Defragmentácia života.

októbra 25, 2013

Toto som prečítala:

V prejavoch hovorievam, že hodnoverným poslaním umelcov je donútiť ľudí, aby si aspoň trošička uvedomili, že žijú. Potom sa ma pýtajú, či poznám nejakých umelcov, ktorým sa to podarilo. Odpovedám: "Beatles".                                         K. Vonnegut - Timequake
a už ma mal...

---
Mením na červeň (tričečko z Frontrow)

Čajujeme sa



Šteklivá fotka:

Fenomén slovenskej ulice: Posledná večera v číňaku.


To je tak keď aj v piatok idete do školy s východom slnka. (Do vysokej školy)

Ňaňaňaňa

Vrajže hnedá upokojuje

Chcela byť Dillon

No fantázia, výhľad aj túra! :)

Košice si začínajú na lakovky zvykať, aj ja.

Keď ešte grafický tablet nebol.. bol tuš.

Naľavo Slovak zastávka a napravo Slovak Paradišn.

No ešte stále som ju nebola poslať do Nemecka..

Z utajeného skečbuku 2011

Čelenôčka z choies


Čo človek v škole nenájde:

Nové kamošky zo styleup

Do tej školy sa uplatí chodíť len kvôli sedacím mechom, knižnici a obedom.

Fotené a upravené mobilom, majte zľutovania.

You Might Also Like

20 comentários

  1. Že majte zľutovanie... bodaj by mal každý také fotky ... prvá a posledná mňamózne najviac pre mňa. a všetky medzi tým taky-tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne fotky, nove kamosky vyzeraju super a tiez sa v poslednej dobe zahalujem do cervenej. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne to hovori priateľ! A ešte sa tam podľa neho oplatí chodiť kvôli Paternostru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OKAMŽITE PREZRAĎ, ODKIAL MÁŠ TÚ WONKA CREME BRULE VEC??? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé fotky! Zase, zase, zase... ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. samé skvelé fotky. s výchdom slnka chodievam pravidelne do práce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vonnegut je naprosto geniální!!! Fotky zajímavé, žádné "sračkoidní" (tzn. pořád dokola to samé) :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vďaka šteklivej fotke si mi pripomenula, že si musím kúpiť šteklivé pančuchy :D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram