Rabbit heart.

novembra 23, 2013

Včera som sa stala pokusným králikom a polodobrovoľne som prekonala hranice vlastnej lenivosti, vstala o ôsmej ráno a podrobila sa fotografickému cvičeniu mladého nádejného chlapčiska. Po dvoch hodinách mrznutia, výmen názorov nápadov, blata a i pretočených filmových políčok sme dospeli k výsledku 235 fotiek a niečo som si uchmatla aj tuto pre blog, takže kuk nižšie!

Inak životné rekordy podávam, upratala som si izbu [večný problém], ba aj na predtermín z matematiky si mädlím kalkulačku [blbosť, veď ich ani nemôžeme mať] no skrátka chystám sa. Lebo ehm ehm nechcem sa chváliť.. Blbosť, chcem, bod k dokonalosti mi chýbal na zápočte a to už je čo. Týmto pozdravujem pani prof. z nášho ľúbezného gymnázia, za poctivý vojensko-matematický výcvik. Bola by na mňa pyšná určite keby toto videla. Hlavne po tom, ako som si na matike odierala uši rok čo rok, dvakrát som ju [matematiku] vyhejtovala v mojej charakteristike a teraz toto! Kam to speje...










klobúk/hat | šál/scarf - babkina wardróba | rifle - C&A | blato - z lesa, bio, diy, handmade | boots/boty 

foto: Cibiscuit

You Might Also Like

39 comentários

  1. Ten mega svetr ti strašně padne!
    Kočka jsi, i po ránu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelý štýl :3 kde nakupuješ?

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to moc krásně :) Sluší ti to.
    studyinviolet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Druha fotka je krasna, zvolili ste skvele prostredie. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlasy v tom drdůlku ti hrozně moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wau to su nadherne fotky :)
    kabat je uzasny !!!! a ten klobucik joj ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šikovné chlapčisko a ty si krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru potenciál má! :D
      Ďakujem, odkážem rodičom :D :)

      Odstrániť
  8. Hello girlie :)

    Like the blog, maybe follow each other? :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty jsi krásné, fotky krásné, všechno je krásné.D! A podívala jsem s ena tvoje (bývalé) gymnázium a nestačím zírat! Byla/je krásné, taky bych chtěla chodit na takovou budovu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tá pekná budova dotiahla k štúdiu tam :D škoda že zvnútra taká pekná nie je :D

      A ďaku! :)

      Odstrániť
  10. prvá foto úplne skvelá a presne také veľké šáliská mám v zime najradšej

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fotky jsou úplně úžasné, ten svetr ti pěkně sedne :) A máš nádhernou barvu vlasů, to je tvá přírodní? :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. prvá fotka je úúúžasna :) a milujem tvoj štýl písania :) táááák dobre sa to číta pri rannej kávičke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. och mein Gott! opäť raz niečo skvelé :) a tie vlasy! juj!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne fotky. :) !
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nice outfit. :)
    Would you like to follow each other via GFC? :)

    Let us celebrate Christmas together! :)
    ❤ ☯ ☮ Blogger Christmas 2013 - Join us ☮ ☯ ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moje narcistické ja túži tiež po takýchto skvelých fotkách, ale zato moje hanblivé ja sa schováva za tamtým stromom. Nuž, čo mám povedať krásna, krásny, krásne. Jednoducho úžasnosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pripomínas mi vílu amalku!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jakto že jsou tvé fotky vždy tak krásné?!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. you're so beautiful!!!!!!! wow!!

    http://karolinefotofantasie.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wow, dokonalé fotky :) Pristane ti to na nich.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. you have the prettiest red hair!!! XOXO

    www.simplyjaclynicole.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram