Mäso, mäkký, päta, zmätok.

marca 21, 2013

Hlavne ten zmäääätok. Mám akúsi blogerskú krízu stredného veku. Neviem, možno je to len tým počasím alebo čo, no aj včera keď som otvorila trendbook a videla tam milión nových článkov a dva milióny nových blogov pochytil ma akýsi divný pocit. Všetci sú do toho takí horliví a ja neviem čo so sebou. Džej Kirschner v jednej pesničke trefne vystihla moju situáciu: "Už nemám čo povedať, všetky slová tu už boli." Ako keby sa minuli frázy,slová a myšlienky. Obsadil ich niekto iný alebo sa proste všetky do jednej zrazu ošúchali..
Anyway, považujem za občiansku povinnosť vás tu informovať (ak o tom ešte neviete), že veď GOOGLE READER končí! Týmpádom končia aj followeri. Na jednej strane som rada, konečne naoko prestane ten hon za followermi, ktorý sa tu rozpútal i keď je dosť pravdepodobné že to len zmutuje do inej podoby. Na druhej strane som nerada,lebo neviem ako budem sledovať moje milované blogy som musela nájsť iný reader a síce Feedly, no ja som klasik a tak trošku autista hlavne v tom, že mi vadia také nemilé i nemalé zmeny. Nie som si istá či už sa to rieši toto niekde na blogoch, skôr mi to pripadá ako keby Slovensko zasa zaspalo dobu. Každopádne, od 1.7. už nebude viac maličkých milučkých štvorčekov na našich blogov. Sad but true. Teda ak ma nechcete nadobro stratiť, čo ja by som bola nerada keby že ma stratíte, tak vám dávam alternatívne zdroje energie a to bloglovin a fejzbuk:

Follow on Bloglovin 
 Okrem iného, včera som prežívala veľmi búrlivé chvíle so sebou samou. Moje prvé šošovky, no nebola to práve prechádzka ružovou či v mojom prípade zelenou záhradou, ale som to zvládla a som na seba aj patrične hrdá,lebo to čo sa dialo v kúpeľni.. Harakiri je slabé slovo. A ešte ako som ich potom vyberala, no hotová ekologická katastrofa! Desí ma predstava že to budem robiť zas. :D
Prikladám aj nejaké tie fotky, kebyže ste sa momentálne unudili k smrti. A ešte aby som ukázala, že aj tu v Košiciach máme fotogenickú uličku a že moje hanblivé ja prežívalo druhú revolúciu, lebo náhodných okoloidúcich nebolo práve málo. Neviem prečo sa čudujem ako, desať metrov od Hlavnej..
P.S.: Strašne ma bavia vyryté životné pravdy na dverách toiletty v Tabačke, inštinktívne volím stále tie isté dvere a furt sa smejem [okrem inej hlavnej činnosti v týchto priestoroch]. Lebo ajtak sme všetky len epizódami! 








TričkoSLímečkom:pozorpozor.Bonprix; peplum.sukňa:nowistyle.jp;silonky.ste.mohli.vidieť.aj.TU;šošovice:barevnecocky.eu

You Might Also Like

38 comentários

  1. si seksi a to ti hovorím asi v poslednej dobe často, či? :D a tažký život blogerky to jo, ja sa takýchto veci dosť stráham, aneb nefoť ma keď idú ľudia :D

    a čo sa týka zmien, toto je nevýhoda blogerského ale všeobecne aj internetového sveta, a pol dňa som strávila tým, že skoro všetky blogy som začala followovať na bloglovine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj sa budem červenať či čo! No ja som sa snažila stráhať,ale jakub na to že zvykaj si!!! Tak som si išla akurát tak zvykať :D

      Alee veď bloglovin tam má dačo, že presunúť blogy z readera tiež :D

      Odstrániť
  2. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe don't forget to enter my amazing giveaway !!!

    http://wtfstreetstyle.blogspot.pt/2013/03/pura-vida-bracelets-giveaway.html

    this is my blog http://wtfstreetstyle.blogspot.pt
    my istagram username : missappowtfstreetstyle
    my facebookpage: http://www.facebook.com/pages/WTF-Street-STYLE/438828776185904?ref=hl

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit :)) a ja nemám pocit že by si nám už nemala čo ukázať alebo napísať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OMG mne je bloglovin nesympatický :O ja sa tam nechcem sťahovať :O :D facebook dúfam stačí :D
    šošovice chválim, celkom prirodzené. Ale ja by som sa ich bála :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne nie je práve pochuti, followujem tam asi 3 blogy dokopy,ale pre múdre telefóny sú aj iné alternatívy, ja mám Feedly a ten mi dokonca importoval blogy z google readera :)

      Aj ja sa ich bojím ešte, ale dík! :D

      Odstrániť
    2. ooooooo feedly je megagiga supeeer :3 Ďakujem

      Odstrániť
    3. nie je zač! ;) a všetko lepšie ako bloglovin.. :D

      Odstrániť
  5. Toho google je mi fakt líto:( sluší ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj mne bude smutno za googlom, bojím sa, že stratím aj tých mojich pár readerov a nebudem mať pre koho písať :D fail.. ale tak ja si už celkom zvykám na bloglovin, aj keď no.. a inak šošovky sú super!! hah moje prvé dni s nimi boli tiež dosť fun, hlavne keď som si prvýkrát ráno privstala o hodinu skôr, aby som si ich stihla dať :D a potom som si dávala jednu do oka 50min (a to fakt nepreháňam, slzilo to už ako divé) a keď som si ju tam konečne dala, tak som zistila, že naopak :D:D tak som si ju vybrala a šla som v okuliaroch. teraz už nechápem, čo som toľko robila, už to len ráno za pár sekúnd šup šup a je to, najdokonalejší vynález sveta :)
    a si krásna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som si na druhýkrát chcela privstať o hodinu skôr no nakoniec to išlo za 10 minút už :D
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  7. Máš nádherný outfit, jseš kočka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný outfit i fotky! Jsi nádherná noo..a ta postavaa..:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzeráš tu mega fantasticky!
    a ja nechcem žiaden blogglovin...vôbec ho nevyužívam a nejako sa mi ani nepáči -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach áno, za tieto stavy poznám veľmi dobre. Niekde som čítala a že sa to volá Okurková sezóna. O tom, že google ruší followerov som netušila, ach jaj samé zlé správy. Ale väčšinu svojich obľúbených blogov a blogov na ktoré som natrafila a páčili sa mi mám uložené vo worde, tak snáď. Šošovky mám asi rok, no keď som sa ich učila dávať bol to veľký boj. Nakoniec len- pekná (úžasná) ulička a dokonalé pančušky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh vďaka za rozšírenie môjho slovníka divných fráz, to také akurát pre mňa :D
      boj je to správne slovo!
      a ďakujem/e ja i ulička! :)

      Odstrániť
  11. Fííha, pekný outfit :) Hlavne sukňa. No a ja by som si šošovky asi nikdy nenasadila..ja som na oči dosť citlivá :) A čo sa týka GFC, tak to som ja teda nikdy neuznávala veľmi.. aj ja na svojom blogu mám GFC, ale mám ho tam len krátko. Najprv som mala ib bloglovin, lebo aj pre mňa je to najlepšia cesta k sledovaniu mojich obľúbených blogov. Je to prehľadné a mám tam len tých, ktorých ozaj rada sledujem. (Aj teba tam mám, už dávno) Vždy, keď som sa náhodou mala zapojiť do nejakej GA, tak som sa aj na svojich obľúbených blogoch, ktoré sledujem dlllho, musela vtedy pripojiť na GFC..čo vyzeralo, akoby som bola nový čitateľ len kvôli GA, ale v skutočnosti som blog sledovala dlhšie. Mne vôbec neprekáža, že GFC končí. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no sto bloggerov, sto chutí tak by som to zhrnula.. :}

      Odstrániť
  12. bloglovin sa mi nepáči. ja už som starší človek, ťažko si zvykám na nové, takéto veci sa mi nepáčia.. a inak fotenie úplne poznám, ja tiež keď sa fotím niekde inde ako v prázdnej uličke tak kričím na frajera "počkaj, teraz nefoť, idú ľudia" :D :D
    a šošovky no ha, ja si pamätám , keď som si svoje prvé (v 13) dala a skoro som plakala, lebo mi to trvalo asi 40 minút a po polhodine som to musela vybrať :D o mnoho a mnoho rokov neskôr som sa k tomu vrátila a dnes si ich viem dať asi za jeden a pol sekundy aj bez zrkadla :) sila zvyku :) daj im šancu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, len ten môj už na to nemal nervy a fotil hlava nehlava, človek nečlovek :D

      a dala som im šancu a už minule som si ich vybrala už za jednu a pol sekundy takže je to na dobrej ceste! :D

      Odstrániť
  13. ach, ten outfit je přímo úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. beautiful!!
    http://croireasonetoilee.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gorgeous outfit, I love your hair so much !!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. You look really great :)
    And I love your style :) :)

    Aldo's Clutch GIVEAWAY is up on my blog right now:
    http://mystylerecipe.com/2013/03/24/aldo-red-lips-clutch-giveaway/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jee tobě to tak moc sluší! O zrušení gfc jsem už slyšela, prý to měli rušit už několikrát ale nestalo se, tak doufám, že to i tentokrát nedopadne.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Oi Linda ,Estou adorando seu blog achei ele muito fofo , estou voltando a usar o meu se der da uma visitinha lá ? pf segue o blog e curte a fanpage ? desde já agradeço :-* bjão
    http://blog-princesadescolada.blogspot.com.br/

    https://www.facebook.com/pages/Princesa-Descolada/311250052313554?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  19. No já doufám, že ho nechají:D Přijde mi, že se už několikrát bláznilo, že končí a nic. Silonky s podvazkami jsou skvělé!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. I read your blog, I will be much more pleased if this is mutually :)
    http://ronaldocristianoo.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. amazing outfit !! you're beutiful :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpovedaťOdstrániť
  22. This is a very cute outfit!
    Love your tights and skirt!
    Maybe you can visit my blog, and if you'd like we can follow each other :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram