Davajhet III. / Giveaway III.

novembra 01, 2013

Strašne som sa potešila možnosti niekoho z vás obdarovať a to dokonca nejakým veľkým svetrom, do tohto nečasu ako stvoreným!

Pravidlá:
1. Zaregistrujte sa na OASAPe a do komentáru napíšte mail s ktorým ste sa registrovali
2. Followujte oasap na aspoň jednej platforme
3. Vyberte si sveter (z niektorých sú rôzne farebné varianty, tak si kliknite)
1     2    3    4   5 
4. Ak by ste boli zvieraťom, akým by ste boli a prečo?

Šťastnú majiteľku nového svetra vyberiem ja na základe odpovedí v záludnej otázke číslo 4, lebo preto. Lebo random.org ma už nebaví a lebo som zvedavá na vaše komentáre! 
Výsledok sa dozviete TU a to presne 8.11.2013 bársoktorej! :)

You Might Also Like

79 comentários

  1. 1. bekesova.d@gmail.com
    2. Facebook
    3. 5
    4. Možno vtáčikom ktorý je voľný alebo mačkou.. fakt neviem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. lama.guanako@gmail.com
    2. followujem na FB, twitteri aj na instagrame :D
    3. 5
    4. asi mačkou, nie je jej dobre? celé dni prespí... aj moja práve na mne spí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nikolastrakova@gmail.com
    instagram
    4
    asi jastericou, pretože sú krásne, množstvo ľudí sa ich bojí a s ich regeneračnou schopnosťou sú ako superhrdinky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1-natalyadameova@gmail.com
    2-INSTAGRAM _nat_t
    3.5
    4.pandou, lebo sú rozkošné,je ich málo a každý ich má rád:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1.kaluznazlatica@gmail.com
    2.Fcb
    3. 4
    4. Bola by som nejakým druhom, ktorý ešte nebol objavený. Aby som mohla pozorovať bez toho aby o tom vôbec vedeli.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. m.a.r.t.a.n.n@seznam.cz
    fb
    1 burgundy
    krokodýlem, protože až mě budou ostatní ve vodě štvát, vylezu si na souš a hodim relax. hehe.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. 11simca18@azet.sk
    2. Instagram
    3. 5
    4. "ceckavé prasa" , pretože som prasa aj v čínskom horoskope a občas mi to povie aj brat. Páči sa mi život prasaťa, ale nie na pekáči ale v bahne. Celý deň by som sa vyvaľovala, jedla a bolo by mi fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kristinka@kristinka.sk
    Facebook
    4
    orlom :) je to dravec, ktorý vzbudzuje rešpekt a je krásny a vzácny, každý ho obdivuje ale pri tom sa ľuďom na oči neukazuje. úplne najviac by sa mi páčilo lietať ako oni a cítiť tú voľnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. veronika.fabianova@zoznam.sk
    2. facebook
    3. 3
    4. mačka... viem, že to nieje originálna odpoveď ale nieje to najroztomilejšie stvorenie? http://data2.whicdn.com/images/84459217/thumb.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1. ironiqa@gmail.com
    2. Instagram
    3. 4/5
    4. Ako domáce zvieratko určite mojou mačkou, lebo tá mačacia dáma má pri mne luxusný servis. Ak nejakým divokým, tak vlk samotár. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nkollega@gmail.com
    facebook
    4 - cream
    byla bych kočička..svobodná a nezávislá a každý by na mě dělal čiči a mohla bych prskat na psy (což u lidí, které nemám ráda jen tak nemůžu) a jednou bych byla divoká a potom zase krotká a lísala bych se..a pokud bych byla jako ta naše, tak bych vyspávala v lidských postelích, číhala na ostatní zpoza závěsu a potom bych na ně bafla! a nikdo by se nelekl, ale všechny by to pobavilo a byli by nadšení, jak jsem hravá..a navíc by mě pořád někdo hladil, měla bych hebounký kožíšek a taky skvělou siluetu..a byla bych pružná a mohla bych si olíznout skoro všechny části těla

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hana@zlamals.eu a folowuju na fb :) Vybrala bych si svetr 1 (V-neck)
    Jednorožec :) vím, že je to ohrané, ale vybrala bych si ho protože miluju koně a jejich volnost, a jednorožec je nádherné stvoření!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. didus.xd@gmail.com
    2. FB a Instagram
    3. 5
    4. asi by som bola muchou,lebo každého otravuje a to ja robí aj ako človek
    -alebo pes :3 psy sú najúžasnejšie,najkrajšie,najúprimnejšie a najvernejšie zvieratá

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. majilkma@gmail.com
    2. facebook
    3. 3-black
    4. Byla bych veverkou... Protože je to nádherné a svobodné zvíře, protože je vlastně tajemná a viděna jen občas, protože bych chtěla shlížet na svět ze stromů, skrze listy a jehličí (miluju les). Mají roztomilé uši a také miluji jejich barvu - zrzavá je prostě nádherná!!! No a hlavně - jsem alergická na oříšky a přitom mi hrozně chutnají a veverkám závidím, že je "žerou" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dominika.holosova@gmail.com
    facebook
    4
    ja by som chcela byť tučniakom! veď je taký chutný a bez fraku ani na krok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1). borakova.patricia@gmail.com
    2). facebook
    3). 5
    4). Jednoznačne by som chcela byť čajkou, pretože len tak si voľne lietať nad vlnami nekonečného oceánu nemôže takú čajku nikdy unudiť. A prízemne musím poznamenať, že sú taktiež krásne a hockedy dostanú len tak najesť od nejakého piráta. :D A aj keď trocha škriekajú, keď škriekajú, stále to znie ako letná dovolenka. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 4 in cream
    facebook
    Chcela by som byť slonica. Lebo by som bola najsilnešjšia ze všech a kto by mi robil zle toho by som pristúpila alebo minimálne chobotom odhodila preč. :D
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1. sonjatokarova@gmail.com
    2. FB
    3. 5 - apricot
    4. Vždy som chcela byť dravým vtákom, už odmalička :D A nič sa odvtedy nezmenilo, stále je podľa mňa najlepšie na svete vedieť lietať, vznášať sa nad lesmi, kopcami, horami ach... Nejaký sokol, orol alebo aspoň myšiak :) A dravým vtákom konkrétne preto, aby ma žiadne zviera nezjedlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. tami.rusnakova33@gmail.com
    2. Facebook, Twitter
    3. 5 - navy
    4. Leňochod. No veď si to predstav, skvelé chvíle v živote si môžeš vychutnávať v spomalenom zábere. Všetko by šlo pomaly a život by bol hneď krajší! + fotky/gify so mnou by boli obľúbené na tumblr hahaha. Tie zvieratá vyzerajú tak chutne a ich nechty! Eňoňuňo.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1.obstovasimona@gmail.sk
    2.Facebook:)
    3.5 - red
    4.žirafa! pretože "kaká" skittles cukríky :D:3

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. pat.galikova@gmail.com
    2. Twitter
    3. 4
    4. Bola by som líškou, aby som sa mohla rozprávať s Malým princom a bola by som neskrotná :)
    Peacecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. 1. pecikova.lau@gmail.com
    2. Facebook
    3. 5- red
    4. ..Já bych chtěl být hadem! - Proč hadem? - Protože když had jde, tak přitom leží!. Just joking. Najradšej by som bola klokanom. A prečo? Videla si klokana niekedy kráčať? Je to ten najgeniálnejší silly walk z ríše zvierat. Zvyčajne ho robím na verejnosti, aby som rozprúdila atmosféru. Takto by som na to mala príležitosť úplne stále. Starý dobrý Monty Python je proste kult :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1.sima.slosarova@gmail.com
    2. na fcb aj twitter
    3. asi posledny jednofarebny len neviem ktoru farbu lebo ta Lavender strelena fijajova je uplne ze super ale aj tmave su super :D
    4.asi by som bola lev.. kral zvierat :) Aspoň by som mala hrivu (ako aj teraz :D ) a aj by som sa niekde vyhrievala na slniečku a každy by sa ma bal a ja by som mala od každeho svaaaaty pokoj...ktory teraz nemam (byvam v dome so 6 dalsimi ludmi a kazdy ma ako najmladsiu len otravuje :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  24. 1) livencorbet@gmail.com
    2) facebook a twitter¨
    3) 5 apricot
    4) Rozhodovala jsem se mezi motýlem a havranem, ale nakonec jsem se rozhodla pro havrana, protože je to pro mne hodně tajemné zvíře a vždy, když se někde toto zvíře objeví, tak hned pomyslím na tajemství, které asi s sebou nosí. Je skoro neviditelný, tichý.. Takže asi tak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1. karolina113@centrum.sk
    2. Facebook
    3. 3-tí
    4.bola by som tyger... pretože je tichý, rýchly a divý ako ja. Je to ušľachtilé stvorenie, ktoré má vo svete zvierat autoritu. Môže si behať sem a tam a nikto ho neohrozuje a neobmedzuje, tak asi preto by som chcela byť tygrom. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. morgiw@hotmail.cz
    2. Facebook & Twitter
    3. 4 a červený (takže ten, co máš na obrázku :))
    4. Težká otázka, musela jsem nad tím nějakou chvíli přemýšlet :D Asi polární liška. Něčím mě strašně zaujala, ale nevím ani čím. Mám ráda sníh a zimu, ale protože jsem člověk, tak vždycky mrznu, ale takhle bych k tomu měla přizpůsobený kožich. Starala bych se jen o sebe, popřípadě měla nějakýho parťáka, se kterým bych žila, což by mi přesně vyhovovalo. A jako bonus bych byla strašlivě roztomilá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ahoj :)
    1. cvanci1608@gmail.com
    2. followujem cez instagram, facebook aj twitter
    3. 5-red (sobííky, sobííky! nutne potrebujem sveter so sobíkmi!! Vianoceee!!! :D )
    4. chcela by som byť žirafa..prečo?? lebo Afrika, lebo by som konečne mala pocit, že mám vysnívanú postavu (vysoká, štíhla, dlhé nohy), majú krásne (aspoň pre mňa) oči, videla by som svojím dlhým krkom celý svet, a aj keď sa to nezdá sú to silné zvieratá..:)
    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. michelle.sibert@gmail.com
    2. FB a Twitter už bolo lajknute, follownute pri minule davajhet-e :D
    3.Ako správna Londýnčanka si vyberám 2ječku :3 (krajší som ešte ani tu nikde nevidela!! Odpadávaja! Ďakovala!)
    4.Vybrala by som si orla skalného, pretože hory mi vždy dodávali energiu a napĺňali moju dušu plnú lásky a hlavne lásky k prírode a tomu základnému, čo tu bolo ešte predtým ako to človečina zdeformovala do tej svojej industriálnej podoby, radosťou a šťastím. Mohla by som sa na celý svet pozerať z inej perspektívy a takto ho vnímať inými očami. Letela by som do výšok a nechala sa unášať vetrom a zrazu by som prudko zmenila smer letu o 90 stupňov a letela k najbližšej rieke a namočila si pazúriky a perie v kryštáľovo čistom potoku trblietajúcom sa na slnku. Bola by som voľná a chránená, dravá, no i opatrná.

    Ďakujem, že opäť robíš davajhetku, potešilo ma to! :) Krásnu prítomnosť prajem xxx

    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1.d.keleceniova@gmail.com
    2.follow cez FB
    3. čislo 4 čiernobiely
    4. Bola by som Sova, lebo vyzerajú že majú rozum a pre mňa sú prekrásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. icka.gazdova@gmail.com
    fb-EwuSh G.
    5 navy
    asi pes tí sa majú najlepšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 1. siimova.ivana@gmail.com
    2. FB follow
    3. five prosííím, five!
    4. psom, lebo by som mohla štekať na ľudí, prípadne ich ukusiť ak by mi liezli na nervy a nikomu by to neprišlo divné! a mohla by som sa túliť a ani to by nebolo nikomu divné!

    OdpovedaťOdstrániť
  32. 1.julka337@gmai.com
    2.fb.twitter,instagram
    3. 4
    4. vždy som chcela byť labuť..po prvé preto lebo tancujem balet a labute ma inšpirujú, po druhé sú to krásne tvory ktoré sa len tak nesú na vode s vypnutým krkom až k oblakom nemajú také problémy ako my ľudia, odletia si do iných krajín bez starostí sú volné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. 1. durackova.dominika@gmail.com
    2. followujem na facebooku
    3. sveter č.1 odtieň beige
    4. bola by som psom, najlepšie nejakým veľkým, lebo sa ich každý bojí ,ale zároveň pes = najlepší priateľ človeka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. 1. veronika.zorska@gmail.com
    2. fb.
    3. sveter č. 4 :)
    4. ja by som bola psíkom. našim. malou zúrivou čivavou :) každý by mal predomnou rešpekt, a bývala by som u nás takže nič by som nerobila iba celé dni spala a jedla :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. 1.johanka.klicova@gmail.com
    2.na fejsu jsem pilná následovnice
    3.5!
    4. chameleon! někdy si tak ale připadám i ve svém člověčím těle, střídám trendy jak se mi zachce. měla bych se ustálit...

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 1.alicka.kralova@email.cz
    2.na fb
    3.1!
    4. asi žirafa-má na všechno rozhled. nebo pes,ten celý dny spí:D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. 1)luckybaby115@seznam.cz
    2)sleduji na FB
    3)líbí se 5 - navy
    4)Chtěla bych být králíčkem. Ti jsou totiž roztomilý a mají přijemný kožíšek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1. lealuptakova@gmail.com
    2.facebook
    3. páči sa mi 5
    4. chcela by som byť líškou aby som konečne zistila Čo líška hovorí !! Ring-ding-ding

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 1. peackapples@gmail.com
    2. instagram
    3. 3 cierny (s tymi listami)
    4. mojou srdcovou zalezitostou su odmala lisky a vlky..su vznesene, tajomne, nevieme ani co za zvuky vydavaju..a mala som ich rada uz davno predtym, ako boli cool! (ako spravny hipster)
    Nakoniec som si ale vybrala rajku. Rajka je maly vtacik zijuci v dazdovych pralesoch, kde sa zivi bobulami a hmyzom. Ale dovod, preco by som bola rada prave 'rajcia' samicka a nie ina je, ze sa muzske rajky fakt snazia ziskat si srdce svojej vyvolenej! Nie ako teraz..v modernej dobe, pche. Byt rajkou by ma fakt bavilo :)) Toto je ono: http://www.youtube.com/watch?v=nS1tEnfkk6M

    OdpovedaťOdstrániť
  40. 1. v.petrilakova@gmail.com
    2. Facebook
    3. 1
    4. vtákom, aby som si mohla voľne lietať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. 1. nartina.hrehova@gmail.com
    2. Facebook
    3. 5
    4. tak popravde , podľa mňa sú všetky zvieratá niečím zaujímavé , dokonca aj holuby :D ale tak asi najviac by som chcela byť chrobákom :) a prečo ? pretože milujem Beatles :D

    OdpovedaťOdstrániť
  42. 1. uharcekovav@gmail.com
    2. followujem Facebook
    3. 4 - cream
    4. mačkou ! pretože keby som akýkoľvek druh, vždy by som bola krásna ! milujem mačky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  44. 1. sarah.belejova1@gmail.com
    2. Facebook
    3. 5 (so svetlým podkladom a vzorom do červena) :)
    4. srnka- pretože by som mohla žiť v krásnej prírode, mať voľnosť a možnosť premýšľať nad všetkými fantazíjnymi vecami ktoré trápia moju myseľ a nad ktorými nemám čas premýšľať v tomto uponáhľanom živote, nemusela by som meniť svoju povahu kedže vrodená plachosť mi je blízka :D robila by som spoločnosť srnke bambi ktorej zomrela mamka a mohli by sme byť kamoši a diskutovať spolu o klasickej literatúre a o upadaniu hudobnej scény našej doby + srnka je vegetariánske stvorenie takže by som nemusela zabíjať nič nevinné a pekne sa živiť konárikmi, navyše by som mohla celý život nosiť pekný bodkovaný kožúšok.

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1. katepierce@seznam.cz
    2. Sleduji na FB a Instagramu :)
    3. 4. svetr v černobílém provedení ^^
    5. Miluju vodu, takže bych chtěla být rybou, nejlépe mořskou a celou dobu si tak plavat. A nejspíš bych chtěla být rybou jménem humuhumunukunukuapua'a, aby ho nikdo nedokázal vyslovit a já byla čarovná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  46. 1. katepierce@seznam.cz
    2. Sleduji na FB a Instagramu :)
    3. 4. svetr v černobílém provedení ^^
    5. Miluju vodu, takže bych chtěla být rybou, nejlépe mořskou a celou dobu si tak plavat. A nejspíš bych chtěla být rybou jménem humuhumunukunukuapua'a, aby ho nikdo nedokázal vyslovit a já byla čarovná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  47. 1.vrchotovam9111@seznam.cz
    2. twitter
    3. čtvrtý svetřík v modré prosím :)
    4. Má odpověď asi nebude úplně nejvhodnější, ale dost často bych si přála býti holubem, abych se mohla na některé věci (či někoho) slušně řečeno vykadit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  48. 1) recmanikova@gmail.com
    2) FB page
    3) 5 --> červený podklad
    4) Tohle je pro mě docela dost těžká otázka. Možná divokým a nezkroceným koněm, který si jen tak běhá po lukách a lesích, zapojuje každý sval, všechno okolí vnímá všemi smysly, nevnímá čas, jen běží a užívá si ten pocit.Pocit větru v hřívě...Tohle by se mi asi líbilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. 1. betytrojan@seznam.cz
    2. Facebook
    3. Asi 5 :)
    4. Já už zvíře jsem takže... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. 1. stylesbarbora@gmail.com
    2. facebook
    3. 4 (v modré prosííííííím)
    4. upřímně je to těžká otázka asi bych chtěla být lenochod :D nic nedělat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  51. 1. radoslavastrbkova@centrum.sk
    2. fb page
    3. 4 svetrík a ked tak v čierno-bielej farbe :)
    4. Jednoznačne by som chcela byť pandou, milujem tie stvorenie fascinujú ma, sú rozkošné, krásne a len pri pohlade na obrázok sa s nich rozplývam, sú ako veľké plyšáky, a navyše každému sa páčia a väčšina ich pokladá za krásne a neškodné stvorenia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. 1. majuees@gmail.com
    2. fb
    3. Buď bych brala předposlední nebo poslední:)
    4. já bych chtěla bejt zrzavým králíčkeeem! každej by mě uňufal! a to chceš!

    OdpovedaťOdstrániť
  53. 1. klara.stepanovska@seznam.cz
    2. FB
    3. 2 nebo poslední
    4. liškou, protože pak by si mě někdo mohl ochočit (nebo jednorožcem.)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. 1. kazdovabara@seznam.cz
    2. Facebook, Instagram
    3. 1 burgundy
    4. Chtěla bych být bájným Santovým sobem, čímž bych spojila lásku k vánocům a touhu po tom, umět "lítat". Dojem té pohádkové noci pod hvězdami, lidská radost v teple domova,.. rozhodně život v sobí smečce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Bardzo fajny i ciekawy blog :)
    Zapraszam na mojego --- > http://werka-blogspot.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  56. anda.v@email.cz
    na fb
    1 - burgundy barva
    chtěla bych být nějakým domácím mazlíčkem, kde by mě měli všichni rádi a brali za člena rodiny:) nelepší by byl asi malinký pejsek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. mne sú sympatické tie pulóvre s jeleňmi a najviac asi bielo-červený:) a ak by som bola zvíra, tak by som chcela byť nejaká veverička, lebo sú milé a pôsobia, že majú pohodičkový život, (môžu stále voňať vôňu lesa a jesť orechy). okey, a ak by som teda bola veverica, chcela by som byť oranžová alebo červená, lebo sa mi obdobné farby veľmi páčia a teraz mám aj také vlasy:)

    ja ich followujem na hipstagrame ako 001cherie
    a môj mail ktorým som tam zaregistrovaná je ridikulozna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. 1. vikahancova@gmail.com
    2. sledujem na Facebooku
    3. variant číslo 5 sa mi páči
    4. chcela by som byť srnka, pretože ked vidím každé ráno pri ceste vlakom do školy ako cez lúky v tej hmle utekajú, fascinuje ma tá ich voľnosť, kiežby som aj ja tak mohla voľne behať po lúkach namiesto sedenia v škole....

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1. saskam45@gmail.com
    2. Twitter aj Polyvore
    3. 5- apricot farba
    4. chcela by som byť ježko, je to krásne, malé, funí to ale nie taký bezbranný ako vyzerá lebo má pichliače, ostré zuby s ktorými vie zabíjať aj hady takže sa mi páči pretože ho každý považuje za slabocha ale v skutočnosti je celkom silný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. 1. kejmy.do.it@gmail.com
    2. Facebook a Twitter
    3. asi 3 čiernej farby :).
    4. no a asi by som chcela byť tučniakom! tí sú si verní na celý život! a páči sa mi, že oteckovia sa starajú o deti (vajíčka) :D... ale najviac ich uznávam za ich zábavu. veď čo je lepšie ako šmýkať sa po snehu na bruchu? :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  61. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  62. 1. agatakirschner@gmail.com
    2. facebook
    3. 3 v čiernej farbe, má krásny vzor
    4. chcela by som byť delfín , už len preto , že milujem vodu, A pritom sú to tak krásne zvieratá a veľmi múdre. Len tak si plávať .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. 1.angelina003@azet.sk
    2. fb
    3. 1tka levanduľová
    4. nechcela by som byť zviera, ale keby, tak by som bola "vlk v rouše beránčím" - jednak ma to celkom vystihuje ako osobnosť, ale predovšetkým, aby som sa mohla nepozorovane pchať jahňacinkou a pod tým rúchom by navyše nebolo potom vidno tie kilá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  64. 1.barbora.plaskurova@gmail.com
    2.fejsbúčik
    3.čjarno bjala 4ka :)
    4.líštička..aby som si mohla deň a noc česať v lese môj huňatý chvostík ♥:)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. 1.) danielamihalikova@seznam.cz
    2.) facebook,instagram,twitter
    3.) číslo 4 černo-bílý :)
    4.) Sobem!! protože se mi strašně líbí,prostě je nádherné zvíře a na těch svetrech a legínách? úžasné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  66. 1.janiklikacova@gmail.com
    2. Facebook.
    3. číslo 5
    4. Nakoľko ma istá osoba prezýva prasa,tak asi prasa. :D Ale nie sviňa domáca,ale miniprasiatko. Pri svini je viac ako isté,že skončí v žalúdkoch,ale pri miniprasiatku nie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. 1. rachel.egriova@gmail.com
    2. Facebook
    3. cislo 1 bordovy
    4. morske prasiatko, pretože môže celý deň leňošiť! a je také hebkeee :))

    OdpovedaťOdstrániť
  68. 1. sandra.kosutova@gmail.com
    2. FB, twitter, instagram, polyvore
    3. 4 svetrík cream :)
    4. Dosť ťažká otázka :D Ale asi vtáčik, pretože je voľný, môže si robiť čo chce a stále môže cestovať :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  69. 1. matula2811@azet
    2. Facebook
    3. modrý 5
    4. Chcela by som byť asi nejaká ryba :D rada plávam a mám rada vodu :°)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. 1. radka.komzikova@gmail.com
    2. fb
    3. 1, je geniálny ten vínový
    4. Korytnačka, určite korytnačka. Taká by som bola pekná, pokrčená, žila by som na tomto prekrásnom svete mnoho mnoho rokov. By som mohla chodiť hocikam na korytnačie párty a domov by som to mala vždy blízko. Tiež by som mala zmysel pre rovnováhu, čo by sa na korytnačích party určite zišlo si myslím. A bola by som tvrdá, odolná, riadna korytnačia ženská. Mala by som prívetivý pohľad a pekné nohy, dokonca štyri (a rozkošný chvostík). Zuby by ma nikdy neboleli, lebo by som žiadne nemala. Konečne by som mala aspoň nejaké orientačné schopnosti a mala by som rozkošné mláďatá. Bola by som síce pomalá, ale veď času by som mala ako čečiny, takže isto korytnačka! Taká tá pekná, morská určite.

    OdpovedaťOdstrániť
  71. 1. denisa.hartmannova@email.cz
    2. facebook
    3. 4.svetr - cream
    4. Ryba! Miluju vodu a plavání!

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Krásna giveaway :)
    1.dominica078@gmail.com
    2.FB
    3.Páči sa mi ten štrvtý svetrík, ten je top, vybrala by som si cream :)♥
    4.Bola by som srnkou ♥♥♥ Plachým, jemným stvorením, pobehujúcim po jesennom lese, po opadanom lístí,..

    OdpovedaťOdstrániť
  73. 1.katchen.sopkova@gmail.com
    2.twitter
    3.4.sveter-cream
    4. Ak by som mala byť zvieratkom tak by som chcela byť korytnačkou. Niekto by možno to, že sú také pomalé bral ako negatívum. Ja zas naopak :) Doba v ktorej žijeme je hrozne uponáhľaná, ak chceš v živote niečo dosiahnuť tak musíš makať 24/7 a aj tak ti je toho času málo. Keby som bola korytnačka tak by som si vykračovala celý deň pomalinkým krokom a vnímala všetko to krásne naokolo na 100%. + ak by som mala všetkého dosť jednoducho by som sa schovala do panciera pred všetkými a bolo by po probléme :D

    OdpovedaťOdstrániť
  74. 1. kozakovaz@gmail.com
    2. facebook
    3. 4. svetrík... a neviem sa rozhodnúť pre farbu :D
    4. bola by som vlkom, lebo sú úžasne slobodné, divoké, tajomné...

    OdpovedaťOdstrániť
  75. 1. bashkka@gmail.com
    2. instagram / pinterest
    3. z výkladu si vyberám číslo 3 v čiernej variante
    4. na túto odpoveď som si vyhradila niekoľko dní.. spýtala sa svojho drahého a najlepšej kamošky, aké zviera by som bola.. a keďže sa nezávisle zhodli, odpovedám: ružový plameniak. Okrem toho, že by som bola chodiaca reklama svojej bižu (free marketing, v čase krízy akoby si našiel!) by som mohla byť každý deň celý deň ružovo odetá a nikto by sa nad tým nepozastavoval. Okrem toho by som si vedela schrupnúť na jednej nohe. A okrem toho oči plameniaka sú väčšie ako jeho mozog, tak by som mohla konečne raz vypnúť a byť v pohode, lebo aj tak všetkému prd rozumiem.

    OdpovedaťOdstrániť
  76. 1. ema.bohm@gmail.com
    2. facebook
    3. 5 v bielej farbe (ak nie v bielej, tak v modrej)
    4. no buď veverička, lebo su neskutočne rozkošné, majú biele brušká, veľké mäkké chvosty, papaju si tie svoje oriešky (a vraj ak si ich zahrabú, už ich nenájdu:/...jedna má oriešok zahrabaný v parku na komenského, som ju tam videla, mohla som ho isť vyhrabať :D ), behajú si po stromoch a tak.
    alebo jeleň...alebo jednorožec, krásny, vznešený ( to platí pre oboch)...a by som celé dni len behala :D len to by som si asi musela dať pozor na pytliakov, ehm.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram