Between Two Lungs.

októbra 20, 2013

Čo mám nové:
- bodkovaný diár
- v piatok som dostala moje prvé škaredé turistické topánky. Poslúžili ale na 120% veru. Každopádne, keď raz budem veľká, navrhnem kolekciu pekných turistických topánok, sľubujem!
- 44548 šiat ukradnutých z babkinej skrine
- knižky z knižnice, konečne. Konkrétne dvaja páni, Vonnegut (diky Tinny) a Green. Rada príjmem ďalšie tipy a triky!
- došiel mi červený klobúk a je mi malý, čiže plačem a zároveň inzerujem, takže pozrite kebyže dakto chcete
- 2000 ľudí TU. ďakujem :3
- plačem smiechom nostalgickým
- prvý bod (za aktivitu) ku skúške z matiky. [hellyeahdžjeaomgwau. okej nemiestne si zo seba vtipkujem] Viete čo to znamená? Že už len 50 ďalších a som zahojená.
- novoprekonané hranice adrenalínu, strachu a kondičky v Slovenskom Raji (#Slovak Paradišn)
- svalovku na zadku
- doma máme akurátne štyri psie detičky, takže aj niekto chcete na Vianoce chodiacu rozkošnosť trpasličieho špica s PP, tiež mi kľudne píšte
Pre dnešok až až, tak sa majte!















 Dva kusy debilných fotiek:


Klobúčnik: Choies, Košeľa: Zlz, Sukňa: Zara, Boty: Gate, Taška: Calliope, Hodinky: DW, Bolerko.či.čo:?

Hej zas sme fotili v parku.

You Might Also Like

37 comentários

  1. krásne. :) jesenne žiariš
    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeseň ti vážne pristane. Ale mohla by si poukazovať aj tie babkine šaty nie? :).

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera sa doprali a akurát dnes mám na sebe! :D tak snáď nabudúce!
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Super fotky :) a keď navrhneš tie pekné turistické topánky, daj vedieť, hneď dvoje kúpim :D

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vedela som, že to má potenciál! :D dám veru dám!

      Odstrániť
  4. Tvoje vlasy maji barvu podzimu :) Nadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluji tvou barvu vlasu a zamilovala jsem se do tve kosile:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto je super !! ♥ A tiež sa teším na outfity s babkinými šatami!
    A predposledná fotka, si tam strašne ňuňu! :))

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na kolekci si počkám. Světo to už dlouho potřebuje. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný článok, nádherná ty :* A tá predposledná fotka je taká ňuňuu :33

    OdpovedaťOdstrániť
  9. medzi dvoma plucami je stredne mediastinum, ktore obsahuje srdce v perikarde.
    (just sayin')

    OdpovedaťOdstrániť
  10. aj ja sa tešim na tie turisticke topanky, kedže moj otec sa ma každy rok snaži presvedčiť, že to su tie najlepšie topanky na zimu (asi aj ma pravdu, len škoda že nie aj najkrajšie) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no oni aj su tie najlepšie topanky na zimu, len... no len sú škaredé :D

      Odstrániť
  11. Ty fotky mají styl Ty máš totiž styl!! <33

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Píšem to tu už asi miliónty krát, ale keď mne to nejde inak. Si božská, božská, božská!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Opäť raz úžasný outfit a oceňujem aj jeho umelecké podanie v podobe krásnych fotiek!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miluju podzimní fotky! Májí skvělou atmosféru :))

    http://hairybamboo.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dúfam že tie turistické topánky navrhneš čím skôr! ja ich totiž neznášam :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach zlú školu som si vybrala, mohla som mať pekné turistické topánky ako bakalárku :D :D

      Odstrániť
  16. úplně kouzelná jsi v tom kloboučku<3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Green? čože čože? :)
    ..a kebyže nemám doma už dvoch hafanov tak hneď beriem tohto! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo Aljaška zmizla ku mne domov. Ale ešte som nezačala len si tu leží na stolíku nočnom :)
      My máme troch okrem týchto šteniec :D

      Odstrániť
  18. Fantastic look! I really like your hat!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you right back!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vonnegut! však! you're very very welcome.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že ešte na niečo od neho v knižnici natrafím! :) Ď!

      Odstrániť

  20. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tieto fotky sú ozaj podarené! Outfit je podľa môjho gusta,klobúčik ti veľmi sekne :)
    http://merypolock.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram