Don't break, don't break my heart and I won't break your heart-patterned tights.

októbra 14, 2013

Dobre mi je, veru dobre. Aj tá ranná prednáška z matematiky je znesiteľnejšia, keď vám niekto kreslí do zošita sovy. To vám potom nevadí ani tých 50°C v posluchárni, ani fakt že do konca zostáva dva a pol hodiny alebo že zapíšete 10 strán len tak. Málo mi stačí ku šťastiu asi.

Nový šulavý film z dmka je zatočený vo foťáku, tak ja zas letím! Čautesa.





Druhá zrkadlovo obrátená, keby vám to nesedelo...

Takto sa budem tváriť keď dám zápočet z matiky:

náušnice-vintage, sveter-zlz, sukňa-axparis, silonky-h&m od madmazél.iv, boty-najobľúbenejšie papuče-h&m


You Might Also Like

43 comentários

  1. Svetrík je dokonalosť, a predposledná fotka taktiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie silonky sú krásne :) ..a máš krásnu farbu vlasov :) ...prosím ťa aký máš foťák ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, stejný jako já! A i ty silonky mám. ;) Jinak nemá název něco společného s Marilynem Mansonem? :)
      PS: Moc ti to sluší, krásný outfit, navíc máš moc hezké vlasy.

      Odstrániť
  3. ja som minule dostala do zošita turbo slimáka :D ale sa nám žije...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to sa nedá nezbožňovať ťa! úžasná si. ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná, cítiť tam nádych jesene.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ak ti nahodou zmizne ten sveter, tak som zistila kde byvaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ej! Aj som rozmyšlala či ho neposuniem ďalej ale sa mi paaači priliš :)

      Odstrániť
  7. krásny outfit, krásne prostredie
    ten svetrík ma naozaj zaujímavý vzor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluji tvůj styl oblékání! Dokonalost sama! :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasné fotky, úžasný outfit, úžasná TY <3 Proste dokonalosť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherný outfit! :) Posledná fotka je úžasná :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ Na blogu prebieha GIVEAWAY!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. velmi pekne jesenne fotky :)

    Pavla
    siburn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne, krásne.. :-)

    a na tej prvej fotke.... to si ako spravila ?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Myslím, že chápu, jak málo stačí ke štěstí na vysoké, zvlášť u nezáživných přednáškách :)
    Moc ti to sluší, i když s tebou soucítím - jednou jsem šla na přednášku, kde bylo děsné vedro, a měla jsem jen tlustý svetr... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak já vysokoškolský život (ještě) neznám, ale stejně se mi děsně líbí tvůj outfit.).

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super že už majú aj v Hmku takéto pančušky. Krásny jesenný outfit, myslím hlavne tie farby. Paráda. A ten sveter je úplne sladký.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. amazing photos! love the look! (:

    xxAnn
    http://annurbankingdom.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Lovely outfit! Nice blog! Hope we can follow each other.

    keep the good work
    www.thesillyfashionista.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vím, že se opakuji, ale máš úžasný svetr. Moc se mi líbí. Mít takovou pěknou postavu jako ty, nejspíš bych ho nosila s džiny s vyšším pasem (jestli víš, které myslím). Ale i tak to působí nádherně. Taková ta podzimní atmosféra. Skvěle dolazená. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ja mávam v piatok ráno trojhodinovku cvičení z matiky a tam si teda kresliť nestíham :D úplná fajnotka. inak sveter je super, ale neťahá ti na chrbát, keď sedíš? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež mám trojhodinovku matiky v piatok ráno, ale v pondelky prednáška :D a tam ja tiež nestíham kresliť ale šuhaj mi robil spoločnosť a on stíhal :D
      Aaa veruže neťahá, sukňa pod tým má vysoký pás, priam privysokÝ :D

      Odstrániť
  20. Skvělý fotky! :) Tak budu držet palce ať ten zápočet dáš! :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hello!
    I stumbled across your blog and love your style!
    would like to follow and keep in touch, let me know! :)
    ♥Stacey Nguyen

    www.trendyoutings.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Úžasnej outfit, miluju ten svetr! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nádhera! Strašně ti to sluší! Nechceš se zvájemně sledovat?:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. great post :) loved the picture.
    New follower :)

    www.meemmakeup.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Hi
    I absolutely love your style and your blog
    Very interesting ,inspiring post
    Would be great if we can follow each other ?
    Please let me know

    http://irenadworld.blogspot.com.es/

    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram