Šatníková bavlnocída.

marca 15, 2013

Zasa mrzne no ja som našla spôsob ako tú jar obalamutiť či čo. Riešenie pre mrznutie všeho druhu (meteorologické i to noutbukovské): Upratovanie.
Do môjho šatníka totižto zavítala jar. Nastal čas alebo skôr nastala chuť na reorganizáciu a ja statočne ignorujem fakt, že za oknom je vetrisko že by jeden ani psa nevyhnal. Hrubé svetre do najvrchnejšej police šatníka, tenšie svetre na miesto hrubých svetrov v skrini a šaty z vrchnej police pekne zas na vešiak.
Tu však nastáva konflikt záujmov.Situácia sa vyhrocuje. Nieto miesta pre staronových nájomníkov dožadujúcich sa svojho vešiaka. Skriňa praská vo švíkoch a voľný vešiak tu nájdete snáď iba po známosti. Zasadla teda trojčlenná komisia pre dozor nad šatníkovou starostlivosťou: "Me, myself and I" a rozhodlo sa. Niet inej možnosti, niektoré košele pôjdu pekne ležať do police. Koniec ležérnemu viseniu na vešiaku. Ktoré to však budú? Aké je kritérium? Sympatie, známosti, tvar goliera či počet gombíkov? Nikto zatiaľ netuší. Atmosféra je napätá. Košeľa po košeli predstupuje pred komisiu a tá s ťažkým srdcom skúma podiel bavlny a následne odsudzuje košele s najvyšším obsahom tejto životodarnej tkaniny na sezónu jar/leto do police nepodmienečne. Tu už ani bodky nikomu nepomôžu.
Odsúdení sú tí najlepší, tí čo sa bezdôvodne i dôvodne len tak nepokrčia. Softly a gently ich teda skladám a ukladám jednu na druhú. V pozadí hrá temer pohrebné Adagio od Albinoniho a pod rúškom mojich práznych sľubov o lepších zajtrajškov,väčšej skrini či lamaní stereotypu neprotestujú hoci si myslia svoje. V šatníku zostávajú visieť umeliny, košele bez chrbtovej kosti či charakteru. Rozmaznané a čipkované, s volánmi či zo šifónu. No to je vždy tak, tí najneposlušnejší sa majú vždy najlepšie - či už v skrini alebo v živote. Nemyslíte?




+Dnes večer keď spojazdním tento šrot tak sem pridám nejaké tie svetre čo ste mohli vidieť aj v autfitoch, tiež ich je škoda aby na poličke márnili čas. 
Okrem iného, ďakujem vám  za všetky palce čo ste mi napísali že mi držíte pri mature a za to že ste lebo ste super! :)


You Might Also Like

35 comentários

  1. Úžasný článek! Já jsem se dnes pustila taky do takového většího jarního úklidu, věci hezky složené nebo na ramínku a vzestupně podle barev!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som niekedy tiež tak robila, vlastne aj na fotke to tak ešte mám svojim spôsobom že biele/kvety/káro/modro/denim no po čase je to neustrážiteľné:D
      A vďaka!

      Odstrániť
  2. To je tak pekne napísané :) A veru to tak v živote chodí, mala by som začať byť väčší rebel.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. opísala si to takým temným spôsobom, že som celý čas myslela len na to, ako nenávidím, keď nemám dosť vešiakov a niektoré košele musia byť zložené na poličkách...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola mi vyčítaná prìlišná dramatizácia tak som ju chcela nejako využiť :D a tiež to nenávidím ibaže doteraz som ich dávala napr. dve na jeden, no už niet miesta na tyči alebo ako to povedať..

      Odstrániť
  4. Za tuhle zimu jsem si šatnu uklidila asi 6x :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja zas mám chuť vyhodiť vyhodiť celý svoj šatník a nakúpiť si doň všetko nové a skvelé, čo po polroku bude tak či onak škaredé a staré, ach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. trikrát wow:) geniálne napísaný článok:) no ja si ešte na niečo také netrúfam, dať do skrine letnojarné oblečenie, lebo u nás to vyzerá ešte na poriadnu zimu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne sa to s tou jarou asi fakt podarilo lebo dnes je tu megaslnečno už! :}
      a ďakujem! :)

      Odstrániť
  7. teda, nikdy jsem netušila, že jde napsat tak hlubokomyšlenkový článek o obyčejném uklízení skříně. :O :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sakryš, to je k zamyšlení, máš pravdu!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty si majster slova Dominika. Ja sa vyžívam v tvojich textoch...je to niečo ako poézia na večer alebo troška románu pred spaním. :) Super na písané. A ja som dostala chuť upratovať vo svojej skrini asi pred dvomi týždňami o 22,00 a trvalo mi to dosť dlho :D urobila som riadne poriadky a prečistila to tam. Vždy to dopadne tak, že pri niektorých veciach si poviem: Nie, to si ešte nechám, veď sa to zíde, niekedy to ešte ponosím." a celýýý čas to tam len visí alebo je a pri ďalšom upratovaní si poviem, že som to ani raz nemala, ale čo keď. Tak som teraz urobila urýchlený koniec a vyhodila všetko, čo zaberalo miesto :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo ďakujem, sa budem červenať až! :D
      no a také poznám impulzy že o desiatej večer.. aj neskôr. :D
      a chcela by som mať takú vôľu, lebo ja neviem rozlíšiť pomaly už že čo zaberá miesto u mňa :D tak pri každom upratovaní to ide po kúskoch len a tak to tu teraz aj vyzerá :/

      Odstrániť
  10. Super článek ! :D Potřebuji si šatník taky uklidit ale vůbec se mi do toho nechce :((( a potřebovala bych ho také uplně kompletně obnovit novými kousky:))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hezky vtipně napsáno :D ač teda je znát, že je to nějakej pátek od rozdělení Česka a Slovenska a občas mám problém:/ stydím se..:D jinak tvůj šatník vypadá skvěle. Jen tedy podle vzorů se mi moc líbí..!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :)
      no ja používam také krkolomné vetné konštrukcie občas, možno to bude len tým a síce no neviem.. lebo ja napr. s češtinou nemám žiadny problém, občas sa možno vyskytne nejaké špecifické slovo čo netuším čo je,ale inak fakt v pohode
      čo bol napr. problém u teba?:)

      Odstrániť
  12. Hola soy julian, un pequeño fashion blogger con ganas de crecer. tengo el blog y una pagina en facebook. en face no me fue tan mal. pero ahora mi objetivo es mi blog. queria saber si puedo contar con tu apoyo? si me lo das y me seguis no me queda mas que decirte millon de gracias si te veo en mis seguidores te sigo tambien por uqe me gusta tener una relacion mas cercada aca que en facebook.
    Te mando un besote enorme. Juli de:
    http://yoamocomprarmeropa.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tvůj šatník vypadá rozhodně barevněji než můj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aa super článok pre mňa s mojou veľkou predstavivosťou, hneď som si predstavila košele ako so zvesenými goliermi kráčajú na posudok ako na popravu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tříčlenná komise "Me myself and I", hrozně mě bavilo to číst ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Extra blog, good job!!!

    add me
    http://tomaszrepeta.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. linda as roupas, segue ? http://femininaoficial.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Som zvedavá ako by sa to podarilo mne. Každopádne je to dobrý nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Very inspiring and beautiful.

    Lot of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  20. you have a very nice blog
    would you like to follow each other?
    www.jkvintageaffair.blogspot.ca
    great job
    xo

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tak toto poznam- neznasam- a caka ma to.
    trefny clanok- velmi!
    t.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram