Red Riding Hood.

októbra 27, 2013

Mám za sebou dva dni turistična v Tatričkách a seriózne nevládzem. Človek by povedal, že sa idem stažovať,ale vôbec nie! Práveže je to extrémne návykové a myslím, že to nebola moja posledná tohtoročná samejsebaprekonávačka. No nabudúce si dvakrát rozmyslím, či pôjdem na Sliezsky dom z Hrebienka.. Aj trikrát, lebo Neverending story je nič oproti neverending kosodrevina story, fakt.. (Turistický newbie som, sa mi nesmejte za to)

Dnes fotky z ParkuANTY! Aby ste si nemysleli, že mám v parkoch prechodný pobyt už.













 Dve debilné fotky (stáva sa z toho tradícia):


Nabudúce vyleštím...

Baretka: Ebay, Tričko: Frontrowshop, Sukňa: Zara, Sukňa.pod.zarou:?, Lakovky: Persun

You Might Also Like

27 comentários

  1. čo je to za kníhkupectvo? o.O
    a vyzeráš tu ako Francúzka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, aké zlaté fotky :) Ja som na túre bola naposledy pred rokom či dvoma, až by som niekedy opäť šla, ale som v tom úplný noob :D Ale aspoň kvôli tej prírode a výhľadu... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to slovo som chcela použiť, že noob alebo ešte rookie :D a veru aj ja som, preto som si dala turistiku ako telesnú na výške a teda za tri trasy mám zápočet :)

      Odstrániť
  3. no aha na nu v Pante sa foti :D cele leto som tam bola a vtedy si sa neprisla tam fotit, radsej po parkoch si lozila :( skvele fotky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, ta fotka z tvého putování je úžasná, věřím, že by se tam skvěle fotilo, ale němal bych náladu tahat foťák. A překonávej se, já o prázdninách vždycky strašně nachodím, ale pak přes školní rok zakrním.D.
    P.S.: A strašně ti to sluší, hlavně ta kombinace prožků a červené.
    2. P.S.:Je to knihkupectví nebo knihovna? Vypadá úžasně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja iba s mobilom som fotila :) a vlastne ťahala som so sebou aj analog tak som zvedav čo z toho výjde!
      Ďakujem! :) a je to kníhkupectvo Panta Rhei

      Odstrániť
  5. takto a lá francuzáčka ti to nenormálne pristane! v kníhkupectvách mám zas prechodný pobyt ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja hory a tury milujem, takze tvoj pocit unavy si viem dokonale predstavit. :D Inak opat ti to pristane, sukna je krasna. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten baret je hezký a tobě ještě tak sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné fotky, hlavně ty barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojte na mojom blogu prebieha Giveaway,
    Tak neváhajte a zučastnite sa :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/2013/10/sutazgiveaway.html
    :)
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty fotky jsou božíí! máš super botky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dúfam, že si na ďalšiu túru už vezmeš tie svoje navrhnuté topánky :D. Je to úplne skvelé sa takto fotiť, ale asi by som fotila v nejakom úplne minipidi kníhkupectvu. A hlavne by som sa zašila niekde za rohom. A tie fotky sú také pôvabné už mi tam chýba len horúca čokoláda. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež sme boli za rohom :D a problém v minipidi kníhkupectve by bol asi že by tam nebolo nijaké zahorom či? :D
      a ďakujem! som sa až usmiala keď som prečítala tú horúcu čokoládu :)

      Odstrániť

Instagram