Red'O'Metry.

októbra 11, 2013

Ten školský týždeň ale neskutočne letí. Minimálne asi tak, ako ja dnes na električku. To by bol môj život asi normálne nenaplnený, kebyže si po troch týždňoch ráno nezašprintujem. Rovno dva dni po sebe, však čo. Ale ajtak si myslím, že ranný prelet nad kukučou lúkou za blokom stál za to, lebo keď derivujete o jednej ráno a aj vám to výjde, no to si neviete predstaviť ten pocit a navyše vraj sa pri behu uvoľňujú endorfíny, takže už mi prestáva vadiť ten trápny moment keď vojdete do električky po 20 sekundovom behu pohybe voľným štýlom 100km/h s vlasmi v ústach, otvoreným dáždnikom a polovysypaným karisblokom.

Okrem mojich banálnych problémov, ktoré vám tu sypem z baretiek napočkanie, by som chcela ešte spropagovať slovač. A to nie hocijakú,ale pre mňa asi jedinú hudobnú nádej tejto krajiny a tak vám poviem, ja raz za rok  počúvam rádio, tento rok sa to stalo včera v aute. A tak som si prepínala stanice a zrazu sa v KISSe pustili nikto iní, ako Frekvenční chlapci s ich Red'O'Metry a tak mi to zdvihlo náladu celé, že na tom tá slovenská hudobná scéna predsa len nie je až tak zle! A kľudne mi hoďte aj iné nádeje do komentárov, brániť sa nebudem a budem len rada ak ma niekto vyvedie z omylu, že máme iba túto jednu nádej! :D

Na dnes by aj stačilo, budem si musieť zas písať poznámky z môjho života niekde, lebo veľa zmysluplného tu veru neodznieva, snáď mi to odpustíte pretentokrát.. Namiesto zmysluplnosti vám ponúkam lakovky tentokrát v dámskom prevedení, no čo, zamilovala som si ich. Nehryžú, netlačia, sú kožené a klopkajú mi do rytmu!













Ja a moja povestná ohnutá ruka:



If you wanna see where the item is from, just click on it:


You Might Also Like

36 comentários

  1. ano ano, chlapci chlapci (prečo mám potrebu povedať to dvakrát?).
    Tento post ma teší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadáš božsky, jako vždy :) Úplně se mi chce z těch tvých fotek smát - což se hodí, když jdu luštit novogotické písmo na pondělní test do školy :D
    Nedokážu si představit, že bych musela někam/na něco běhat, vždycky jsem všude alespoň o 15 minut dřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooo Frequency ano ano! :) a budem sa opakovať lakovky úžasnééé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Utekanie na autobus - trolejbus poznám. Absolvovala som to každe ráno do školy. A ? Namiesto karisbloku som mala v ruke mrkvu :)) A tie topánky su super !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ach, celá ty - úchvatná a krásna! dokonalé!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. haha aj ja šprintujem v poslednej dobe :D a keď sa ešte dobre šmýka vonku :D
    ináč ja mam rada v poslednej dobe slovač - NVMERI
    Takže ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. stále keď si pozerám tvoje fotky na blogu, tak mám pocit, akoby si bola jedno z tých dokonale zladených vintage dievčat na tumblr-i.
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You are marvelous :)

    Check out my blog :))
    http://the-newone.blogspot.ru
    Follow me if you like it <3 And I will follow you back
    my instagram : hellodashi
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. svetrik <3 musím sa naucit robit origami jelencekov

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty si úplne božská!! Milujem čítať, pozerať, komentovať tvoje posty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Si úplne TOP! Skvelý outfit si si vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. keď vidím takéto krásne fotky začínam mať jeseň aj trošku rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny outfit :O

    http://werushberry.blogspot.sk/2013/10/zas-znova-je-tu-giveaway.html
    Pozývam ťa na GIVEAWAY!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Och, cele je to nadherne! Skvela sukna, skvele vlasky. A tie gifka su paradne. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. moc pekná outfitt :))
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ten gif je úžasný ♥

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. OMG Loving your blog!
    Following you know! Please follow back! :D Will appreciate it!
    xx
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/2013/10/october-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Úžasný článek! GIFka je rotomiloučkáá :)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tak krásně podzimové! ta sukně je kouzelná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. skvelá taška a ten svetrík je božííí! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jeeej, to je krasny outfit a ten svetrík je tak zlatýýý :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Your gifs are bloody amazing! I love them so much..you don't even know haha! :P

    Wish You a lovely Day
    xxx
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásny post. Je vidno, že si to neodflákla a vážne ťa to baví :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram