale ty sa vieš vždy úžasne obliecť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvely outfit, libi se mi ten 1.;)

    PS: Pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tá žilnatina pobavila, neboj nie si sama :)
    A aj ja by som prijala takú babkinu garderóbu, moja, žiaľ, zomrela ešte predtým ako som sa ja stihla narodiť a jej šatník bol dávno rozkradnuto vyhodený (zlý zvyk mojej maminy, pekné veci, čo ONA nevyužije vyhadzovať :( hrozné s ňou :D )

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vskutku krásny sveter. :)
    http://baforiasdiy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jéj, niekto tu číta knihy od Johna Greena.. Tú knihu dostanem na Vianoce, nesmierna radosť s toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. velmi velmi by som ta poprosila ci by si mi nemohla napisat vysku opatku na tych karsnych ciernych topankach z ebayu? dakujem :)) :*

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram